Karamail

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karakutu
    karakutu's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    PacoRabanne bunu yazdı:



    bu formu açan kardeşime bi soru????????


    GÜZEL KARDEŞİM İYİ GÜZELDE GÖNDEREN KİŞİ HOTMAİL.COM OLUCA YOLLANMIYO!! FAKAT YAHOO.COM OLUNCA YOLLANIYO!! DOSTUM NEDEN BÖYLE OLUYO ŞUNU Bİ DÜZELT!!




    :)  yok arkadaşım gidiyor  bazen geç gelebiliyor hotmailin kendi gıcıklığı  bu msl ben hotmailden hotmaile mail attığım zaman 2-3 gün sonra ulşatığına şahitr oldum

    Mevzu derin | Papikolas Planet
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fmk
    fmk's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ekim/2005
    Erkek
    PacoRabanne bunu yazdı:



    bu formu açan kardeşime bi soru????????


    GÜZEL KARDEŞİM İYİ GÜZELDE GÖNDEREN KİŞİ HOTMAİL.COM OLUCA YOLLANMIYO!! FAKAT YAHOO.COM OLUNCA YOLLANIYO!! DOSTUM NEDEN BÖYLE OLUYO ŞUNU Bİ DÜZELT!!




    kodları ben yazmadım ama sende bır sorun var hotmaile ben gönderebiliyorum

    Eğer İnsanlar benimle aynı şeyleri düşünüyorsa bir yerlerde yanlış yaptım demektir
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karakutu
    karakutu's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    fmk bunu yazdı:


    PacoRabanne bunu yazdı:



    bu formu açan kardeşime bi soru????????


    GÜZEL KARDEŞİM İYİ GÜZELDE GÖNDEREN KİŞİ HOTMAİL.COM OLUCA YOLLANMIYO!! FAKAT YAHOO.COM OLUNCA YOLLANIYO!! DOSTUM NEDEN BÖYLE OLUYO ŞUNU Bİ DÜZELT!!





    kodları ben yazmadım ama sende bır sorun var hotmaile ben gönderebiliyorum



     :) kodlar tamamiyle mükemmel şekilde çalışıyor... eğer çalışmadığını idda eden varsa  büyük ihitmalle kendi internetinde bi problem vardır yada kodları uplad ederken  bir hata olmuş olabilir .. kodlar babalar gibi çalışıyor ... her halde bunun üstüne yazacak başka bir şey yok sanırım ;)


    Mevzu derin | Papikolas Planet
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nakamura2
    nakamura2's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    karakutu bunu yazdı:



    nakamura2 bunu yazdı:







    teşkürler hacı tamam da bunu sn yaptıysan sende fake_mail servisi de yaparsın!!!bak kod demiyorum sevis diyorum!!







     


    aklıma gelmedi değil ama artık fake yedirmek zorlaştığı için ben kendim şahsen keylogger kullanıyorum .. ve yedirmek içinde karamaili yaptım :) maksat zaten buydu ...


      heee  bunu benim yapmadığıma inanmayada bilirsiniz ama  bunu buraya yazan arkadaşa sorarmısınız   kodların içinde benim imsam vardı ..


    server değişmeden önceki son hali :


    http://karamail.somee.com/karamail.jpg burdan baka bilirsiniz


    şimdiki hali aslında 1 sene önceki tasarımı .. ve her kadun içinde imsam vardı ama arkadaş nedense alıntılı olduğunu yazmış fakat içinden imzamı  silmiş .. neyse mühim değil zaten amaç zaten paylaşmak  ha o vermiş ha ben :) sonuçta size ulaştı ...  kullanan kullanır kullanmayan kullanmaz ...


    kodlar içindeki imzam ise :


    </kodlar kara kutu tarafından derlen miştir ! karakutu85@hackermail.com >


     (biz özelliğini daha söyliyim mailbombasu olarakta kullanma özelliği  var ... ilk önce kurbanı seçtikdan sonra ve gerekli alanları doldurduktan sonra  göndere bir kaç kere hızlı hızlı basıyoruz daha sonra hız kemseden hemen enter a basılı tutuyoruz  basılı tutdupumuz müddetce  sürekli mail atıyor .. buda küçük bir tüyo size :)  )




    senin yazdığında şüphemiz yoqq!!!eline SağLık!!!!!!!!!

    Memento Mori...Blossom Geri Döndün:C Mitozla çoğalan milletleri sevmiyorum:|
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karakutu
    karakutu's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    nakamura2 bunu yazdı:



    senin yazdığında şüphemiz yoqq!!!eline SağLık!!!!!!!!!



    !!!!!!! küfür gibi  geldi  biraz


    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    Mevzu derin | Papikolas Planet
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PacoRabanne
    PacoRabanne's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek
    fmk bunu yazdı:


    PacoRabanne bunu yazdı:



    bu formu açan kardeşime bi soru????????


    GÜZEL KARDEŞİM İYİ GÜZELDE GÖNDEREN KİŞİ HOTMAİL.COM OLUCA YOLLANMIYO!! FAKAT YAHOO.COM OLUNCA YOLLANIYO!! DOSTUM NEDEN BÖYLE OLUYO ŞUNU Bİ DÜZELT!!





    kodları ben yazmadım ama sende bır sorun var hotmaile ben gönderebiliyorum



    DOSTUM BEN GÖNDEREN KISMINI YAHOO YAZDIĞIM ZAMAN HEMEN YOLLUYODA HOTMAİL YAZDIM ARADAN 1-2 SAAT GEÇTİ HALA GELMEDİ  KARAKUTU 2-3 GÜN SONRA GELECEĞİNİ İDDAA EDİYO İNŞALLAH GELİR ??


    Fuck this world if they cant understand me!!!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GARRY
    GARRY's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek
    Yaa ben şu mail adresini nereye yazacağımızı anlamadım.Benimkini nereye göndereceğim kişininkini nereye yazacam?Resimle gösterirsen sevinirim.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nakamura2
    nakamura2's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    karakutu bunu yazdı:



    nakamura2 bunu yazdı:



    senin yazdığında şüphemiz yoqq!!!eline SağLık!!!!!!!!!




    !!!!!!! küfür gibi  geldi  biraz


    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




    ne küfürü yawwww!!!inanmasak söleriz yani............

    Memento Mori...Blossom Geri Döndün:C Mitozla çoğalan milletleri sevmiyorum:|
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    armut
    armut's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2005
    Erkek
    Dostum çok güzel çalışıyo eline sağlık ama bir sorum olucak
    bu yolladığımız maillerin içine dosyada atabiliyormuyuz?
    Yani eklenti olayı varmı mailin?onu çözemedim...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fmk
    fmk's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ekim/2005
    Erkek
    üzgünüm ek yapamıyoruz

    Eğer İnsanlar benimle aynı şeyleri düşünüyorsa bir yerlerde yanlış yaptım demektir
Toplam Hit: 20959 Toplam Mesaj: 31