folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Lamer Bir Arkadaşın Konusmaları



Lamer Bir Arkadaşın Konusmaları

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    a4tech
    a4tech's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    Arkadaşlar eksisozlukte arastırıyodum bi kac sey su gozume takıldı. eksisozlukteki gibi aynen c/p yapıyorum hiçbirşey değiştirilmemiştir.


     


     * bitchchecker (~java@euirc-a97f9137.dip.t-dialin.net) quit (ping timeout#)
    * bitchchecker (~java@euirc-61a2169c.dip.t-dialin.net) has joined #stophiphop
    <bitchchecker> niye beni kickledin
    <bitchchecker> adam gibi tartisamiyormusun?
    <bitchchecker> cevap ver!
    <elch> seni kicklemedik
    <elch> pingin zaman asimina ugramis: * bitchchecker (~java@euirc-a97f9137.dip.t-dialin.net) quit (ping timeout#)
    <bitchchecker> ne pingi be
    <bitchchecker> bilgisayarimin saati dogru
    <bitchchecker> hatta dst bile var
    <bitchchecker> ben banlediniz
    <bitchchecker> orospu cocuklari
    <hopperhunter|afk> lol
    <hopperhunter|afk> aptalsin, dst^^
    <bitchchecker> kapa ceneni bende dst var!
    <bitchchecker> iki haftadir
    <bitchchecker> bilgisayari baslatinca windows dst ayarlandi diye uyari eriyor.
    <elch> sen gercek bir bilgisayar uzmanisin
    <bitchchecker> kapa ceneni seni hacklerim
    <elch> tamam sustum, lutfen bize ne kadar iyi bir hacker oldugunu gosterme ^^
    <bitchchecker> bana network numarani soyle ve mahvoldun
    <elch> eh, 129.0.0.1
    <elch> ya da 127.0.0.1
    <elch> evet evet kesinlikle: 127.0.0.1 su buyuk saldirini merakla bekliyorum
    <bitchchecker> bes dakka icinde sabit surucun silinecek
    <elch> cok korktum
    <bitchchecker> kapa cenei yoksa gidersin
    <bitchchecker> bende bir program var ipni giriyorum ve bitiyorsun
    <bitchchecker> gule gule de
    <elch> kime?
    <bitchchecker> kendine
    <bitchchecker> buy buy
    <elch> senin gibi buyuk hackerlari dusunmek bile beni urpertiyor
    * bitchchecker (~java@euirc-61a2169c.dip.t-dialin.net) quit (ping timeout#)

    * bitchchecker (~java@euirc-b5cd558e.dip.t-dialin.net) has joined #stophiphop
    <bitchchecker> sukret pc'm coktu yoksa bitmistin
    <metanot> lol
    <elch> bitchchecker: bir daha dene... ip'm hala 127.0.0.1
    <bitchchecker> cok aptalsin
    <bitchchecker> buy buy de
    <metanot> ah, siktir git
    <bitchchecker> buy buy elch
    * bitchchecker (~java@euirc-b5cd558e.dip.t-dialin.net) quit (ping timeout#)

    * bitchchecker (~java@euirc-9ff3c180.dip.t-dialin.net) has joined #stophiphop
    <bitchchecker> orospu cocugu elch
    <metanot> bitchchecker kac yasindasin?
    <elch> naber bitchchecker?
    <bitchchecker> sende frie wal var
    <bitchchecker> fire wall
    <elch> belki, bilmem
    <bitchchecker> 26 yasindayim
    <metanot> 26 yasinda boyle davraniyorsun?
    <elch> bende firewall oldugunu nasil anladin?
    <metanot> tststs hic hos degil
    <bitchchecker> cunku senin ibne fire wall un sinyali bana geri gonderdi
    <bitchchecker> erkek adam gibi kapat
    <elch> guzel, boyle bi ozelligi oldugunu bilmiyorsum.
    <bitchchecker> sonra benim virus bilgisayarini yok etsin
    <metanot> birbirinizi mi cokertmeye calisiyorsunuz?
    <elch> evet bitchchecker beni hacklemeye ugrasiyor
    <metanot> he bitchchecker eger hckersan firewall'u delebilmen lazim ben bile yapabiliyorum
    <bitchchecker> evt adamim elch'i hackleyecegim ama ibnenin fire wall u var
    <metanot> hangi firewall?
    <bitchchecker> kiz gibi
    <metanot> firewall normal, normal bir hackerin bile gecebilmesi lazim, beceriksiz^^
    <bitchchecker> firewall u kapat sana virus gondereyim ibne
    <elch> hayiiir
    <metanot> hey bitchchecker neden kapatsin, sen kapat
    <bitchchecker> korkuyorsun
    <bitchchecker> eger kucuk bir kiz gibi fire wall arkasina saklanacaksan hacklemem
    <bitchchecker> kapat su bok duvarini!
    <metanot> bir sey sorucam: hack etmenin anlamini biliyormusun??? eger firewall'u kapatirsa sana davetiye gondermis gibi olur ve bu da hack demek degil
    <bitchchecker> kapa ceneni
    <metanot> lol
    <bitchchecker> babaannem fire wall ile nette geziniyor
    <bitchchecker> ve siz ibneler karizma oldugunuzu saniyorsunuz fakat nete fire wall'suz giremiyorsunuz

