Kült Film&Kitap

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roark
    Roark's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2011
    Erkek

    Tahribat ailesi merhabalar hayırlı ramazanlar , hayırlı aksamlar diliyorum. 

    Kült karakteri olan , film ve kitap tavsiyelerinizi istiyorum bakış açısını genişletecek , beyinde şimşek ve ışık parıltısı yaşatacak kitap ve film tavsiyeleri izliyorum.

    Karakter olarak en begendim film ; The Godfather , batman ( joker ) , the prestige , telefon kulubesi ( keskin nisancı rolu ) , the game , fight club ne kadar kült film varsa izledim aslında , karakter ve senaryo konusunda yani.

    En begendim dizi ; Peaky Blinders  

    Film dizi ve kitap tavsiyeleri beklerim , yani genelde cogu filmi izledim de hani gözden kacırdıgım , es geçtigim birşey bulursam diye bekleyiş içerisindeyim :) Kitap olarak efsane karakteri kült karakteri olan kitapları cok ama cok severim :) 

    Hepinize teşekkür ederim :) 

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RimPalace
    RimPalace's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 23/Şubat/2016
    Erkek

    Valla film olarak hücre 211 önerebilirim.

    Kitap olarak Atsız Atanın Ruh Adam var psikoloji kitabı psikolojini darma dağan edebilir söyleyeyim


    Cumhuriyet rejimi için en ufak rahatımı bile feda etmem.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roark
    Roark's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2011
    Erkek
    RimPalace bunu yazdı

    Valla film olarak hücre 211 önerebilirim.

    Kitap olarak Atsız Atanın Ruh Adam var psikoloji kitabı psikolojini darma dağan edebilir söyleyeyim

    :) zaten sıkıntılardayım hocam , daha da bunaltmasın 

    Filmi izledim hocam :) 

    Roark tarafından 25/Haz/16 23:33 tarihinde düzenlenmiştir
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    bu aralar üst üste hakan günday okuyorum hocam. seviyorum adamı sürekli bana "hayat bildiğimden daha oç" dedirtiyor farklı bi tarzı var.


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NaZi_
    NaZi_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Şubat/2010
    Erkek

    http://www.tahribat.com/forum/sinema-filmleri-oneri-ve-bilgi-192284  

    http://www.tahribat.com/forum/sinema-filmleri-oneri-ve-bilgi-2-199293  

     

    Fernando Pessoa - Huzursuzluğun Kitabı

    Fernando Pessoa - Anarşist Banker / Şeytanın Saati

    Jean Paul Sartre - Duvar

    Herta Müller - Keşke Bugün Kendimle Karşılaşmasaydım

    J. D. Salinger - 9 Öykü



    Kendimi bir akşam toplumun ete kemiğe bürünmüş hali ile yemeğe çıkarken hayal ediyorum şimdi; yemekler gelmiş ve çiğnemeye devam ediyoruz. Tam o sırada topluma doğru bakıyorum, ben aseksüel olmaya karar verdim, diyorum ve toplumun yüzü düşüyor. Başlıyor neden ve sonuçlarını sorgulamaya, felaket senaryoları anlatmaya ve yer yer yaftalamaya. Hayal ediyorum, yerimden kalkıyorum ve masanın etrafında bir yarım tur atıyorum, artık toplumun yanı başında, tabiri caizse ensesindeyim. Bir kolumu masaya dayıyorum ve kısa kollu tişörtümden uzanan kollarım yılların emeği sonucu bir kas yığını şeklinde, tam da toplumun bakacağı yerde duruyor. Kulağına doğru eğiliyorum ve şöyle diyorum; desene sen her bi sikimi çok iyi biliyorsun lan ?!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roark
    Roark's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2011
    Erkek
    NaZi_ bunu yazdı

    http://www.tahribat.com/forum/sinema-filmleri-oneri-ve-bilgi-192284  

    http://www.tahribat.com/forum/sinema-filmleri-oneri-ve-bilgi-2-199293  

     

    Fernando Pessoa - Huzursuzluğun Kitabı

    Fernando Pessoa - Anarşist Banker / Şeytanın Saati

    Jean Paul Sartre - Duvar

    Herta Müller - Keşke Bugün Kendimle Karşılaşmasaydım

    J. D. Salinger - 9 Öykü


    Seviyorum hocam seni :) 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    absconder
    absconder's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2015
    Erkek
    RimPalace bunu yazdı

    Valla film olarak hücre 211 önerebilirim.

    Kitap olarak Atsız Atanın Ruh Adam var psikoloji kitabı psikolojini darma dağan edebilir söyleyeyim

    Hocam Atsız demişken ben size Z Vitamini ve Dalkavuklar Gec.. satmış mıydım? Çok tanıdık geliyorsunuz yav nedense, arena tr den filan mı acaba


    ”Tanrım, değiştiremeyeceklerim için sabır, değiştirebileceklerimi değiştirmek için cesaret, aradaki farkı anlamam için akıl ver.”
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SkynetX
    SkynetX's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Şubat/2015
    Erkek

    Matrix. Bu basit bir flim değil. Altında çok manyak felsefe/fizik teorileri var. 

    Benim hayata bakışımı değiştirmiştir.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozgunlu
    ozgunlu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2011
    Erkek

    Şimdi hocam izlemediysen; SNATCH ile başla. Bu tarzı seversen, Tabanca, RockNRolla, Sherlock Holmes ve son olarak da U.N.C.L.E. ile devam et. 

    Hepsinin yönetmeni Guy Ritchie ve hepsi çok kaliteli başyapıtlar.

    Ve tabiki de yeryüzünde yapılmış en iyi filmi izlemediysen, otur hemen başla, 10~12 saatlik seni hayatının en güzel yolculuğuna çıkaracak olan film: Lord Of The Rings.

    Olağan Şüpheliler, Köstebek, Zindan Adası da aklıma gelen diğerleri.

    Not: The Prestige' i sevdiysen Guy Ritchie filmlerine hasta olursun.

    ozgunlu tarafından 26/Haz/16 00:49 tarihinde düzenlenmiştir

    Hello, i am nothing. I come from Neverland.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adamhakli
    adamhakli's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Kasım/2015
    Erkek

    Film: Benjamin Button'un Tuhaf Hikâyesi
    Kitap: İskender PALA ve Hüseyin Nihâl ATSIZ'ın bütün kitapları...


    Hayat savaştır, ölümden korkan YAŞAMASIN. https://www.tahribat.com/forum/cekilis-2020-bal-satisi-basladi---siparisler-ali-247037
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RimPalace
    RimPalace's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 23/Şubat/2016
    Erkek
    absconder bunu yazdı
    RimPalace bunu yazdı

    Valla film olarak hücre 211 önerebilirim.

    Kitap olarak Atsız Atanın Ruh Adam var psikoloji kitabı psikolojini darma dağan edebilir söyleyeyim

    Hocam Atsız demişken ben size Z Vitamini ve Dalkavuklar Gec.. satmış mıydım? Çok tanıdık geliyorsunuz yav nedense, arena tr den filan mı acaba

    ta kendisi :D


    Cumhuriyet rejimi için en ufak rahatımı bile feda etmem.
Toplam Hit: 2874 Toplam Mesaj: 40
film dizi kitap