folder Tahribat.com Forumları
linefolder Vukuatlar
linefolder Kedi Mi Sahiplendirmek Zorundayım



Kedi Mi Sahiplendirmek Zorundayım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hermes
    abdullahazad
    abdullahazad's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek
    Lazmania61 bunu yazdı
    ShockMan bunu yazdı
    Lazmania61 bunu yazdı

    Hocam kusura bakma ayrı konu açmak istemedim.

    bende de kedi var 2 aylıkken kuyruğu yanmış halde geldi dükkana besledik büyüttük adam ettik şimdi sürekli saldırıyor lavuk. Dükkanda yanından biri geçse atlıyor bacaklarına falan. Bu sıkıntıyı nasıl çözebilirim sizce?

    https://streamable.com/2olp9

     

    Oynuyor kedi, sanki siz onu böyle oynamaya alıştırmışsınız gibime geldi, dikkat ederseniz kolunuzu ısırmıyor, kazağınızı ısırıyor, aslında çok tatlı. :)

    Yok hocam saldırıyo elim kolum tamamen diş izi 

    https://streamable.com/e1j7i

    Kuyruğunu ameliyat ettirdikten sonra bende sahiplendirebilirim isteyen varsa yazabilir

    hocam bariz şekilde oynuyor sizinle. :)


    https://dnscheck.name.tr | yazdıklarımı ciddiye almayın, sonuc olarak bu forumda kufur etmedigin surece troll'luk serbest.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek
    AbdullahAzad bunu yazdı
    Lazmania61 bunu yazdı
    ShockMan bunu yazdı
    Lazmania61 bunu yazdı

    Hocam kusura bakma ayrı konu açmak istemedim.

    bende de kedi var 2 aylıkken kuyruğu yanmış halde geldi dükkana besledik büyüttük adam ettik şimdi sürekli saldırıyor lavuk. Dükkanda yanından biri geçse atlıyor bacaklarına falan. Bu sıkıntıyı nasıl çözebilirim sizce?

    https://streamable.com/2olp9

     

    Oynuyor kedi, sanki siz onu böyle oynamaya alıştırmışsınız gibime geldi, dikkat ederseniz kolunuzu ısırmıyor, kazağınızı ısırıyor, aslında çok tatlı. :)

    Yok hocam saldırıyo elim kolum tamamen diş izi 

    https://streamable.com/e1j7i

    Kuyruğunu ameliyat ettirdikten sonra bende sahiplendirebilirim isteyen varsa yazabilir

    hocam bariz şekilde oynuyor sizinle. :)

    işid gibi kedi :)

    gözüne kestirdimi saldırıyor :)


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼 - 🅷🅾🅻🆈 @Kaptan ın daha delikanlı olduğunu kanıtlayan şahsiyet ile tanıştım..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RitmFarbRacourci
    RitmFarbRacourci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mart/2008
    Erkek
    ilteris bunu yazdı
    Kaan bunu yazdı

    Kedinin pek umrunda değiliz insanlar olarak. 

    Yeni sahibi daha iyi bakarsa daha mutlu olur, özlemek vs kedilerde yok. Köpek için durum bunun tam tersi. 

    :d:d 

     


    I'şıkY'ılı;^^`) Zk't^^` RnSySyTk.Ödl.SpRtÇzBşBkYd Kryptia.agogE Sa'd-l'Suûd az.ç'k 'lmyn'Dşn Pnct'tnAnNttn Blgi,YpBlgi 'Ct'nDrm.CmdyDrm.MdrnDrm hRşYdşR ClptcPth'Strsm M'nPhs' Ld,X/Y YrYnZmnGrçklk,AlgBzklğ KrzFrst'tr Tiytr' Pugchv,Jtrn,İmmlmn,FllngLef,Pik' SuprmcySprrty CoBehTh elFnmno:NzrioRonldo AdnKy TkSs,TkHrf(?) .RtNsTk.KvMp.Mk.TrmDyn ScklkNmRzgr ŞkHcBy ccp.kky Snrlr'Çz SnaSnLzmsn 'NsnKsknçtr BgDppr.MagllnCl'ds.S'thCro's Ch'kW'ng CreazioneDiAdamo^^`, Arctrs.Spic' ArcScnd,YySnye TrbProp,TrbJet,TrbFan ~3.10^5km/sn~343m/sn ~900-1240m/snMacH RamJt,ScRamJt Przdi^^' Tbu.XL Prsek MAtv^^` mLAT G'dWllHnting(f). 3id't^^` TareZmenPr ParaMotor TrflrVArsİlşklr (-)+.(/)*,~ ZminŞkil . ..Bu imza @SubZero tarafindan degistirilmistir. "Bu kadar uzun karmakarisik bir imza yapma diye uyardim ama heeheeeey(^^D)_hey kim söylüyor, kim dinliyor." Imzanizi SubZero'ya bilgi vermeden degistirmeyiniz. Tesekkurler...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hermes
    abdullahazad
    abdullahazad's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek
    Lazmania61 bunu yazdı

