folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Kumbarada Biriken Para -2-



Kumbarada Biriken Para -2-

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Robinson_Crusoe
    Robinson_Crusoe's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Hatırlarsanız arkadaşlar 1-1.5 yıl önce filan dı, İlk konumu açmıştım kumbara ile para biriktirmek üzerine, o konuyu bulamadım. O konu üzeresinden bu zamana kadar geçen sürede biriktiridm bu kadar parayı, bu ikinci kumbarayı açmam oldu biriken para 2.200 TL olmuş, sizlerede tavsiye ederim güzel bir gelir oluyor,


    Gençliğimden bu yana et yenilmesine karşıyım. Bir gün insanların hayvanları öldürmeyi tıpkı insan öldürmek gibi cinayet kabul edeceğine inanıyorum,
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SkynetX
    SkynetX's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Şubat/2015
    Erkek

    Hmm demek böyle zengin oldun. 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    https://www.youtube.com/watch?v=5mePUuZ5ZdU


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    samaccc
    samaccc's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    Bizde küllük var . annem arada bakkala gittimi avuçlar avuçlar götürür .

    gerçekten 1 tl 0,50krş deyip geçme iyi oluyor.


    Yüzünde sadece kin ve nefret var.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozgunlu
    ozgunlu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2011
    Erkek

    Biz de kağıt para çok olmadığı için, biz onları harcıyoz. 


    Hello, i am nothing. I come from Neverland.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurulmac11
    nurulmac11's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2012
    Erkek
    ozgunlu bunu yazdı

    Biz de kağıt para çok olmadığı için, biz onları harcıyoz. 

    aynen

    29 bin lira biriktiren adam ayda 350 lira falan atmis oluyo bolup hesaplayinca. bi cok insan icin bu ciddi para.

    yani olay para biriktirmen degil hocam sen zenginsin. ki bozuklari umursamayacak biriysen zaten 2 bin lira senin icin cerez paradir


    black implies white, self implies other, life implies death.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Hocam sen bence bu iş için exceldi tabloydu falan uğraşma direk muhasebeci tut ve gelir vergisini öde. Kumbaralara vergi levhası alsan iyi olur yarın öbür gün maliye tepene binebilir.


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek

    100 tl lik paketle 

    sonra 103-105 liraya dolmuşçulara sat


    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    benm anlamadigim.nokta su dogru duzgun konular sacma sapan sebeplerle siliniyorken 

    bizi alakadar etmeyen bize ne amk dedirten bir konu nasil duruyor sitede .


    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xxjokerxx
    xxjokerxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    hipokondriyak bunu yazdı

    benm anlamadigim.nokta su dogru duzgun konular sacma sapan sebeplerle siliniyorken 

    bizi alakadar etmeyen bize ne amk dedirten bir konu nasil duruyor sitede .

    adam zengin olunca böyle oluyor demekki :d


    okmam yazmam yok möhür yada barnak bassam olmamı
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    can498
    can498's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Nisan/2009
    Erkek

    aynı strateji ile bende para biriktirdim kaç defa. en son birikimim ile xbox 360 aldım. Resmini çekmiştim ama nereye koyduğumu hatırlamıyorum


    Bir bulutun aya ulaşma mücadelesiydi hayat...
Toplam Hit: 3279 Toplam Mesaj: 32
para biriktirme kumbara