Kol Saati

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mektepli
    mektepli's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    Selam size. Arkadaşlar 70-100 tl arası şık hafif orjinal kol saati arıyorum. Fiyatlar cep yakıyor sanki. Bildiğiniz saatçiler var mı avrupa yakasında? Tavsiye edebilceniz modeller falan? Fazla özellik aramıyorm tarih ve saat yeter dediğim gibi şık ve hafif olması önemli


    We can be more, we can be much more.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sanane
    sanane's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2002
    Erkek

    swatch ucuz mu?


    Naber la?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mektepli
    mektepli's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    şık ve hafif olursa fazladan para dökebilirim. saatçi lazım avrupa yakasında


    We can be more, we can be much more.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sky
    Sky's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    söyledigin rakamlardan biraz yuksek ama spor bisey istiyosn diesel al swatch ta olabilir ama genelde birbirine cok yakin swatch modelleri


    Ona aşık olmak, cehennemde çakmaklara gaz doldurmak gibi bir şeydi...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaRaKuLe
    KaRaKuLe's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2003
    Erkek

    casionun çok kral bi saati war edifice serisinin 165 tl hizlial.coma bak


    Aklın nuru fen kalbin nuru dindir. İkisinin izdivacıyla hakikat tecelli eder.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    archair23
    archair23's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ekim/2008
    Erkek

    Swatch demişsinizda bu markanın saatleri 250 tlden başlıo genelde yani


    Acer 4820TG i5 Ati 5650 & İphone 4 & iphone 6 & Turkcell Platinum & Ipad Mini Retina & Playstation 4 & GTA V & Logitech Z506 & Cookoo & Samsung Evo 250gb
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mektepli
    mektepli's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    archair23 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Swatch demişsinizda bu markanın saatleri 250 tlden başlıo genelde yani


    -----------------------------
    yaşasın kapitalist düzen falan ama 250 tele bi saate vermem :D


    We can be more, we can be much more.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kapil
    kapil's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2007
    Erkek

    alisverissaati diye bi site var oraya gir incele gayet güzel saatler var istedigin fiyata bulabilirsin 


    Orman Mühendisi //
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ClothingStore
    ClothingStore's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2009
    Erkek

    Hocam bn sana yardımcı olayım istersen. ne tarz bişi istiyosun söyle getirteyim.


    Nike,Adidas,Puma,Abercrombie & Fitch, Gucci, Christian Audigier, Kappa, UGG ve daha bir cok marka burda http://picasaweb.google.com/ClothingStore4216 Ayrıntılı bilgi için: clothingstore4216@hotmail.com
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lemuria
    Lemuria's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    swatch pahalı ve kalite yoksunu saatler üretir...o fiyat a casio bulabilirsin..hem kullanışlı hem şık hemde made in japan'dır : )


    dont think twice its all right
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BozcaN
    BozcaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ağustos/2005
    Erkek

    espirit in mükemmel sık bi modeli var 195 fln sanırm fyatıda arkadsım aldı 125e dşürdü

    ama saat harbi efsane


    √ βǾź¢ẵŋ ® //\\ ~ Türkiye"de yaşayan Türk"e biat edecek !!
Toplam Hit: 5830 Toplam Mesaj: 36