folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Kimyadan Nobel Ödülü Aldık



Kimyadan Nobel Ödülü Aldık

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    izzmarit
    izzmarit's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2010
    Dişi

    Selamlar!

     

    Güzel haberimiz var bugün, kimya dalında Nobel ödülü aldık ((: Aziz Sancar'ın DNA Onarımı olarak özetlenebilecek çalışmalarıyla.

    Habere her yerden ulaşabilirsiniz ama şu link fena değil gibi: http://www.milliyet.com.tr/aziz-sancar-nobel-odulunu-ald-gundem-2128354/

    Kırk yılda bir güzel bir şey oluyor, nolur siyasi tartışmaya çevirmeyin adamın akrabası HDPli diye :(

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozgunlu
    ozgunlu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2011
    Erkek

    Çok mutlu oldum ve gurur duydum.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TheAvenqer
    TheAvenqer's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Şubat/2014
    Erkek
    izzmarit bunu yazdı

    Selamlar!

     

    Güzel haberimiz var bugün, kimya dalında Nobel ödülü aldık ((: Aziz Sancar'ın DNA Onarımı olarak özetlenebilecek çalışmalarıyla.

    Habere her yerden ulaşabilirsiniz ama şu link fena değil gibi: http://www.milliyet.com.tr/aziz-sancar-nobel-odulunu-ald-gundem-2128354/

    Kırk yılda bir güzel bir şey oluyor, nolur siyasi tartışmaya çevirmeyin adamın akrabası HDPli diye :(

     

    aynen az önce okudum 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    berliner
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek

    uzun zaman sonra gururlandım. bayaa baya oldu yani.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ★★★★
    Genki
    Genki's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    nurk bunu yazdı

    uzun zaman sonra gururlandım. bayaa baya oldu yani.

    bundan önce en son ne ile gururlandın lan tosba

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bosluk
    Bosluk's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    30 yıldır bunun uzerıne calısıyordum demıstı yanlıs hatırlamıyorsam vay anasını be

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Austen
    Austen's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2012
    Erkek

    Gurur verici. Ama başarının aslan payı yine bir ABD üniversitesine ve ABD'ye kalıyor. Sayın Sancar esas eğitimi ABD menşei bir üniversitede doktora alarak görmüş bir isim. Burada lisansını tamamlayıp yurtdışına beyin göçüyle gitmiş. Bahsi geçen Türk sıfatı yalnızca kökenin düzeyinde kalacak. Gönül isterdi ki Türk üniversitesi bünyesinde bu gerçekleşseydi. Gerçi doktorasını burada alsaydı muhtemelen başarı kazandığı projesi ve ekibi ile uğraşıyor olmazdı. Ucundan da olsa böyle bir düzeyde başarı elde edilmesi yine de büyük iş.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    trampfd
    trampfd's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2006
    Erkek

    Düne kadar tanımadığın adamla bugün övünmek ne güzel..

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    berliner
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek
    Genki bunu yazdı
    nurk bunu yazdı

    uzun zaman sonra gururlandım. bayaa baya oldu yani.

    bundan önce en son ne ile gururlandın lan tosba

    en son seninle tanıstıgımda kanka. 1997 yani düsün.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    akmarky
    akmarky's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ağustos/2012
    Erkek

    vay arkadaş konu ne kadar çabuk düşmüş, bkz. efem Türk bayrağının altında sevincimizi pekiştirmiştir, ben sevdim kendisini şahsen konuşmaları, açıklamalarıda gayet güzel
    - he ben şimdi niye sevindim neden sevindim ; böyle durumlarda bizim insanımız cesaret buluyor hoşumuza gidiyor "ya bende yapabilirim" misali

     

     

    http://galeri8.uludagsozluk.com/427/aziz-sancar-%C4%B1n-t%C3%BCrk-bayra%C4%9F%C4%B1-%C3%B6n%C3%BCnde-verdi%C4%9Fi-poz_855086.jpg

     

     

     

     

     http://media.haber10.com/uploads/2015/10/07/0cbe3c096a06cd58f5ecd69c4e7c4692_ga9qx_1444241171_8416jpg.jpeg

     

     

    https://www.youtube.com/watch?v=dfp0lQ5sXVQ

     

     

    akmarky tarafından 08/Eki/15 07:50 tarihinde düzenlenmiştir
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    by_Tet
    by_Tet's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2012
    Erkek

    Pek bir bilgim yok fakat teşkilat olarak gurur ve onur duyduğumuz iyi bir şahsiyetmiş.

    Ülke olarak başarılarımızın artması dileğiyle..

    (bi ödül de senden beklerük 3-5 seneye haberin ola :) )

Toplam Hit: 817 Toplam Mesaj: 12
kimya aziz sancar nobel