folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder İzmirli Müridler Bir Kaynaşma Ortamı Yaratalım Mı



İzmirli Müridler Bir Kaynaşma Ortamı Yaratalım Mı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bokee
    Bokee's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Aralık/2005
    Erkek
    Eğer Kimsenin bir işi yoksa haftaya cumartesi yada ondan sonraki cumartesi olabilir kesin olsun diye
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmotioN
    EmotioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2005
    Erkek
    Bokee yapalım izmir buluşması kopartalım ortalığı.Biz geliriz bokee le her türlü.Aynı sınıftayız biz okulda.

    bazıları için karanlık , korkunun kaynağıdır.bazılarınında tek bildiği şey..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bokee
    Bokee's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Aralık/2005
    Erkek
    yok mu başka cevap veren yaw
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mephisto
    mephisto's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2006
    Erkek
    bokee kardeş wallah bi tarih kararlaştıralım
    ben gelmeye calışırım
    yapak bişeyler:))

    Issız kuytu köşelerden and olsun ki döneceğiz !
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    delichoban
    delichoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    olm bokee bn manisadayımama tuncaxxz hp32 ben tarih belirleyin ona göre geliriz oké?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tuncaxxz
    tuncaxxz's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    hea öle yapak :)
    ben hergün msn i açıyom :P
    kararlaştıram bi gün

    punto cero
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    ya aslında bende haziranda izmire gelecem ama bostan lı karşıyaka yakınlarında olsa çok ii olur ya yabancısı sayılırım izmirin

    tahribat.com a can feda
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    in-faz
    in-faz's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Nisan/2006
    Erkek
    Beyler O zaman herkes birbirine mail adresini versinki msn de konuşup tam bi gün ayarlayalım...

    Adım in-faz, anlayana sinek saz, anlamayan kaz...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Antikky
    Antikky's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2003
    Erkek
    Yazı bekleyin ben geliyorum ama pişman olursunuz,nickimyok biliyor pişman ederim adamı.

    Umursamaz Tavrımın Hastası Olunuz.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bokee
    Bokee's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Aralık/2005
    Erkek
    bende rebellios un , hp32 'nin ,birde TheNumb'ın ,birde manisada olan birisinin nickini unuttum valla :D BİRde dün iki kişiyi ekledim

    biri choban diğeri bayik diye başlıyor e-mail adresi onları ekledim eğer eklemek isteyen olursa bokee_77@hotmail.com
Toplam Hit: 3689 Toplam Mesaj: 52