folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Kumarbazlara Bir Soru



Kumarbazlara Bir Soru

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Reklamcı.
    sezginari
    sezginari's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2013
    Erkek
    slmarlq bunu yazdı

    2 oran yakalasam heyecandan evin yolunu unuturum  1.20 nere 2 nere

    Hocam legal oynayacaksan en az zaten 3 maç yapacaksın 1,2 olsa hepsi zaten 1.728 oran yapıyor :) zaten illegalde bu şekilde oynarda kazanırsan hesabını banlarlar :) 


    Matbaa Baskı ve Promoyon İşleriniz Tbt'ye özel fiyat ile yapılır. Islak Mendil,Baskılı Kürdan, Baskılı Pipet, Baskılı Peçete, Baskılı Stick şeker üretim hanemiz mevcuttur.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kahramann
    Kahramann's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Aralık/2009
    Erkek
    sezginari bunu yazdı
    Kahramann bunu yazdı

    sezginari

     

    Anlat dinliyoruz:D

    sistem basit katlamalı ve biriktirmeli kasa sistemi aslında. Sen 2 oranlık kupon tutturabiliyor musun onu söyle :) önemli olan tek şey bu 2 oranlık kupon lazım.

    Sezginari  bi deneyeceğiz işte

    belki diğer arkadaşlarda deneyecek sistemi bence söyle artık:)

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Reklamcı.
    sezginari
    sezginari's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2013
    Erkek
    Kahramann bunu yazdı
    sezginari bunu yazdı
    Kahramann bunu yazdı

    sezginari

     

    Anlat dinliyoruz:D

    sistem basit katlamalı ve biriktirmeli kasa sistemi aslında. Sen 2 oranlık kupon tutturabiliyor musun onu söyle :) önemli olan tek şey bu 2 oranlık kupon lazım.

    Sezginari  bi deneyeceğiz işte

    belki diğer arkadaşlarda deneyecek sistemi bence söyle artık:)

    http://prntscr.com/947n5a

    hocam olay şu 10 tl ilk kupona basıyorsun 20 geliyor 10 tl yi kasaya bırakıyorsun 10 tl yi tekrar basıyorsun 20 geliyor bu sefer 20 basıyorsun 40 geliyor 20 kasaya atıyorsun 20 basıyorsun 40 geliyor 40 basıyorsun diye gidiyor. diyelimki 160 bastın onuncu kuponda yattı mı 9. basamakta tekrar 160 basıyorsun yattı mı 8. basamaktan 80 basıyorsun devam ediyorsun. Yani basamak kaybın olmuyor sıfırdan başlamıyorsun.


    Matbaa Baskı ve Promoyon İşleriniz Tbt'ye özel fiyat ile yapılır. Islak Mendil,Baskılı Kürdan, Baskılı Pipet, Baskılı Peçete, Baskılı Stick şeker üretim hanemiz mevcuttur.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unix
    Andrei
    Andrei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2008
    Erkek

    kumara veya özellikle rulete yeni baslayanların bir heyecanla ögrenip hemen zengin olma hayalleri kurdugu yegane yöntem; martingale.

    su kadarını söyleyeyim, bizzat kendim 13 kere arka arkaya siyah geldigini gördüm, 16 göreni de duydum, baska bir sey demiyorum.

    sen %5 gibi düsünüyorsun, daha olaya yaklasımın faul. her tur %33 sans demektir, her tur bir önceki turdan bagımsızdır, siyah veya kırmızı dısında orada birde 0 faktörü oldugunu düsünmez cogu kisi.

    Andrei tarafından 18/Kas/15 19:46 tarihinde düzenlenmiştir

    %40 indirimli olarak "Centos Sistem ve Sunucu Yönetimi" adlı kitabımızı satın alarak, Linux üzerine yapılacak olan devam projeleri icin destekte bulunabilirsiniz : http://www.hepsiburada.com/centos-sistem-ve-sunucu-yonetimi-oku-izle-dinle-ogren-p-KKODLAB01579
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    slmarlq bunu yazdı

    hazır tüm kumarbaz kardeşlerim toplaşmışken kendi sistemimden bahsedeyim

     

    250 TL Bakiye ile  futbol bahsine başlıyoruz ve sürekli 1.20 oran bulup ( dakika 70lerde 2 gol daha olmaz gibi bahislerden oranları toparlayarak 1.20 her türlü elde edilebilir )

    herneyse işte 250 TL yi sürekli 1.20 ye basıyoruz kazandığımız paranın %100ünü basıyoruz.

     

    Daha ilk kazancımızda 250 oluyor 300

     

    Ve 20. kazancımızda eğer hiç kaybetmezsek bakiyemiz   9584 TL küsür oluyor.

     

     

    Not: Bunu Yapabilmek için Kayış Gibi sabır olması lazım ben denedim kuzenle ortak yatırarak denediğimiz için 5. basışta patladı para ama 1.20 değil salak gibi çizgiden çıktığımız için kaybettik.

     

    Bahsettiğiniz ruletten daha garanti bu kendi formülüm çalıntı değildir

    Hocam kusura bakma da gördüğüm en salakça taktik ve yine martingale sistemine yakın tek fark martingalede en sonunda kazanıyorsun çok büyük bir şanssızlık olmazsa, sizinkinde ise çok büyük ihtimalle kaybediyorsun bir mucize olmazsa :) 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WitchKing
    WitchKing's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2011
    Erkek
    sezginari bunu yazdı
    Kahramann bunu yazdı
    sezginari bunu yazdı
    Kahramann bunu yazdı

    sezginari

     

    Anlat dinliyoruz:D

    sistem basit katlamalı ve biriktirmeli kasa sistemi aslında. Sen 2 oranlık kupon tutturabiliyor musun onu söyle :) önemli olan tek şey bu 2 oranlık kupon lazım.