    <elch> bitchchecker, bir arkadasim firewall'u nasil kapatacagimi gosterdi. bir daha dene
    <elch> bitchchecker: hala senin su saldiriyi bekliyorum!
    <metanot> kac kere soyleyecegim herif hacker degil
    <bitchchecker> hey virus mu istiyorsun?
    <bitchchecker> ip ni soyle ver sabit diskini siliyor
    <metanot> lol boser ben bi hakcerim ve %100.00 soyleyebilirim ki bu herif hacker falan degil..^^
    <elch> 127.0.0.1
    <elch> kolay
    <bitchchecker> lolololol cok aptalsin gidecek hersey
    <bitchchecker> once dosyalarin silinecek
    <elch> annecim...
    <elch> bi kontrol edeyim

    <bitchchecker> dosya kurtarmayi deneme bile hic imkanin yok ibne seni
    <elch> bak bu cok kotu
    <bitchchecker> elch aptal herif g: surucunu bosaltiyorum
    <elch> evet, ve yapacak hic bir seyim yok
    <bitchchecker> ve 20 saniye icinde f: de gidiyor

    (not: bu arada elch'in hic f ya da g surucusune sahip olmadigi belirtilmis, biz de belirtelim)

    <bitchchecker> tupac rules
    <bitchchecker> elch orospu cocugu f: gitti simdi de e: gidiyor
    <bitchchecker> elch cok aptalsin, asla internette ip'ni verme
    <bitchchecker> c: yuzde 30 gitti
    * bitchchecker (~java@euirc-9ff3c180.dip.t-dialin.net) quit (ping timeout#)


     


    muhahhahahah yarıldım m.q karnıma ağrılar girmişti. Hadi bakalım sizde okuyun.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NovalgiN
    NovalgiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2002
    Erkek

    elch hazır ol sana terbiyesiz şeyler söyleyeceğim


    pauahuhauahuahuhaua


    Yağmur dindi, yağmura inandık.|www.birboluiki.net
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lanetlicocuk
    lanetlicocuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ekim/2003
    Erkek

    abi mükemmel ya bir insan kendi salaklığını ancak bu kadar bariz bir şekilde ortaya koyar embesil :P


    Şişirdi Beş-On Adam, Yaptı Balon Adam, Ötekşndende Basit, Vallahi Bu Son Adam.(Abdurrahim KARAKOÇ Kan Yazısı Kitabının Balon Adam Kısmının Giriş Kıtası)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KIZILYILDIZ
    KIZILYILDIZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2003
    Erkek

    aaa benim ip de 127.0.0.1. ya beni de hacklerse :P

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ömer Kerem
    MuTReFT
    MuTReFT's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2002
    Erkek
    :):) ne tipler var şu dünyada ya :D:D:D Büyük hacker canım.

    Akrep kuyruğunda, yılan dişlerinde, ağaç dikenlerinde, insan dilinde zehri yüklenir...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gursoy
    Gursoy's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    benimde ip 127.0.0.1 gir kendi bilgisayarınmışş gibi kullan :)))) koptum yaa hakkaten adam sağlam hacker ama bu siteledikler bile halt etmişş yaınnda.aranıza dawet etsenize bu çocuu :))))
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ilkerTM
    ilkerTM's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ekim/2003
    Erkek
    Bunun gercek olduguna inanamiiyorum.Bu resmen salakligin belgesi.....

    ilke®™
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TR_ip
    TR_ip's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek
    elch   abi geçiş olsun  fena adama rast gelmişsin :D   zaten bu alemde 1.bitchchecker 2. Kevin mitnicktir yani Yanlış polmasın :D Zuahahahah Resmen mal bu herif :):):):):):)

    Kontakt : TR_ip@tahribat.com
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    masterofthekudal
    masterofthekudal's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek

    dikkat edinde bitchchecker abi bu konuştuklarınızı duymasın a dan z ye bütün sürücülerinizi siler sonra


    bitchchecker abi sen bunlara kulak asma ben her zaman senin yanındayım


    Bana mao tao öğret ziyan amca
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Merciless
    Merciless's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek
    ya adamın hevesini kırmayın tewekallar yüksek uçar misali.... oda kendini öle sanıyor bırakın uğraşa uğraşa öğrensin...en azından fire wall olduğunu bile anlamış..onu bile anlayamıcak adamlar var..
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    skymaster
    skymaster's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    Böyle değerli arkadaşlara ihtiyacımız var :D
Toplam Hit: 1990 Toplam Mesaj: 17