Kod Adı U.N.C.L.E

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SaviorAngel
    SaviorAngel's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Nisan/2016
    Erkek

    Sa müritler elinde filmin yandex yada pcloud linki olan varmı foruma baktım bulamadım 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SaviorAngel
    SaviorAngel's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Nisan/2016
    Erkek
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mr_Dark
    Mr_Dark's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2007
    Erkek
    SaviorAngel bunu yazdı

    Hacı geçen bi siteyle karşılaştım adı google, ne arıyorsan buluyor inanamayıp secde ettim. bir de başka bir teknoloji daha çıkmış torrent diye p2p adamlar hayvan gibi paylaşım yapıyor. Onun yanına birde Popcorn Time diye birşey daha yapmışlar allah seni inandırsın play'e basmanla beraber altyazı ile izleyebiliyorsun. bunlar bulut bilişim falan fazla kafa yorarsan, kafayı sıyırırsın, hikmetine fazla şey yapmamak lazım

     

    Ha burada da 2. linkte cloud.ru var. 

     

    Mr_Dark tarafından 10/May/16 12:22 tarihinde düzenlenmiştir
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SaviorAngel
    SaviorAngel's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Nisan/2016
    Erkek
    Mr_Dark bunu yazdı
    SaviorAngel bunu yazdı

    Hacı geçen bi siteyle karşılaştım adı google, ne arıyorsan buluyor inanamayıp secde ettim. bir de başka bir teknoloji daha çıkmış torrent diye p2p adamlar hayvan gibi paylaşım yapıyor. Onun yanına birde Popcorn Time diye birşey daha yapmışlar allah seni inandırsın play'e basmanla beraber altyazı ile izleyebiliyorsun. bunlar bulut bilişim falan fazla kafa yorarsan, kafayı sıyırırsın, hikmetine fazla şey yapmamak lazım

     

    Ha burada da 2. linkte cloud.ru var. 

     

    hocam forumda paylaşanlar var diye sormuştum bende biliyorum aramayı ama :D forumda dururken niye sitelerden indirim 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Erkek

    ne farkedicek hocam ? filmin içine exe mi gömücek napıcak anlamadım ? :D

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SaviorAngel
    SaviorAngel's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Nisan/2016
    Erkek
    0x656e bunu yazdı

    ne farkedicek hocam ? filmin içine exe mi gömücek napıcak anlamadım ? :D

    hocam exe gömmek değil farklı filmler çıkması mesela geçen internetten osman pazarlamayı indirdim recep ivedik 2 çıktı ilk 15 dakikası osman pazarlama gerisi recep ivedik ama forumda böyle değil 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoktaliVirgul
    NoktaliVirgul's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek
    Mr_Dark bunu yazdı
    SaviorAngel bunu yazdı

    Hacı geçen bi siteyle karşılaştım adı google, ne arıyorsan buluyor inanamayıp secde ettim. bir de başka bir teknoloji daha çıkmış torrent diye p2p adamlar hayvan gibi paylaşım yapıyor. Onun yanına birde Popcorn Time diye birşey daha yapmışlar allah seni inandırsın play'e basmanla beraber altyazı ile izleyebiliyorsun. bunlar bulut bilişim falan fazla kafa yorarsan, kafayı sıyırırsın, hikmetine fazla şey yapmamak lazım

     

    Ha burada da 2. linkte cloud.ru var. 

     

    5x combo yapıp perfect ile bitirmiş :)

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozgunlu
    ozgunlu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2011
    Erkek
    Mr_Dark bunu yazdı
    SaviorAngel bunu yazdı

    Hacı geçen bi siteyle karşılaştım adı google, ne arıyorsan buluyor inanamayıp secde ettim. bir de başka bir teknoloji daha çıkmış torrent diye p2p adamlar hayvan gibi paylaşım yapıyor. Onun yanına birde Popcorn Time diye birşey daha yapmışlar allah seni inandırsın play'e basmanla beraber altyazı ile izleyebiliyorsun. bunlar bulut bilişim falan fazla kafa yorarsan, kafayı sıyırırsın, hikmetine fazla şey yapmamak lazım

     

    Ha burada da 2. linkte cloud.ru var. 

     

    https://www.youtube.com/watch?v=DsUCRcK7QYc

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cenk88
    cenk88's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Aralık/2009
    Erkek

    Filmi indirmediyseniz, hangi kalitede istediginizi yazınız. Akşama pcloud linkini paylaşırım. 

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SaviorAngel
    SaviorAngel's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Nisan/2016
    Erkek
    cenk88 bunu yazdı

    Filmi indirmediyseniz, hangi kalitede istediginizi yazınız. Akşama pcloud linkini paylaşırım. 

    indiremedim daha 720 p iyi olur

Toplam Hit: 986 Toplam Mesaj: 16
film istek