folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Laptop'un Cd-Dvd Yazmama Sorunu..



Laptop'un Cd-Dvd Yazmama Sorunu..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cuneyd
    cuneyd's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    Arkadaslar gecenlerde benim laptopta bi sorun oldu...nasıl olduğunu da anlamadım açıkçası..

    cd-dvd okuyor..bi sorun yok..

    ama cd-dvd yazmaya gelince sadece cd yazıyor..Dvd yazmak isteyince hata veriyor :S

    bunun sebebi ne olabilir ?


    Siz cebit"e gidin Tayyip sizi yakalicak :B adama o kadar laf sölediniz,küfrettiniz :P sizi tahribat.com t-shirtleri ile yakalicak,böle kıcınıza kıcınıza sopaylan vuracak :B Tayyip sizi ağaca vurduracak :B sonra da cemil cicek"e vericek :B / yeah Cemil cicekkk :B
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ILKER06
    ILKER06's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2005
    Erkek

    valla sorun ne bılmıyorum ama tek bıldııgm bozulmu oldugu bende de a ynısı ooluyo bende cd okuyo Dwd okumuyo :S yenısını alacaksın baska caren yok


    Hayattaki en güzel şeyler : Ya kanun dışı, ya ahlak dışı ya da şişmanlatıcıdır.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    greenboy2
    greenboy2's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mart/2010
    Erkek

    arkadaşında dediği gibi bozulmuş olma ihtimali yüksek ancak bazı proğramsal sebeplerden dolayıda yazmayabiliyor. yazmak için kullandığın proğramı değiştirip dene istersen eger proğramsal olarak sorun vars sorun kalkacaktır yoksa bozulmuştur


    Ben Nezaman Tahttan İndim ki... Siz Kral Oldunuz... Susarsam Çatışma... Konuşursam Savaş... Yazarsam Destan... SEVERSEM DEVRİM OLUR...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alexfarrow
    alexfarrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2007
    Erkek

    evet cd dvd cihazın yenilenme zamanı gelmiş

    istersen servise götür değişecek diyecekler kesinlikle

     


    mademki türksün systeme göster ürksün
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sRcN
    sRcN's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2009
    Erkek

    kaspersky v.b. antivirüs yazılımları kullanıyorsan birde onları devre dısı bırakarak dene. Bazı durumlarda sorun çıkabilmekte.


    Wordpress - SEO & Digital Marketing
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DeepHouse
    DeepHouse's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek

    ne kadar zamandır kullanıosun dvd rw ni ek olarak bozulmus olabiliteside var tabiki 2 elleri 75 80 100 arası değşio.


    Bu işler zordur, özveri ister; hatta özveriden fazlasını, ruhunu ister...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lenova
    lenova's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2009
    Erkek

    güncelle

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    longway
    longway's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Nisan/2008
    Erkek

    bendede sorun var :)  okumada problem yok yazmaya gelince yazıyo ama yazdığını okuyamıyo

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    imlegend
    imlegend's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2010
    Erkek

    Aynı sorun bende de var cd yi yazıyor dvd yazmıyor. okumalarında hiç bir problem yok.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cuneyd
    cuneyd's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    cok ilginc ya..kaspersky'den kaynaklı bi sorun oldugunu sanmıyorum ama eve gidince ona da bi bakarım...


    Siz cebit"e gidin Tayyip sizi yakalicak :B adama o kadar laf sölediniz,küfrettiniz :P sizi tahribat.com t-shirtleri ile yakalicak,böle kıcınıza kıcınıza sopaylan vuracak :B Tayyip sizi ağaca vurduracak :B sonra da cemil cicek"e vericek :B / yeah Cemil cicekkk :B
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gecement
    Gecement's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2007
    Erkek

    regedit ayarlarınla ilgili bi sorundan kaynaklanıyor olabilir. Arkadaşın HP laptop ı vardı servisin telefonda yönlendirmesiyle halletmişti. Google a yaz belkim bişiler bulursun.


    Solak Cerrah
Toplam Hit: 2516 Toplam Mesaj: 20