folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Kardeşime Ulaşamıyoruz



Kardeşime Ulaşamıyoruz

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kelomar
    kelomar's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek

    Arkadaşlar merhaba,
    Bizim ailecek bir sorunumuz var

    Şimdi benim kardeşim ukraynada öğrenci, normalde ukraynadan bizi ararken cep telefonu numarası görünürdü fakat son 1 aydır özelden aramaya başladı, bi şekilde ben bunun türkiyede olduğunu öğrendim, türkiyede başkasının üzerine kullandığı cep telefonu numarası da var bende,  sonra tekrar ukraynadayım dedi bize. şimdi o bizi tekrar numrasını göstererek arıyor fakat biz arayamıyoruz. sizce türkiye de olsa bile böyle bişe yapabilir mi?
    Polise dilekçe versem türkiyedeki kullandığı numarayı bildirsem bişe çıkar mı? Yardımcı olur musunuz?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    literatur
    literatur's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2008
    Erkek
    VoiP tarzı programlarla arıyor olabilir,korkutmak gibi olmasın ama illegal oluşumlara bulaşmış da olabilir.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kelomar
    kelomar's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek

    öyle bişe olduğunu sanmıyorum, okulla ilişiğinin kesildiğini duydum, antalyada bir otelde çalışıyormuş arkadaşlarına böyle demiş ama bize ukraynadayım diye ayak yapıyo hala

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yasin_55
    yasin_55's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    hocam inş açıklığa kavuşur olay

    ama temiz sopayı haketmiş..

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Niflheim
    Niflheim's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2009
    Erkek

    Konuyu açarken gene kötü haber sandım..:)

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kelomar
    kelomar's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek

    artık pazartesine kadar beklicem, sonra askerlik şubesine ihbar etcem orda herşey belli olur

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    Niflheim bunu yazdı:
    -----------------------------

    Konuyu açarken gene kötü haber sandım..:)


    -----------------------------

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eXeLanS
    eXeLanS's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2002
    Erkek

    Bu okulun telefonu yokmu arayıp sorun ordamı değilmi diye, yok değilse polis teknik takipten bi şekilde bulur zaten...

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kelomar
    kelomar's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek

    okulun telefonlarını arıyoruz ama biz bilemeyiz diyorlar, bir tane danışman kadın var o da bişe bilmiyor, haftasonu memlekete dönüyorum ya polise ya askerlik şubesine gidecem.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seadog
    seadog's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2008
    Erkek

    kötü sandım ama sopalık tam

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MustyKTE
    MustyKTE's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek

    HeadBanger bunu yazdı:
    -----------------------------

    Niflheim bunu yazdı:
    -----------------------------

    Konuyu açarken gene kötü haber sandım..:)


    -----------------------------

     


    -----------------------------

Toplam Hit: 5393 Toplam Mesaj: 41