Kablosuz Şarj Hızlı Mıdır ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Lumia 1020 var bi tanıdıkta şarj girişi bozuk. 250 liraya satıyor. Sebebi ise şarj girişi direk  anakarta bağlıymış. Tamir için anakartin değişmesi gerekiyor.  Zaten sadece kamerası için alacağım. 

    Şimdi bu tlefona kablosuz şarj standı alsam öyşr şarj etsem çok mu yavaş şarj olur? 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    500mAh üzerinden hesapla işte batarya kapasitesine göre kaç saatte dolacağını , ki bu iyimser oran.

    650mAh üstünde bu dalga yok sanırım.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    O zaman boşvermek lazım. Sabaha anca dolar bu hızla. 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Başka bilgisi olan var mı ?

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    yavaş olur tabi hocam .. çok büyük şeyler beklememek lazım

    https://en.wikipedia.org/wiki/Inductive_charging

    aklıma şöyle bir şey geldi, bu telefonların bataryası değişiyor sanırım, eğer öyleyse bir batarya daha alsın ve şu tarz bir şarj cihazı alsın

     

     

    bu şekilde şarj edip kullanabilir en kolay olarak.. 

     

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cicosz
    cicosz's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek

    Garantisi devam ediyorsa garantiye yollayin hocam. Benim telefonun sarj girisi bozuktu sarj almiyordu. Garantiye yolladim direk esdeger model gonderdiler. 21 gun surdu tum islemler.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Pil çıkmıyor. Çocuk kalem sokup soketi kırmış kullanıcı hatası garanti bakmaz zaten.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeyQirs
    HeyQirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2008
    Erkek

    bizde var wireless charger ama hocam dosta satmam 57910 varta olarak arat görürsün nokia 920 ile direk çalsıyor.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ayhun
    ayhun's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    Sarj soketi degismiomu???

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    moustache
    moustache's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2013
    Erkek

    hocam normal bi telefon tamircisine götür.istanbuldaysan yönledirebilirim.anakarttan soketi söküp yenisi takılabiliniyor.yani en azından benim tanıdığım kişi yapabiliyor.

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nury
    Nury's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2007
    Erkek

    Ben samsung wireless charger aletini aldim.

    Samsung da hixli sarj etme ozelligi var s6 da. Karsilastiramiyorum bile. Kabloyla 1 saat 10 dk da doluyor, digerinde en az 3-4 saat.

    Belki sarj doldurmak icin degil de, yani sira pc nin yaninda olursa sarji dolu tutmak icin iyi pratik. Ama suanda hakketten gereksiz geldi bana yavas doldurdugundan dolayi :)

    Nury tarafından 29/Eyl/15 21:37 tarihinde düzenlenmiştir
Toplam Hit: 945 Toplam Mesaj: 16
lumia