    Hocam kusura bakma ayrı konu açmak istemedim.

    bende de kedi var 2 aylıkken kuyruğu yanmış halde geldi dükkana besledik büyüttük adam ettik şimdi sürekli saldırıyor lavuk. Dükkanda yanından biri geçse atlıyor bacaklarına falan. Bu sıkıntıyı nasıl çözebilirim sizce?

    https://streamable.com/2olp9

     

    hocam çok basit yorulmasını sağlamak için kedi oyuncakları alacaksın. kedi enerjisini atmak icin hareket eden her seye dikkat kesilir. oynamaya calisiri.


    https://dnscheck.name.tr | yazdıklarımı ciddiye almayın, sonuc olarak bu forumda kufur etmedigin surece troll'luk serbest.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WildWamqire
    WildWamqire's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2011
    Erkek
    HoLyCat bunu yazdı

    il ilçe neresi hocam ?

    İstanbul Esenyurt hocam 


    Abure cubure subure dubure re re re tey tey tey
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lazmania61
    Lazmania61's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2010
    Erkek
    AbdullahAzad bunu yazdı
    Lazmania61 bunu yazdı

    Hocam kusura bakma ayrı konu açmak istemedim.

    bende de kedi var 2 aylıkken kuyruğu yanmış halde geldi dükkana besledik büyüttük adam ettik şimdi sürekli saldırıyor lavuk. Dükkanda yanından biri geçse atlıyor bacaklarına falan. Bu sıkıntıyı nasıl çözebilirim sizce?

    https://streamable.com/2olp9

     

    hocam çok basit yorulmasını sağlamak için kedi oyuncakları alacaksın. kedi enerjisini atmak icin hareket eden her seye dikkat kesilir. oynamaya calisiri.

    Almıştım 2-3 tane oyuncak parçaladı lavuk kedi otu falan alıp ben yapıcam bişeyler.


    Bize Tahribat.com'da TRABZON:)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DaSpOnGe
    DaSpOnGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2008
    Erkek
    Lazmania61 bunu yazdı
    AbdullahAzad bunu yazdı
    Lazmania61 bunu yazdı

    Hocam kusura bakma ayrı konu açmak istemedim.

    bende de kedi var 2 aylıkken kuyruğu yanmış halde geldi dükkana besledik büyüttük adam ettik şimdi sürekli saldırıyor lavuk. Dükkanda yanından biri geçse atlıyor bacaklarına falan. Bu sıkıntıyı nasıl çözebilirim sizce?

    https://streamable.com/2olp9

     

    hocam çok basit yorulmasını sağlamak için kedi oyuncakları alacaksın. kedi enerjisini atmak icin hareket eden her seye dikkat kesilir. oynamaya calisiri.

    Almıştım 2-3 tane oyuncak parçaladı lavuk kedi otu falan alıp ben yapıcam bişeyler.

    Hocam görseldekinden alman lazım 

     

    bu yaşlarda onu yapması doğal normal bişi. cinsiyeti ne bilmiyorum ama kızışınca da seks eylemek isticek kola bacağa vudurabilir :W

     


    You think you've travelled far and never seen the stars :)))
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zone
    zone's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2009
    Erkek

    kendimi anlayan +


    :D tahribatta normal konu görmeye alışmamışız.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kartalenes
    kartalenes's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Nisan/2011
    Erkek
    zone bunu yazdı

    kendimi anlayan +


    :D tahribatta normal konu görmeye alışmamışız.

    Her seferinde :D


    Olduğu kadar , Olmadığı kader ...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    garga
    garga's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2002
    Erkek

    +1 de benden.

    Israrla kendimi diye okuyorum konuyu mq :D


    anca gidersin...
Toplam Hit: 5695 Toplam Mesaj: 49
kedi kedi sarman kedi sahiplendirme