folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Kendine, Bilgisine Güvenen Sıkıysa Çözsün Bakalım



Kendine, Bilgisine Güvenen Sıkıysa Çözsün Bakalım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    domates
    domates's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Homo
    arkadaşım sonuç 5birim
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    Destroyer bunu yazdı:



    Bu soru ya yanlış; ya da eksik verilmiştir.
    Şöyle diyebilirim ki: FD'nin biraz daha uzun veya kısa oldugunu düşünebiliriz.Aynı şekilde GC için de düşünebiliriz.Böyle olsa bile açılarda ve mavi üçgenin uzunluklarında bir degişme olmaz.O zaman FBxGC degeri sabit degildir degişken olmaktadır.
    Bu söylediklerim tamamen arkasındayım (sorunun doruluğunu çürütme denir) isterseniz herhangi ögretmene gidip sorabilirsiniz.



    Fd yada Gc nin iç açılarından biri belli olmadığından dolayı bu doğrular istediği kadar uzatılabilir hatta 0 noktasına kadar getirelebilir...


    Soru yanlış olması gerek...


    Ben geometriyi Öss Sınavından cıktığım saat bıkatım zaten :D Bi daha şeytan görsün yüzünü..


    Üniversiteyi İntegralin bi tek ismini öğrenerek geçen adamım ben :D :)


    Sanıyorum kendi atasözümü yaptım, kaynak belirterek kullanabilirsiniz. 10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Not : Söyleyeni belli olduğu için(Ben) atasözü değil, özlüsöz oluyormuş, dolayısı ile kendi özlüsözümü yapmış oldum :)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ilksoy_M
    ilksoy_M's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek





    hocam cvp 25 bırım cunkı BF ile GC nın uzunlugu BC ye esit  BC de 5 bırım ıse  boylece olunce FBxGC de 25 bırım oluyo ok








    hocam cv


    ilksoy_M
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Casper
    Casper's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2005
    Erkek
    Selam Ey...TürkGencligi....:Pp

    SiLGin Kaleminden Önce Eskirse Yanlisin Cok Olur.!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kaanabak
    kaanabak's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek
    sorunun yarısı bende çımıyo bea

    "Less is More"
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    shadowjedi
    shadowjedi's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    Abi bu ne yav,Öss'den kaçtık buradada mı?

    Takdire şayanı olmaz bu işin...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aforizma
    aforizma's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mart/2005
    Erkek
    sorunun bi cevabı var ama bu gece gec oldu artık yarın sabah inşallah resimli bi anltım yapacam
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aforizma
    aforizma's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mart/2005
    Erkek
    bi de sen niye bu kadar ısrar ediyon cozum hakkında ... senin ödevn mi yoksa bu çözemeyince kitlenip kalıyon mu yoksa.. hani insanın aklına gelmiyo diiil yanii
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Antikky
    Antikky's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2003
    Erkek

    kafa dağıtalım günün sitresini atalım diye siteye giriyoruz oda nesi burdada karşımıza sorular matematik geometri geliyor yakında holy kaanaat notu kullunıp karne flasan verirse şaşırmayın ehehe


    Umursamaz Tavrımın Hastası Olunuz.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aforizma
    aforizma's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mart/2005
    Erkek

    bu linkten indirin cozumu... ben bu baglantının ta a.q. .. iki saattir ugraşiyom  bi resim yukleyemedim..


    not; çözümde bi hayli emeği gecmiş olan murat arkadaşıma da öpücüklerimi yolluyom burdan...


    http://rapidshare.de/files/5427158/uecgen.JPG.html

Toplam Hit: 3911 Toplam Mesaj: 38