folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Kredi Kartı Olanlar Bakabilir Mi?



Kredi Kartı Olanlar Bakabilir Mi?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mt93
    mt93's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ocak/2013
    Erkek
    Daha önce para yatırarak limit artıranınız var mı ? Benim 267.67 lira limitim vardı üzerine 757.75 ekledim internetten toplam limit 1025,42 oldu.1015,03 Tllik bi alışveriş yapınca kullanılabilir limitte 10 küsür bişey kaldı ama gelecek ayın taksitlerine bakınca kafam fena karıştı.kredi kartım limitim 500 TL 757.75 eklemeden önce kullanılabilir 267.67 TL vardı.Şimdi gelecek taksitlere bakınca toplam 1171,68 TL taksit gözüküyor.Müşteri hizmetleriylede görüştüm ama tam kafama yatmadı bazı şeyler... 

    KISACASI==> Daha önce para yatırıp limit artıranınız var mı?Bir sıkıntı oluyor mu ekstradan bir ödeme,faiz gibi bir durum var mı?Arkadaşlar para konusu bir de öğrencilik yardımcı olursanız çok mutlu olucam. 

    Kart iş'te üniversiteli maximum
     
    umarım yanlış yere açmamışımdır konuyu açmışsamda şimdiden özür diliyorum.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alibaba
    alibaba's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    yaptığın taksitli alışveriş miktarı kadar kart limitin bloke edilmiştir zaten hocam yani o miktarı bir daha harcayamazsın.  bu tarz arttırılan limite ilişkin faiz vs. hiç duymadım zannetmiyorum ki olsun.


    Rakı, şarap içiyorsam sana ne, Yoksa sana bir zararı içerim. İkimiz de gelsek kıldan köprüye, Ben dürüstsem sarhoşken de geçerim.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    1015 liralık alışveriş yapmışın 160 lira da önceden kalan taksitler neyi anlamadın?

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mt93
    mt93's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ocak/2013
    Erkek
    mataramasuko bunu yazdı

    1015 liralık alışveriş yapmışın 160 lira da önceden kalan taksitler neyi anlamadın?

    doğrudur o civarda borcum vardı daha önce ama benim tam olarak tıkandığım nokta şurası daha 1015 lira 4 taksit yapıldı.ilk taksiti alışveriş yapar yapmaz çekti zaten yani 253.75çekti 761,25 kaldı+160da önceki borç toplam taksit 921,25 civarda olmalıydı.Hep hesapladığımda 200 lira civarı fazladan ödüyecekmişim gibi hesaplıyorum.

     umarım dediğin gibidir @alibabaçok saol cevabın için

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mobydick64
    mobydick64's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2007
    Erkek

    limitini artırmadan önce bidaha düşün. bunu bir dost tavsiyesi oalrak kabul et. Bu konuyu kaydet. iki sene sonra bu yazılanları ve alttaki resmi bidaha oku.. artırırsan Ah benim eşşek kafam diyeceksin. artırmassan iyiki artırmadım diyeceksin...
    kredi%20kartı%20mağduru


    ne mektup geliyor ne haber senden,söyle de bileyim bıktın mı benden,her akşam güneşin battığı yerden,gözlerin doğuyor gecelerime......
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Homo

    işbank kartınla beraber bir de vadesiz hesabın oluyor. fazla yatırdığın para oraya yatar. limitini aşan para yani. karttan harcadıkça, ödeme günü gelince vadesiz hesabından para çeker kart ödemesi için.


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rewolt84
    rewolt84's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2013
    Erkek

    gelecek dönem taksitlerin görünür sıkıntı yok sen parayı harcadın ancak ödeme zamanın gelmedi dönem sonunda fazla yatırdığın sana zzamanla geri dönecek misal sen 700 tl internetten kartta attın limitini yükselttin 1000 tl 10 taksit alışveriş yaptın b u ayki dönem sonunda ilk taksit 100 tl ödemen lazım limitin düşük kalır ancak ancak zaten o dönemde ne kadar dönem borcun varsa zaten ödemiş olursun her ay o toplam dönem borcundan düşer

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zigana
    zigana's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2007
    Erkek

    2005 yılında 500 tl olan akbank kredi kartına hep limitin üzerinde para yatırdık ve çektik .yani 500 tl limiti kullanmadım. netten hesaplara baktım borç eksi görünüyor. 6 ay sonra. bankaya gittim dedimki eksi ise bana para vermeniz lazım artı ise ben size .o zaman paramı verin 2300 tl dedim. ve hemen hesaba geçirdiler.  sonra bu hoşuma gitti ve daha çok miktarda yatırmaya başladım yine 3000 tl civarı eksi oluştu.tekrar gittim bankaya verin dedim bu sefer vermediler. bende dedimki , ya o zaman yaptığınız yanlıştı yada şimdiki yaptığınız. yanlış yaptıysanız o parayı benden geri alın değilse o zaman şimdikini verin dedim işin içinden çıkamadılar. müşteri hizmetlerini aradım elma sepet örnekleri filan verdiler. kısaca lanet kartlarla işiniz olmasın hemen kapatın vekurtulun. başka birşey demiyorum


    Temel adalettir .
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mt93
    mt93's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ocak/2013
    Erkek

    Dönem içi hareketlerde ilk taksiti çektiği görülmesine rağmen kasım ayından taksitin düşmemesi benim kafamı karıştırmıştı matemaksel bir hata yaptım ayrıca çok saolun yardımlarınız için

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tengri
    Tengri's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2010
    Erkek

    konuyu baltalamak gibi olmasın da , bende üniversiteli kredi kartı çıkarmak istiyorum, 500 tl limitli. Hangi bankayı önerirsiniz?


    Ben Fight Clubı izledin mi? derken utanıyorum, adam İzlemedim. derken utanmıyor. Bi de nasıl güzel mi, diyo... Bi bitmediniz amk.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yunusdogan
    yunusdogan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek
    Tengri bunu yazdı

    konuyu baltalamak gibi olmasın da , bende üniversiteli kredi kartı çıkarmak istiyorum, 500 tl limitli. Hangi bankayı önerirsiniz?

    garanti bankası.

     

    yada istersen parafın normal kartı çıkart üniliden farkı yok.. ek ücret aylık yıllık ücret falan yok.

Toplam Hit: 1326 Toplam Mesaj: 12