folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Karınca Akvaryumu



Karınca Akvaryumu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SinusX
    SinusX's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Aralık/2010
    Erkek

    Toplam maliyeti ne kadar tutuyor hocam bi ara bende aklımdan geçirmiştim karınca çiftliği 


    Damnant quod non intelligunt...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    jellisi güzelmiş 


    Alldebrid Türkiye / IDM Türkiye yetkili bayi. ulaşmak isteyen mail atsın tyfn.panxer@gmail.com yada telegram https://t.me/PanxeR
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kaylule
    Kaylule's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2012
    Erkek

    1-618-GR bunu yazdı:
    -----------------------------

    Kaylule bunu yazdı:
    -----------------------------

    anlamadığım nokta kreliçe karınca satılıyormu?

    hepsi erkek mi yada bu karıncaların üreme nası oluyor. hepsi erkek olursa üremezler mesela,

    peki ömürleri ne kadar.

    bide kapak kapalıysa hava almadan nası yaşıyorlar. ya zaten toprağın altında nası hava alıyo bunlar? az yakıyolar herhalde?


    -----------------------------

    Kraliçe olmadan yaşamaları çok zor, ama kraliçe adayları ile mümkünatı var.

    Ömürleri türe göre değişir.

    Kapak kapalı kalmıyor genelde çiftliklerde ince bez ile kapatıyorlar hava alıyor ama çıkamıyor. Toprağın altında hava çok rahat alıyorlar hava ihtiyaçlarıda insanlar gibi değil sonuçta toprak bir plastik gibi değil ki hava almasa zaten komple çiçeklerde yaşayamaz.


    -----------------------------

    harbiden gangbangmi yapıyolar şimdi bunlar?

    1 e kaç veriyor acaba hocam...


    komunizm parayı bulunca, feminizm kocayı bulunca, ateizm uçak sallanınca... biter. :-D
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeyQirs
    HeyQirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2008
    Erkek

    oynamayin hayvanlarlar yazik gunah bosvern dogada yasasnlar


    forumda yazmıyorum artık okuyorum yeter adam olana.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kaylule
    Kaylule's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2012
    Erkek

    o değilde bu nedir ya :D Onası bi alet maşallah

    http://www.belgeselizle.org/belgeseller/Karinca-yiyen-Ciflesmesi-26.html


    komunizm parayı bulunca, feminizm kocayı bulunca, ateizm uçak sallanınca... biter. :-D
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cnt
    cnt's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek

    Kaylule bunu yazdı:
    -----------------------------

    o değilde bu nedir ya :D Onası bi alet maşallah

    http://www.belgeselizle.org/belgeseller/Karinca-yiyen-Ciflesmesi-26.html


    -----------------------------

     

    video başlığı bence karınca yiyen çiftleşememesi olmalıydı

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1-618-GR
    1-618-GR's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2011
    Erkek

    SinusX bunu yazdı:
    -----------------------------

    Toplam maliyeti ne kadar tutuyor hocam bi ara bende aklımdan geçirmiştim karınca çiftliği 


    -----------------------------

    Akvaryuma 10 tl verdim tanıdık hep yaptırıyorum :D Durun caps'lim onu ya daha iyi anlarsınız.

    Toprakta 2 milyon desen 12 karıncaları sen bulucan bitti 20 tl çıkmaz :D



    Sistemi böyle kurdum, içine bir akvaryum daha ters çevirip yapıştırdım, bu sayede orta bölgeden değilde cama yakın kısımlardan geçecek tünelleri karıncaların bunuda gözlemlemiş olacağım :D


    Bir domino taşıyım yıktığına sevinme....
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JeTRoMaX
    JeTRoMaX's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2012
    Erkek

    Oldukça güzelmiş,karınca besleyesim geldi:D

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaTRiXe
    MaTRiXe's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    ya hocam git bi ormana bi şeye doldur iki poşet toprak olmuyo mu öyle ?

    Dictionary
    x
    +
    ?
    Null.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snnyk
    snnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek

    jellidede dizaynı karıncalar oluşturuyor hocam canlı olarak izleme imkanın var onda =)

    http://www.youtube.com/watch?v=y0SvsQEVrTk&feature=fvwrel


    snnyk.com - code is poetry all that i know...
Toplam Hit: 6866 Toplam Mesaj: 48