folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder KPSS Başvuruları Bu Gün Başlıyor



KPSS Başvuruları Bu Gün Başlıyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    costantin
    costantin's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Haziran/2006
    Erkek

    Sevgili müridcanlar kpss başvuruları bu gün başladı.

    Peki kim hangi alandan girecek bi bilgi verin kendim işletme fakültesi mezunuyum başvurum nasıl olcak sadece pomem için giricem.

    Sınava girecek tüm kardeşlerime başarılar dilerim Allah yardımcımız olsun.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    profil resmi imza ve polis olma arzusu .

    bence kombo yamışsın tadında bırak


    merhaba arkadaşlar kanalıma hoşgeldiniz. https://www.youtube.com/user/lidersezer
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    livane
    livane's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mayıs/2007
    Erkek

    Ben daha calismaya baslamadim kpss ye :) biri akil versin la. Isin icinden cikamiyorum. Bu 4.girisim olacak inşallah. Sinif öğretmenliği alan simavi var bi de abooo. Hic hatirlatmasaydin keske

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kutengri
    Kutengri's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2008
    Erkek

    iktisat 3.sınıfım bu sene girebiliyor muyum acaba ya kendimi denemek istiyorum?

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    livane
    livane's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mayıs/2007
    Erkek
    Kutengri bunu yazdı

    iktisat 3.sınıfım bu sene girebiliyor muyum acaba ya kendimi denemek istiyorum?

    Girersi . Para yatir yeter. Sadece sonucunun gecerliligi olmaz

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tereke34
    tereke34's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2014
    Erkek
    livane bunu yazdı
    Kutengri bunu yazdı

    iktisat 3.sınıfım bu sene girebiliyor muyum acaba ya kendimi denemek istiyorum?

    Girersi . Para yatir yeter. Sadece sonucunun gecerliligi olmaz

    Sonucun geçerliliği olur fakat bu yıl kullanamaz :) Örneğin arkadaş 2016 mezun olacak, 2015 de girdiği kpss'den aldığı puanları 2016'da mezun olduktan sonra açılacak sınavlarda(a kadro yada b kadro) kullanabilir.


    Nova Vida !
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kutengri
    Kutengri's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2008
    Erkek
    tereke34 bunu yazdı
    livane bunu yazdı
    Kutengri bunu yazdı

    iktisat 3.sınıfım bu sene girebiliyor muyum acaba ya kendimi denemek istiyorum?

    Girersi . Para yatir yeter. Sadece sonucunun gecerliligi olmaz

    Sonucun geçerliliği olur fakat bu yıl kullanamaz :) Örneğin arkadaş 2016 mezun olacak, 2015 de girdiği kpss'den aldığı puanları 2016'da mezun olduktan sonra açılacak sınavlarda(a kadro yada b kadro) kullanabilir.

    sağolun arkadaşlar fakat eğitim bilgilerim ösym ais üzerinden gözükmediğinden başvuru merkezine belgelerle gitmem gerekiyor yazıyor. Belge dediği okuldan onaylı öğrenci belgesi yeterlidir sanırım?

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    Kutengri bunu yazdı
    tereke34 bunu yazdı
    livane bunu yazdı
    Kutengri bunu yazdı

    iktisat 3.sınıfım bu sene girebiliyor muyum acaba ya kendimi denemek istiyorum?

    Girersi . Para yatir yeter. Sadece sonucunun gecerliligi olmaz

    Sonucun geçerliliği olur fakat bu yıl kullanamaz :) Örneğin arkadaş 2016 mezun olacak, 2015 de girdiği kpss'den aldığı puanları 2016'da mezun olduktan sonra açılacak sınavlarda(a kadro yada b kadro) kullanabilir.

    sağolun arkadaşlar fakat eğitim bilgilerim ösym ais üzerinden gözükmediğinden başvuru merkezine belgelerle gitmem gerekiyor yazıyor. Belge dediği okuldan onaylı öğrenci belgesi yeterlidir sanırım?

    aynen hacı.öğrenci belgesi al götür.

    @livane: hacı senin p121iyi gibiydi sanki ben atanırsın diyodum sana. başkasıyla mı karıştırıyom acaba :D

    geçen sene etinol sorusunu bile yaptım gene de alanda sıçtım mk.

    bu sene gene devam...

    p3 84, belki haziranda düz memurluğa giderim ha :)


    Sefih ve cahil bir kimse konuşunca ona cevap verme. Sükut, ona cevap vermekten daha hayırlıdır.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sahinka
    sahinka's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mayıs/2012
    Erkek

    önlisans mezunu olarak girdim geçen sene bu sene lisans mezun olarak girmeyi düşünüyorum  liselerdeki başvuru merkezine gitsem yaparlar mı yoksa düzeltme için bi yere gönderirlermi bilen var mı 


    imza
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    oturum ücreti 40 mı 50 mi ?

    ilk açıklamada 40 diye okudum ben gruplarda 50 diyenlar varmış.


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dead_march
    dead_march's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Mart/2008
    Erkek

    4yıllık bir bölümde 2. sınıfım okulu uzatmayacağımı varsayarsak bu kpssye girsem mezun olduğumda puanı geçerli olurmu enim için


    bundan sonra oy kullanmayacağım eğer bir kişi bile gelip oy kullanmak vatandaşlık görevidir felan derse çıkarır kimliğimi götüne sokarım
Toplam Hit: 1566 Toplam Mesaj: 13