Keylogger Arıyorum Sağlam

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ErPecker
    ErPecker's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mayıs/2008
    Erkek
    arkadaslar bu işte acemi sayrılm ama 2 kere server yiyip keyloggerla accountlarımı caldılar bi forumda.bu herfifi biraz tanıyorum ve bi şekilde internet üzerinden server yedirmeliyim bu adama.her tür prorat-turkojan hepsini denedim ama maile i.p falan gelmedi sanrım special olmasi lazmmıs.Rifat arkımızın verdigi sc-keylog var onunda upload dosyasını bulamadım forumumuzda.yani kısaca bana sağlam bi keylogger lazım virüsü görünmez yapip o forumdan server yedirmem lazım beni hackliyene lütfen yardm.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snnyk
    snnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek
    http://snnyk.com/son.exe

    dikkat et ısırır parçalar
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ErPecker
    ErPecker's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mayıs/2008
    Erkek
    snnyk program tro içerior normalmi hacım bu
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snnyk
    snnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek
    hacım yem o :)
    onu kurbana yedireceksin

    bilgiler benim maile gelcek :)
    senin mailine görede ayarlarım programı bulabilirsem :|
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    demirci
    demirci's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Nisan/2007
    Erkek

    arkadasim

    sen manava curuk elma satma derdindesin

    adam sana yedirdigine gore bilgisi var bu konuda,

    bosuna kasma o yuzden..

    turkojan tam surum almayi deneyebilirsin.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ErPecker
    ErPecker's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mayıs/2008
    Erkek
    demirci bunu yazdı:
    -----------------------------

    arkadasim

    sen manava curuk elma satma derdindesin

    adam sana yedirdigine gore bilgisi var bu konuda,

    bosuna kasma o yuzden..

    turkojan tam surum almayi deneyebilirsin.


    -----------------------------

     

    biliyorum tabiki bilgili bu adam ama bi şekilde intikam almalıyım inan baya moralimi bozdu cok emegim gitti bu işten 2 kere yapti hemde bi şeklde saglam bi keyloq lazım ücretli olmassa işe yaramıor sanırm biraz bilgi istiyorum sizden

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ebulmadi
    ebulmadi's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    ErPecker kardeşim site  içerisinde arama yaparsan 100lerce keylogger var.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    aynı kişiden nasıl oluorda 2.kere keylogger alıyon ? 1.de aklın başına gelmedi mi :)

    bu arada ne accontunu çaldılar ?

    çalan tahribat tan biri dimi ?

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snnyk
    snnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek
    JordanoR bunu yazdı:
    -----------------------------

    aynı kişiden nasıl oluorda 2.kere keylogger alıyon ? 1.de aklın başına gelmedi mi :)

    bu arada ne accontunu çaldılar ?

    çalan tahribat tan biri dimi ?


    -----------------------------

    Bi eşşek bile bi kere çöktüğü çamura bir daha çökmezmiş :|
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ErPecker
    ErPecker's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mayıs/2008
    Erkek
    ya tahribattan biri değil tabiki.ben bu forumdakileri kardes bilrim.sadece baska bi forumdan yedim ama adam cok güzel hazirladi yani eşşekte olsa  2 kere düşer o cukura aq :D.nese ihmalkarlıktan oldu işte.siz yardmcı olcanizmi bana mailime i.p yollucak adam gibi keyloger lazm .turkojani kullandım onda mail alma secenegi bile yok :S
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    demirci
    demirci's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Nisan/2007
    Erkek

    dostum kasma bosuna

    sana ikinci kere keylogger yediren adamin

    senden ayni darbeyi yeme olasiligi cok dusukk

    yokta denilebilir,

Toplam Hit: 2420 Toplam Mesaj: 22