Laptop Tamircisi Varmı Aramızda?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Carlsaganandcat
    Carlsaganandcat's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2009
    Erkek

    2 tane latpoum var birinin şarj kablosu girişinde temassızlık var diğerini bilemedim İstanbulda varmıdır ucuza yaparım diyen mürid?


    9200 feetde alınan ilk nefes...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    Ben varım..

    www.notebookuzman.com


    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Carlsaganandcat
    Carlsaganandcat's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2009
    Erkek

    Ucuza yaparsın dimi hacım dışardaki fiyatı uygulama bize yani


    9200 feetde alınan ilk nefes...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    Muqi bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ucuza yaparsın dimi hacım dışardaki fiyatı uygulama bize yani


    -----------------------------

    Tbt den tanıyan çok bir çok kişiyle iş yaptık..

    MErak etme elimden geldiği kadar indirim yaparız


    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Carlsaganandcat
    Carlsaganandcat's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2009
    Erkek

    Tamam bana adres telefon pm atarmısın hafta içi vereyim sana bunları.


    9200 feetde alınan ilk nefes...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek

    swordfish bunu yazdı:
    -----------------------------

    Muqi bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ucuza yaparsın dimi hacım dışardaki fiyatı uygulama bize yani

     


    -----------------------------

    Tbt den tanıyan çok bir çok kişiyle iş yaptık..

    MErak etme elimden geldiği kadar indirim yaparız


    -----------------------------

    bende bari şey sorayım

    bende acer aspire 5520 bilgisayar var

    işlemci :amd truion 64 X2 tl-60 yerine geçecek

    ekrankartı:Nvidia GeForce 8400M G yerine geçecek

    tavsiyesi istiyom

     


    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

     


    -----------------------------

    bende bari şey sorayım

    bende acer aspire 5520 bilgisayar var

    işlemci :amd truion 64 X2 tl-60 yerine geçecek

    ekrankartı:Nvidia GeForce 8400M G yerine geçecek

    tavsiyesi istiyom

     


    -----------------------------

    Hiç birşey anlamadım


    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sirpence
    sirpence's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    swordfish bunu yazdı:
    -----------------------------

     


    -----------------------------

    bende bari şey sorayım

    bende acer aspire 5520 bilgisayar var

    işlemci :amd truion 64 X2 tl-60 yerine geçecek

    ekrankartı:Nvidia GeForce 8400M G yerine geçecek

    tavsiyesi istiyom

     


    -----------------------------

    Hiç birşey anlamadım


    -----------------------------

    sanırsam işlemcisi amd truion 64 X2 tl-60

    ekrankartı Nvidia GeForce 8400M G

    Bunların yerine öneri istiyo :W

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ehveniser
    ehveniser's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2008
    Erkek

    benim lenovo laptop var,şarj kablosu takılı olmadan pc açılmıyor,pil ve şarj aynı anda takınca da pc açıldıktan 5 dk sonra kapanıyor :S
    pili çıkartınca herşey normal.sorun pilde mi ? masrafı ne olur ?


    Koca hestiy aya bedenem ?
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cemnet
    cemnet's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    beyler bendede casper nirvana var dvd-rom bozuldu okumuyo artık cd-dvd'leri. Kaça patlar bana ?

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    Buyur burdan :)

    http://www.notebookuzman.com/sony-nec-slim-notebook-dvd-rw-notebook-optik-surucu-ad-7593a-01.html


    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
Toplam Hit: 2453 Toplam Mesaj: 29