Karamail
-
PacoRabanne bunu yazdı:
bu formu açan kardeşime bi soru????????
GÜZEL KARDEŞİM İYİ GÜZELDE GÖNDEREN KİŞİ HOTMAİL.COM OLUCA YOLLANMIYO!! FAKAT YAHOO.COM OLUNCA YOLLANIYO!! DOSTUM NEDEN BÖYLE OLUYO ŞUNU Bİ DÜZELT!!
:) yok arkadaşım gidiyor bazen geç gelebiliyor hotmailin kendi gıcıklığı bu msl ben hotmailden hotmaile mail attığım zaman 2-3 gün sonra ulşatığına şahitr oldum -
PacoRabanne bunu yazdı:
bu formu açan kardeşime bi soru????????
GÜZEL KARDEŞİM İYİ GÜZELDE GÖNDEREN KİŞİ HOTMAİL.COM OLUCA YOLLANMIYO!! FAKAT YAHOO.COM OLUNCA YOLLANIYO!! DOSTUM NEDEN BÖYLE OLUYO ŞUNU Bİ DÜZELT!!
kodları ben yazmadım ama sende bır sorun var hotmaile ben gönderebiliyorum -
fmk bunu yazdı:
PacoRabanne bunu yazdı:bu formu açan kardeşime bi soru????????
GÜZEL KARDEŞİM İYİ GÜZELDE GÖNDEREN KİŞİ HOTMAİL.COM OLUCA YOLLANMIYO!! FAKAT YAHOO.COM OLUNCA YOLLANIYO!! DOSTUM NEDEN BÖYLE OLUYO ŞUNU Bİ DÜZELT!!
kodları ben yazmadım ama sende bır sorun var hotmaile ben gönderebiliyorum
:) kodlar tamamiyle mükemmel şekilde çalışıyor... eğer çalışmadığını idda eden varsa büyük ihitmalle kendi internetinde bi problem vardır yada kodları uplad ederken bir hata olmuş olabilir .. kodlar babalar gibi çalışıyor ... her halde bunun üstüne yazacak başka bir şey yok sanırım ;)
-
karakutu bunu yazdı:
nakamura2 bunu yazdı:
teşkürler hacı tamam da bunu sn yaptıysan sende fake_mail servisi de yaparsın!!!bak kod demiyorum sevis diyorum!!
aklıma gelmedi değil ama artık fake yedirmek zorlaştığı için ben kendim şahsen keylogger kullanıyorum .. ve yedirmek içinde karamaili yaptım :) maksat zaten buydu ...
heee bunu benim yapmadığıma inanmayada bilirsiniz ama bunu buraya yazan arkadaşa sorarmısınız kodların içinde benim imsam vardı ..
server değişmeden önceki son hali :
http://karamail.somee.com/karamail.jpg burdan baka bilirsiniz
şimdiki hali aslında 1 sene önceki tasarımı .. ve her kadun içinde imsam vardı ama arkadaş nedense alıntılı olduğunu yazmış fakat içinden imzamı silmiş .. neyse mühim değil zaten amaç zaten paylaşmak ha o vermiş ha ben :) sonuçta size ulaştı ... kullanan kullanır kullanmayan kullanmaz ...
kodlar içindeki imzam ise :
</kodlar kara kutu tarafından derlen miştir ! karakutu85@hackermail.com >
(biz özelliğini daha söyliyim mailbombasu olarakta kullanma özelliği var ... ilk önce kurbanı seçtikdan sonra ve gerekli alanları doldurduktan sonra göndere bir kaç kere hızlı hızlı basıyoruz daha sonra hız kemseden hemen enter a basılı tutuyoruz basılı tutdupumuz müddetce sürekli mail atıyor .. buda küçük bir tüyo size :) )
senin yazdığında şüphemiz yoqq!!!eline SağLık!!!!!!!!! -
nakamura2 bunu yazdı:
senin yazdığında şüphemiz yoqq!!!eline SağLık!!!!!!!!!
!!!!!!! küfür gibi geldi biraz
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
fmk bunu yazdı:
PacoRabanne bunu yazdı:bu formu açan kardeşime bi soru????????
GÜZEL KARDEŞİM İYİ GÜZELDE GÖNDEREN KİŞİ HOTMAİL.COM OLUCA YOLLANMIYO!! FAKAT YAHOO.COM OLUNCA YOLLANIYO!! DOSTUM NEDEN BÖYLE OLUYO ŞUNU Bİ DÜZELT!!
kodları ben yazmadım ama sende bır sorun var hotmaile ben gönderebiliyorum
DOSTUM BEN GÖNDEREN KISMINI YAHOO YAZDIĞIM ZAMAN HEMEN YOLLUYODA HOTMAİL YAZDIM ARADAN 1-2 SAAT GEÇTİ HALA GELMEDİ KARAKUTU 2-3 GÜN SONRA GELECEĞİNİ İDDAA EDİYO İNŞALLAH GELİR ??
-
Yaa ben şu mail adresini nereye yazacağımızı anlamadım.Benimkini nereye göndereceğim kişininkini nereye yazacam?Resimle gösterirsen sevinirim.
-
karakutu bunu yazdı:
nakamura2 bunu yazdı:
senin yazdığında şüphemiz yoqq!!!eline SağLık!!!!!!!!!!!!!!!! küfür gibi geldi biraz
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ne küfürü yawwww!!!inanmasak söleriz yani............ -
Dostum çok güzel çalışıyo eline sağlık ama bir sorum olucak
bu yolladığımız maillerin içine dosyada atabiliyormuyuz?
Yani eklenti olayı varmı mailin?onu çözemedim... -
üzgünüm ek yapamıyoruz
