Kpss Hakkında Fikri Olan

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Renard
    Renard's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2009
    Erkek

    Merhaba arkadaşlar, kız arkadaşım kpssde 83 puan almıs, 4 yıllık işletme mezunu ama ilk seçmelerde atanamadı, Şimdi kasımda olacak olan seçmelerde tekrar seçim yapacak, Bu puanla memurluga ulaşabilirmi hakkı olarak..  fikri olan bilgi verebilirmi ?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    serhat8102
    serhat8102's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2010
    Erkek

    tercihlerde sıkıntı vardır.

    cok yuksekleri tercih etmiştir. eee oraları tercih eden tek o değildir heralde :D

    serhat8102 tarafından 18/Eki/13 10:54 tarihinde düzenlenmiştir
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JiggSaw
    JiggSaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2012
    Erkek

    Walla 70 - 75 Puan isteyen yerlerı tercıh etse sankı sansı bıraz daha yuksek olur gibi ....


    Sonucta diğer arkadasın dedıgı gıbı puanı yukseklıgıne guvenıp yuksek yerlerı tercıh etmıstır ama o 83 puanla tercıh yaparken , 85 - 90 - 95 puanlarla tercıh yapanlar daha yuksek ihtimalle alınabılır :)


    Zaten herşey TORPİL bu ülkede , o yuzden PUAN yönlü değil de TORPİL yönlü bakın olaylara :)


    İmza YOK !!!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Renard
    Renard's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2009
    Erkek
    serhat8102 bunu yazdı

    tercihlerde sıkıntı vardır.

    cok yuksekleri tercih etmiştir. eee oraları tercih eden tek o değildir heralde :D

    hocam peki kasımda nereleri tercih etse gelir ve 83 le illaki tutarmı bi yer ?

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MbK
    MbK's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    ptt alım yapıyo.

    kesin başvuru yapsın.başvurular 21 inde başlayacak.

    hemen ptt'nin sitesine bakın.


    Çok özel kadınlar tanıdım. Bana hayatı onlar tanıttılar...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LeveragEffect
    LeveragEffect's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo

    Çok salak bişey bence .s.s.

     

     

    Bilgi konusuna gelince; 83ü kaçıncı puan türünde almış, o puan türüyle nerelere başvurabiliyor bunları öğrensin. Daha sonra onların geçmiş yıllarda yapılmış alımlarında kaç kişi girmiş ona baksın. 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pc-ErrOr
    Pc-ErrOr's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek

    Bu puanı KPSS-A'danmı KPSS-B'denmi almış?

     

    A'dan aldıysa hangi puan türünde almış?


    Dalgasız denizde herkes kaptan.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    serhat8102
    serhat8102's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2010
    Erkek
    Renard bunu yazdı
    serhat8102 bunu yazdı

    tercihlerde sıkıntı vardır.

    cok yuksekleri tercih etmiştir. eee oraları tercih eden tek o değildir heralde :D

    hocam peki kasımda nereleri tercih etse gelir ve 83 le illaki tutarmı bi yer ?

    hocam bölümüne göre kriterlerine göre yeteneklerine göre (yetenek dediğim ehliyet vs. gibi şeyler) değişir bu faktorker kendisinin bileceği iş burdan milletin tavsiyesiyle olacak iş değil...

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    essan
    essan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek

    atamada şans faktörü var ama tercihlerde en çok göç veren illeri yazsın..

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    telekom
    telekom's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek

    83 puan işletme mezunu için iyi hocam, normalde kesin atanır diyecektim de sizimki atanamamış. :|
    İşletme mezunlarının diğer bölümlere göre memur olması daha kolay.
    1-2 yıl önce gümrük memurluğu alımları olmuştu, yanlış hatırlamıyorsam taban puan 70-75 arasında kalmıştı. Tabi işin mülakat kısmı da vardı, torpili olan girdi.

    Kolay gelsin. 

    Güncel alımlar için memurlar.net i takip et hocam.


    vatandaşa kafam girsin!..
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Renard
    Renard's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2009
    Erkek
    Pc-ErrOr bunu yazdı

    Bu puanı KPSS-A'danmı KPSS-B'denmi almış?

     

    A'dan aldıysa hangi puan türünde almış?

    A 93 Hocam

Toplam Hit: 1099 Toplam Mesaj: 17