Kasko Yanlış Meslek Beyanı
-
Arkadaşlar merhaba,
09.02.2016 tarihinde aracıma kasko yaptırmıştım. Lakin kasko yaptırırken çakal fiyat düşük çıksın diye haberim olmadan bir tür indirimden yararlandırmış beni. A.ş çalışanı olarak gösterip bir tür indirim yaptırmış. Kasko poliçesinde meslek alanında a.ş çalışanı yazıyor. (Ben ltd. şti. çalışanıyım. ) Ayrıca kasko poliçesinde şöyle bir madde var
Poliçe tanzimi sırasında sigorta ettirenin beyanı doğrultusunda ; aracın kullanım amacının EGMbilgilerine göre doğru olarak doldurulmadığı , gerçek kişi sigortalıların meslek bilgisinin farklıseçildiğinin tespiti durumunda, beyana aykırılık nedeniyle her bir hasarda % 15 tenzili muafiyetuygulanır.Bu maddeden dolayı 650 tl fiyat çıkarıyorlar. Aracı yaptıralı da yaklaşık 2 ay olacak. Şimdi bana poliçeyi yapan arkadaşla iletişime geçtim fakat pek umrunda olmadı. Bende bu miktarı ödemek istemiyorum. O zaman o indirimi yapmasaydı ben zaten 200 tl fazla ödeyip normal kasko yaptıracaktım. Kasko zaten 1400 tl falan.Ne yapmam gerekiyor nasıl bir yol izlemeliyim? -
geçmiş olsu hocam o parayı alacaklar yani bir şekilde.
ancak parayı ödedikten sonra sigorta yapan şahıs ile resmi yollardan zarar tazmini ettirmek için uğraşabilirsin
-
Güncel
-
Valla bende iki gün önce garanti bankasına yerinde başka bir dükkan olan yerde burdaki şu sirkette çalışıyorum dedim. Gerçekte böyle bi durum yok, bakalım ne olacak
-
Konuyu yukarda tut alper gelir cevap verir.
-
Bir de eski uyesin. Neden Alper'e yaptirmadin ki?
-
Sana vereceğim numarayı ara durumu anlat ya düzeltin poliçemi ya da iptal edin tam paramı ödeyin. Hangi işde oturuyorsunuz ?
-
Kız arkadaşım bir sigorta şirketinde çalışıyor. Ondan direkt olarak aktarıyorum.
"İlk önce Hangi sigortadan yaptırdıysa o acenteyi o sigortaya şikayet edecek. Ama burada müşteri mağdur ve yapılabilecek bir şey yok maalesef. Poliçe iptal edilecek yeniden yapılacak. Yada meslek indirimi kaldırılacak."
Edit : plakayı gönderir misin hocam ?
KotomineKirei tarafından 12/Kas/16 07:58 tarihinde düzenlenmiştir -
Pikacu bunu yazdı
Bir de eski uyesin. Neden Alper'e yaptirmadin ki?
Abi o aralar alper e ulaşamadım yaklaşık bir hafta kadar cevap bekledim sonra mecburen yaptırdım.
-
sLeymN bunu yazdıPikacu bunu yazdı
Bir de eski uyesin. Neden Alper'e yaptirmadin ki?
Abi o aralar alper e ulaşamadım yaklaşık bir hafta kadar cevap bekledim sonra mecburen yaptırdım.
O zaman bir şey diyemeyeceğim. Sen de haklısın.
-
hocam dediğim gibi arkadaşta aktarmış.
öncelikle ulaşırsan poliçe bilgileriyle bana bölgesine göre bir araştırma yaparız. pazartesi sabahı bölge müdürlüğünü arayıp x acenteden kestirdiğim kasko poliçesinde ltd çalışanı olduğumu beyan etmeme rağmen beni aş çalışanı olarak gösterip kasko fiyatında uygun fiyat ile beni kandırdı. poliçeyi inceleyip farkettikten sonra poliçeme zeyili eklemediğini zeyili eklerse prim farkı çıkacağını ve bu prim farkını bana tahsis edeceğini ( kartımdan çekileceğini ) ( kart kullanmayıp nakit ödeme yaptıysanız nakiti almadan zeyil yapmadığını ) bildirin. yaklaşık 100 tl fark ile bu şekilde mağdur olmayacağım başka firmalar vardı. 100 tl uygunluk buradan gelmişti. ben acentenizin samimiyetine inanarak bu poliçeyi bilmeden onaylattım. güvene dayalı alış verişlerde müşterileri bilgilendirmek acentenizin temel görevleri arasındadır. poliçemin tarafınızdan zeyil edilip prim farkı ortadan kaldırılarak ya da bu prim farkı en asgari fiyata çekilerek düzenlenmesini rica ediyorum. eğer yapılamayacaksa kullanmadığım kullandığım durumda mağdur olacağım bu poliçenin başlagıç tutarından iptal edilip ortada ki zaman olarak kullanılan miktarın acenteden talebini rica ediyorum. bu durumları eğer yapmayacak veya yaptırmayacaksanız sizleri kusura bakmayın dava etmek durumundayım şeklinde konuşursanız bölge müdürlüğü işi yüksek ihtimalle çözecektir.
eğer çözüm olmazsa genel müdürlüğe kadar telefon açarız.
poliçe fiyatı nedir ?
teminatlarınız nedir ?
bunları da ulaştırırsanız size ekstra bir poliçe teklifi hazırlayabilir belki arada ki fiyat farkını en aza indirebilecek şekilde yeni poliçe kestirirsiniz.
tabi yine dediğim gibi şikayet var gibi sitelere de bu durumları anlatan bir yazı ile yeni poliçeden sonra oluşacak maddi zararları da tekrar tekrar talep edebiliriz.
maalesef ki sektörümüzde pek çok acente komisyon alabilmek için pek çok uygunsuz ya da değişikliklerle poliçe tanzim etmekte. hasar durumlarında ise çalkala boncuk yaparak işin içerisinden sıyrılma yollarına giriyorlar ki bunu da başarıyorlar. kaza anında maddi manevi zarara uğrayan insan en son çareyi aman allahından bulsun bu kadarını bile ödediklerine şükür bir daha da şu şirketten bu acenteden poliçe kestirirsem benide mıncırsınlar diyor sonra ki senelerde ise yağmurdan kaçarken doluya tutuluyorlar. dediğim gibi yardımcı olabileceğim bir konu varsa
sıfırbeşyüzbeş 6yüzoniki 190üç numaram.