folder Tahribat.com Forumları
linefolder Vukuatlar
linefolder İTÜ"De Kürtçülük İsyanı



İTÜ"De Kürtçülük İsyanı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KingLion
    KingLion's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Şimdi siz böle konuştukça toplum bazı şeleri ters anlıyo(pkk=kürt diyince) toplum pkk lıları kürt sanıyo her "ben kürdüm" diyeni de pkklı sanıyo bence burda kürt türk die bişi yoktur.Bu kim olursa olsun o kişinin kendi iradesine kalmış bişidir burda bence kürt türk ayrımı yapmak yanlıştır bu arada ben kürdüm AMA PKK'YA KARŞI BİRİYİM VE ASLA BİZİM AİLEDEN BİRİ PKK LI DEİLDİR OLAMAZDA ZATEN...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KingLion
    KingLion's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Şimdi emre-07 kardeş bana göre biraz yanlış düşünüosun kürtlerle pkklıları bence ayırt et ilk önce kürt=pkk düşüncesi toplumda hep bir yanlış anlışmadan meydana gelen bir düşüncedir bu yüzden toplum kürtlere karşı hep böle bir şüphe ile bakıyo "ya buda pkk lı ise" die biraz kendini benim yerime koy we düşün....
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    emre-07
    emre-07's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    KingLion

    Şimdi emre-07 kardeş bana göre biraz yanlış düşünüosun kürtlerle pkklıları bence ayırt et ilk önce kürt=pkk düşüncesi toplumda hep bir yanlış anlışmadan meydana gelen bir düşüncedir bu yüzden toplum kürtlere karşı hep böle bir şüphe ile bakıyo "ya buda pkk lı ise" die biraz kendini benim yerime koy we düşün....


    Hoca sana söyledim ya.Sadece önyargılı dawranmaktan wazgeçmemiz gerekiyor.Benim de çok kürt we delikanlı sayılabilecek birçok arkadaşım war.Onları we onlar gibi olanları zaten bu kefenin dışında tutuyorum.Son olarak kürt we PKK ikilemi diye birşey sözkonusu değil benim açımdan.Zaten bu yüzden PKKlılar sizin arkanıza saklanarak abi ben sadece kürdüm PKK ile bir alakam yok diyerek kendilerini suçsuz olarak şerefsizce sawunma stratejisi ediniyorlar.Delikanlı gibi çıkıp gelin burdayız deseler sen we senin gibiler zaten bu kara lekeyi alnınızdan silmiş olacaksınız.Saygılar....
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    emre-07
    emre-07's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Bu pkk harbi şerefsiz.Geçenlerde yine olay oldu ta a.q. hepsinin.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kurdo
    kurdo's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    la koka ben n'oluyorum şimdi bi tanımla beni a.q. kafamı karıştırdınız :D
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cran_s
    cran_s's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    arkadaşlar üzülerek söylemek istediğim bişey pkk nın içerisinde(veya pkk sempatizanı) sadece kürtler yok sosyalist yönetim isteyen türklerde var hatta incelerseniz ilk önce sosyalist bir örgüt olarak kurulur kurucularından biriside benim hemşerimdir(fatsalı dipnot; a.q.dumun çocuğu)kurucularında bir tek apo p.çi sağ kaldıktan sonra kürtçü düşünceyi yayıp eylemleri artmıştır adınıda pkk olarak değiştirmişler uzun lafın kısası kürtlere maal etmeyelim pkk nın çilesini bizim kadar onlarda çekio
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dikdatoraa
    dikdatoraa's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    kinglion kardes oyle demissin ama ben hayatımda pkk ya kötü diyen bir tane kürt tanımıyorum hepsi de pkk lı orospu çocukları
    bana bu mesaj hakkında tepki gelecek ama kürtlerin alayından nefret ederim
    not:istisnalar kaideyi bozmaz
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LYCRa
    LYCRa's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2003
    Erkek
    yaw aq kürd bi bok beceremez kalmış ki pkk gibi bi lanete en fazla maşa olabilirler. istisnalar elbet kaideyi bozmaz. çok sağlam düşünen kardeşlerimiz de var.. ama mesela başbağlar katliamı.. pkklı dedikleriniz tunceliden çıkan dağ kadrosundan adamlardır.. bu sözler bakalım kime batacak..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zerkavi
    Zerkavi's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Mesaj KingLion tarafından 14 Haziran 2006 (Çarşamba) tarihinde yazıldı.

    Arkadaşlar bence şuna açıklık getirelim.Şu anda Türkiyede PKK denilince akla Kürtler geliyor Kürdüm dediğinde de PKK lı sanıyolar seni.Arkadaşlar bence olay kürtlükle türklükle alakalı deil bu insanın içinde olan bişi.bence küfürleri kürtlere deil pkk lılara söleseniz daha iyi olur

    + 1
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cold-m4
    cold-m4's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2007
    Erkek
    yaw itü de kürt varmıydı.. olum kürtlerin kafa basmazki oraya gitmeye :D
Toplam Hit: 2482 Toplam Mesaj: 25