Jaguar X-Type Mi Citroen C5 Mi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patron_38
    patron_38's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    Gençlik merhaba

     

     

    2007 Model  Jaguar X-Type 2.0 D  Executive otomatik mi yoksa 

    2009 Model Citroen C5 hdi  Exclusive Otomatik , deri masajlı hareketli koltuklu etc... mi

    Tercih yapmak isteseniz hangisi olurdu

     

    Birde bu araçları kullanan varsa biraz bahsederse sevinirim


    yan cizdim
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meliksah
    Meliksah's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2009
    Erkek

    mazota verecek paran varsa jaguar. diğer türlü tabi ki citroen. parçası bulunan araba. yarın bi gün geldiler arkana tıklattılar. jaguar sıkıntı oluyor ozaman.


    aa iyi olmuş lan. güncelleme yapayım imzaya bi ara :W
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    csr288
    csr288's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2009
    Erkek

    5 yıldan fazla bıneceksen Jaguar 

    5 yıldan az bineceksen C5


    Bu site bağımlılık yapıyor şimdi fark ettim tarih 1 haziran 2011 saat 00:02
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patron_38
    patron_38's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek
    csr288 bunu yazdı

    5 yıldan fazla bıneceksen Jaguar 

    5 yıldan az bineceksen C5

    C5 okadar cabukmu dökülüyor yav 

     

    C5 in özellikleri aklımı çeliyor açıkcası

    Masjlı koltukdan tutun yağlı süspansiyon sistemine kadar ne ararsan var arabada


    yan cizdim
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sir
    sir's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ekim/2005
    Erkek

    c5

    jaguara marka olsun şeklim olsun güzel de araba diye bakıyorsun biliyorum. Ama gel gör ki servisti (tamirhane olsa bile) 2.el satışıydı Allah korusun kaza belaydı arızaydı dediğin anda ah kafamı sikseydim de almasaydım diyeceksin. 


    Aman, kendini asmış yüz kiloluk bir zenci, Üstelik gece inmiş, ses gelmiyor kümesten; Ben olsam utanırım, bu ne biçim öğrenci? Hem dersini bilmiyor, hem de şişman herkesten. İyi nişan alırdı kendini asan zenci, Bira içmez ağlardı, babası değirmenci, Sizden iyi olmasın, boşanmada birinci... Çok canım sıkılıyor, kuş vuralım istersen.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    koray
    koray's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    biz marka olsun diye alfa romeo aldık baştan araba yapsaydık daha iyi olurdu  :)servisi ve parçası kolay bulunan olsun hocam 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Seminerist
    Seminerist's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2016
    Erkek
    patron_38 bunu yazdı
    csr288 bunu yazdı

    5 yıldan fazla bıneceksen Jaguar 

    5 yıldan az bineceksen C5

    C5 okadar cabukmu dökülüyor yav 

     

    C5 in özellikleri aklımı çeliyor açıkcası

    Masjlı koltukdan tutun yağlı süspansiyon sistemine kadar ne ararsan var arabada

    Citroen arabasında konfor mercedes kafa tutar. Citroen arabasını sıfır alıp 2-3 sene bindikten sonra satıcaksın. Türkiye deki esnaflar Citroen in dilinden anlamıyor.

    Citroen den anlamayan jaguar dan hiç anlamaz ama jaguar çok güzel araba acayip bi havası var arabanın , eğer temiz bulursan kaçırma derim.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CenkSertoz
    CenkSertoz's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2012
    Erkek

    Jaguarda ford motoru var.
    Citroende de ford motoru var.


    The Beginning and The End.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    husnuweb
    husnuweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    1- kilometreler ve sağlamlık hasar durumu nedir.

    2- alıp her gün düzenli kullanacak mısın yoksa işe fln toplu taşımayla servisle giderim akşamları haftasonları araba takılırım mı diyorsun.


    He is finding himself.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    my4
    my4's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2013
    Erkek

    c5 değilde c4 ümüz vardı . jaguar s type ımız da oldu ayıptır söylemesi . jaguar derim . 


    daha iyi bir dünya için ne yapıyorsun?
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    almandan başka konforlu araba yok hocam. baktım 2 arabanında fiyatı sıfır fiyatlarını düşündüğünüzde fazla düşmüş yani çok çabuk değer kaybediyor.

    biraz daha bütçe çık deri koltuk vs değilde daha yeni bir model bişi al.   

Toplam Hit: 1461 Toplam Mesaj: 12
araç alımı