folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Siteleri
linefolder Kamil Koç Yolcum Nerede ?



Kamil Koç Yolcum Nerede ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaRaKuLe
    KaRaKuLe's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2003
    Erkek

    Hacılar gebzeden izmire gelen bu gece 20:45 otobüsünü takip ediyorum ama sayfa yenilemesi yok zırt pırt gebzeyi seç sonra izmiri seç saati seç felan çok gereksiz oluyor bunun kısa yolu linki bişeyi var mıdır bakabilir misiniz ?


    Aklın nuru fen kalbin nuru dindir. İkisinin izdivacıyla hakikat tecelli eder.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    http://www.kamilkoc.com.tr/yolcumnerede?AjaxRequest=LoadPosition&OtoID=1524

    al hocam koordinatını buradan alabilirsin..

    bunu da google mapste kullanabilirsin. kare işaretini sil, ikisi arasına bir virgül koy google mapsteki arama şeysine yapıştır orada gösterir koordinatı

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek
    KaRaKuLe bunu yazdı

    Hacılar gebzeden izmire gelen bu gece 20:45 otobüsünü takip ediyorum ama sayfa yenilemesi yok zırt pırt gebzeyi seç sonra izmiri seç saati seç felan çok gereksiz oluyor bunun kısa yolu linki bişeyi var mıdır bakabilir misiniz ?

    sistem sapıtıyor izmir ankaraya giden bir yolcuyu afyondan sonra direkt olarak boludan ankaraya gidiyormuş gibi gösterdiğini bilirim bizzat : ) çok takılma 


    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaRaKuLe
    KaRaKuLe's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2003
    Erkek
    unbalanced bunu yazdı

    http://www.kamilkoc.com.tr/yolcumnerede?AjaxRequest=LoadPosition&OtoID=1524

    al hocam koordinatını buradan alabilirsin..

    bunu da google mapste kullanabilirsin. kare işaretini sil, ikisi arasına bir virgül koy google mapsteki arama şeysine yapıştır orada gösterir koordinatı

    adamsın adam :D

    hipocum şuan sorunsuz işliyor valla :)


    Aklın nuru fen kalbin nuru dindir. İkisinin izdivacıyla hakikat tecelli eder.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    hocam basit bi program yapayım bi de timer koyayım otomatik olarak göstersin. masaüstü uygulama yapacağım, bildiğim kadarıyla maps in masaüstü wrapperi falan yok o yüzden webbrowser üzerinden deneyeyim bakalım :)

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaRaKuLe
    KaRaKuLe's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2003
    Erkek
    unbalanced bunu yazdı

    hocam basit bi program yapayım bi de timer koyayım otomatik olarak göstersin. masaüstü uygulama yapacağım, bildiğim kadarıyla maps in masaüstü wrapperi falan yok o yüzden webbrowser üzerinden deneyeyim bakalım :)

    adam daha ben pm atmadan aklımdan geçenini yazmış şuan beni ne kadar çok etkilediğinin umarım farkındasındır :)


    Aklın nuru fen kalbin nuru dindir. İkisinin izdivacıyla hakikat tecelli eder.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jilet_Boris
    Jilet_Boris's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2009
    Erkek

    O adamı geri gebzeye gönderirsen insan değilsin hocam, herkesi yavaş yavaş tahliye etmek lazım buradan. :D

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaRaKuLe
    KaRaKuLe's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2003
    Erkek
    Jilet_Boris bunu yazdı

    O adamı geri gebzeye gönderirsen insan değilsin hocam, herkesi yavaş yavaş tahliye etmek lazım buradan. :D

    dediklerinden bi halt anlamadım ama neyse :D

    unbalanced hocanın yaptığı mini program çok iyi v2.0 çıkınca daha iyi olacak :)

     

    edit medit : site zaten 1 dakikada bir koordinat veriyormuş gerek kalmadı hocam bu haliyle bile süper ellerine sağlık :) bunu android olarak tüm firmalara yaptığını düşün deli program olur neyse fikri verdik gerisi sana kalmış :D

    KaRaKuLe tarafından 09/Eki/13 04:46 tarihinde düzenlenmiştir

    Aklın nuru fen kalbin nuru dindir. İkisinin izdivacıyla hakikat tecelli eder.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    geri sayım falan da ekledim güzel oldu ama timer falan kullandım pek verimli değil aslında. acele acele yaptım. beni sıkıntıya sokan şeylerin ilki kamilkoc adresinin kaynak kodlarına ulaşamamam, 500 hata olarak döndü sürekli, ben de en son bi webbrowser oluşturdum öyle aldım kodu.. ikinci de haritalar.. google maps ne yaptıysa browserda bir türlü çalışmadı, hiç bi şeye tıklanmıyor falan, belki benim bilgisayarda problem vardı bilmiyorum. ondan sonra 3-4 site buldum hepsi sıkıntılı, bi türlü formu post yapmıyor. en son işte şu kullandığım siteyi denedim çalıştı.. 

    geliştirmek isteyen olursa projeyi komple veririm zaten çok bi şeysi yok..

    kolay gelsin

     

    https://app.box.com/s/6iq3lddz8jbbv6ezfiyq burdan indirebilirsin

     

     

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaRaKuLe
    KaRaKuLe's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2003
    Erkek

    hocam geliştirmek isteyenlere fikir vereyim

    bu browser olduğundan html5 ile geotag yaparsınız direk konumuza olan uzaklığını alıp mesafe ölçebilir

    yada başka bir koordinat eklenip oraya olan uzaklık bulunabilir

    diğer tüm firmalar eklenip derlenebilir felan

    unbalanced tekrar ellerine sağlık kardeş sağol :)


    Aklın nuru fen kalbin nuru dindir. İkisinin izdivacıyla hakikat tecelli eder.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    kamil koç un linkini almak için fiddler kullanabilirsin hocam. fiddler i kur ve çalıştır, sonra kamil koç sitesini aç, işte istediğin güzarhag neyse onu seç saati seçtikten sonra fiddlerin en sonundaki öğeyi seç

    resimde anlattım kalan kısmı

     

Toplam Hit: 5455 Toplam Mesaj: 15