    Sezginari  bi deneyeceğiz işte

    belki diğer arkadaşlarda deneyecek sistemi bence söyle artık:)

    http://prntscr.com/947n5a

    hocam olay şu 10 tl ilk kupona basıyorsun 20 geliyor 10 tl yi kasaya bırakıyorsun 10 tl yi tekrar basıyorsun 20 geliyor bu sefer 20 basıyorsun 40 geliyor 20 kasaya atıyorsun 20 basıyorsun 40 geliyor 40 basıyorsun diye gidiyor. diyelimki 160 bastın onuncu kuponda yattı mı 9. basamakta tekrar 160 basıyorsun yattı mı 8. basamaktan 80 basıyorsun devam ediyorsun. Yani basamak kaybın olmuyor sıfırdan başlamıyorsun.

    mesele 2 oranı tutturabilmekte 


    Güzelleş be oğlum, şimdilik ölümüne kadar hayattasın..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Reklamcı.
    sezginari
    sezginari's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2013
    Erkek
    WitchKing bunu yazdı
    sezginari bunu yazdı
    Kahramann bunu yazdı
    sezginari bunu yazdı
    Kahramann bunu yazdı

    sezginari

     

    Anlat dinliyoruz:D

    sistem basit katlamalı ve biriktirmeli kasa sistemi aslında. Sen 2 oranlık kupon tutturabiliyor musun onu söyle :) önemli olan tek şey bu 2 oranlık kupon lazım.

    Sezginari  bi deneyeceğiz işte

    belki diğer arkadaşlarda deneyecek sistemi bence söyle artık:)

    http://prntscr.com/947n5a

    hocam olay şu 10 tl ilk kupona basıyorsun 20 geliyor 10 tl yi kasaya bırakıyorsun 10 tl yi tekrar basıyorsun 20 geliyor bu sefer 20 basıyorsun 40 geliyor 20 kasaya atıyorsun 20 basıyorsun 40 geliyor 40 basıyorsun diye gidiyor. diyelimki 160 bastın onuncu kuponda yattı mı 9. basamakta tekrar 160 basıyorsun yattı mı 8. basamaktan 80 basıyorsun devam ediyorsun. Yani basamak kaybın olmuyor sıfırdan başlamıyorsun.

    mesele 2 oranı tutturabilmekte 

    Sıkıntı orada işte :) al mesela baskette beşiktaş maçı vardı kodu 654 ms1 verdim oran 1.3 şu an kaybediyor :) 1 basket farkla kazansa ne ala :)  


    Matbaa Baskı ve Promoyon İşleriniz Tbt'ye özel fiyat ile yapılır. Islak Mendil,Baskılı Kürdan, Baskılı Pipet, Baskılı Peçete, Baskılı Stick şeker üretim hanemiz mevcuttur.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kahramann
    Kahramann's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Aralık/2009
    Erkek
    sezginari bunu yazdı
    Kahramann bunu yazdı
    sezginari bunu yazdı
    Kahramann bunu yazdı

    sezginari

     

    Anlat dinliyoruz:D

    sistem basit katlamalı ve biriktirmeli kasa sistemi aslında. Sen 2 oranlık kupon tutturabiliyor musun onu söyle :) önemli olan tek şey bu 2 oranlık kupon lazım.

    Sezginari  bi deneyeceğiz işte

    belki diğer arkadaşlarda deneyecek sistemi bence söyle artık:)

    http://prntscr.com/947n5a

    hocam olay şu 10 tl ilk kupona basıyorsun 20 geliyor 10 tl yi kasaya bırakıyorsun 10 tl yi tekrar basıyorsun 20 geliyor bu sefer 20 basıyorsun 40 geliyor 20 kasaya atıyorsun 20 basıyorsun 40 geliyor 40 basıyorsun diye gidiyor. diyelimki 160 bastın onuncu kuponda yattı mı 9. basamakta tekrar 160 basıyorsun yattı mı 8. basamaktan 80 basıyorsun devam ediyorsun. Yani basamak kaybın olmuyor sıfırdan başlamıyorsun.

    Sağolasın 

    bir deneriz 2 oran biraz sıkıntı ama bakalım :) aklımızda bulunsun hiç olmazsa

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ksiezyc
    Ksiezyc's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2005
    Erkek

    kumarda uzun vadede kazanmak imkansız, kısa vadede yapacaksın vurgunu ve uygun anı bekleyeceksin, dünki türkiye maçına 1000 basıp 1800 aldım,ingiltere maçına 500 basıp 900 aldım

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mclaren
    mclaren's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ocak/2003
    Erkek

    La 14 kere siyah geldi ustuste amk gelmeyince gelmiyor ..


    Siz arkadaslarimdan rica ediyorum lutfen sirk, hayvanat bahceleri veya gosteri havuzlari denen o iskence kamplarini ziyaret etmeyin , ettirmeyin. Ozgurluk sadece insanlar icin gecerli bir kavram degildir. --------------------------- SINCE 2001 TILL FOREVER TBT Güçlü bir halk lidere ihtiyaç duymaz. E.Z
Toplam Hit: 6017 Toplam Mesaj: 77
rulet