folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Kamil Koç %50 İndirim Kuponu İsteyen ?



Kamil Koç %50 İndirim Kuponu İsteyen ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saybirs
    saybirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Temmuz/2009
    Erkek

    Selam Arkadaşlar

    elimde 1 tane kamil koc %50 indirim kodu var 11 haziran son kullanma tarihi

    maksat tbt üyeleri yararlansın

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    slanger
    slanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2010
    Erkek

    bi an ilk yazıyo olmanın sevinciyle ben diycektimde sonra düşündüm biyere gitmiyorum kupona ne gerek var :D

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HuwelAsK
    HuwelAsK's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2012
    Erkek

    Edit : D.bakır'da Kamil Koç yokmuş

    sağol


    Wordpressten tiksiniyorum
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Turania
    Turania's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2008
    Erkek

    hocam ben alabilirim 10unda izmire gidicem :)


    Söyleyin eşe dosta herşeyden vazgeçer, Vatan'dan vazgeçmeyiz.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saybirs
    saybirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Temmuz/2009
    Erkek

    hocalar 10 haziran mış son kullanma tarihi 

    10 hazirandan önce seyehat edecekler varsa yazsın

    huveiask ve Turania hocam siz 10 hazirandan sonra seyehat yapıyorsunuyz

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HuwelAsK
    HuwelAsK's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2012
    Erkek

    saybirs bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocalar 10 haziran mış son kullanma tarihi 

    10 hazirandan önce seyehat edecekler varsa yazsın

    huveiask ve Turania hocam siz 10 hazirandan sonra seyehat yapıyorsunuyz

    -----------------------------

    Geçen hafatdan beridir hafataya diye diye öyle kalmış.aslında bu hafta perşembe geliyor10'undan önce ama D.bakır'da yokmuş sanırım


    Wordpressten tiksiniyorum
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saybirs
    saybirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Temmuz/2009
    Erkek

    HuwelAsK bunu yazdı:
    -----------------------------

    saybirs bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocalar 10 haziran mış son kullanma tarihi 

    10 hazirandan önce seyehat edecekler varsa yazsın

    huveiask ve Turania hocam siz 10 hazirandan sonra seyehat yapıyorsunuyz

    -----------------------------

    Geçen hafatdan beridir hafataya diye diye öyle kalmış.aslında bu hafta perşembe geliyor10'undan önce ama D.bakır'da yokmuş sanırım


    -----------------------------

    tamam kardeşim gönderdim

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blackmir
    blackmir's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ekim/2002
    Erkek

    varsa alabilirm


    "Sevin O seni her an yaşattığı için ." "Üzül O nu bir an yaşayamadığın için."
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rappermcs
    rappermcs's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2002
    Erkek

    blackmir bunu yazdı:
    -----------------------------

    varsa alabilirm


    -----------------------------

    1 adet kod pm ile gönderildi hoca..

     


    Paslanmış bir uygulama geliştirici.. #herseycokguzelolacak
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saybirs
    saybirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Temmuz/2009
    Erkek

    isteyen varsa 1 adet daha var elimde

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1234567B
    1234567B's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Şubat/2010
    Erkek

    varsa alim ben hocam

     


    arbeit macht frei
Toplam Hit: 1397 Toplam Mesaj: 20