folder Tahribat.com Forumları
linefolder Cep Telefonları, Gsm Operatörleri ve Mobil İnternet
linefolder Lg G2 Ekran Çatlaması (Hiç Yoktan Başımıza Bela Açtık)



Lg G2 Ekran Çatlaması (Hiç Yoktan Başımıza Bela Açtık)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hankar27
    hankar27's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mayıs/2015
    Erkek

    dün  aynı cam patlaması benım basımada geldı lg g1  :) 


    Belki de ilerdedir yaşanacak günlerin en güzelleri.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tayok
    Tayok's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    Daha önce yapmıştım arkadaşa, kargo masrafları benden olmak üzere 250TL ye yaparım. Pazarlık yok.

    Yapamazsam paranı iade ederim. Dediğim gibi daha önce yaptım ve arkadaşım kullanıyor.

    1Haftaya teslim.

     

    Tayok tarafından 04/Kas/15 12:05 tarihinde düzenlenmiştir
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek
    murathan bunu yazdı

    Gecen yil arkadasima aldigimda $30 di. Simdi $44.90 olmus.

    Soylediklerimi uygularsan en az %100 kâr edersin hocu.

    http://www.aliexpress.com/item/High-Quality-Test-Before-For-LG-Optimus-G2-D802-D805-LCD-Display-With-Touch-Screen-Digitizer/1927343027.html

    bunu siparis ediyorsun 1 ay sonra gelince tanidik bir telefoncuya gorutuyorsun, eleman kirilan orijinal ekrani, aldigin bu orijinal ekran ile degistirdikten sonra kaldigin yerden ayni guzellikte kullanmaya devam ediyorsun.

    Not: Bu ekran gelene kadar idareten bir telefon kullanmani oneririm. Bunlara o kadar para verilmez.

    tabi dolar alıp başını siktirip gittiği için fiyatlara bakılmıyor bile.

    şimdi 130 liraya ekran geliyor hocam montaj içinde 20-30 lira versek 150 lira yuvarlak hesap diyelim üstüne 1 ay bekleme süresi var.

    http://www.acilceptelefonutamiri.com/hizmetler/54-lg-g2-ekran-de%C4%9Fi%C5%9Fimi.html

    şu siteyi buldum epey olumlu yorumlarda var hakkında. dün 198 lira idi bugün tekrar 250 yapmışlar görüştüm 198 demiştiniz diye tamam o fiyattan yaparız dediler kargo filan dahil üstüne ekran koruyucu hediyeli.

    bundan yaptırmak daha mantıklı gibi geldi bana sizin önerileriniz nedir acaba ? 12 ay garanti filan diyor ama sikimsonik bi ekran takıp yollama ihtimalleri var tabi ki.


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yazici Uzmani
    stockholm8
    stockholm8's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2015
    Erkek

    hocam aynı olaya defalarca şahit oldum bir arkadaşımın yine lg düştüğü gibi kırıldı, kuzenimin yine samsung camı patladı. Ben sony xperia z kullanıyorum. Sony de arkada cam katman, önde koruyucu kendinden film var. Ha ekranını diğer modellere göre biraz sönük bulabilirsniz ama benim için çok önemli deil çünkü kendinden filmli ve çok dayanıklı. Evin içinde yere defalarca düştü hiç bir şey yok ekranda. Geçen gün merdivende ayakkabımı bağlarken en üstten düştü en alta kadar seke seke düştü dedim gitti telefon. Yine hiç bir şey olmadı. İyi ki sony kullanıyorum z serisi çok iyi..

    Hocam dışarıdan bir yerden ekran getirtip taktıracan (malesef doalr çok yuksek ve bekleme suresı var), ya da bir telefoncuyla anlaşacan. Ya da arızalı bir g2 bulup (telefonunu parçaları için satışa çıkaranalr oluyor) onun ekranınnı takacan.

     


    Come On Cj
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek
    stockholm8 bunu yazdı

    hocam aynı olaya defalarca şahit oldum bir arkadaşımın yine lg düştüğü gibi kırıldı, kuzenimin yine samsung camı patladı. Ben sony xperia z kullanıyorum. Sony de arkada cam katman, önde koruyucu kendinden film var. Ha ekranını diğer modellere göre biraz sönük bulabilirsniz ama benim için çok önemli deil çünkü kendinden filmli ve çok dayanıklı. Evin içinde yere defalarca düştü hiç bir şey yok ekranda. Geçen gün merdivende ayakkabımı bağlarken en üstten düştü en alta kadar seke seke düştü dedim gitti telefon. Yine hiç bir şey olmadı. İyi ki sony kullanıyorum z serisi çok iyi..

    Hocam dışarıdan bir yerden ekran getirtip taktıracan (malesef doalr çok yuksek ve bekleme suresı var), ya da bir telefoncuyla anlaşacan. Ya da arızalı bir g2 bulup (telefonunu parçaları için satışa çıkaranalr oluyor) onun ekranınnı takacan.

     

    Sony telefonlarında Mitsibushi üretimi Asahi glass kullanır. Gorilla glass'a göre  daha sağlam bir camdır ama çizilmelere dayanıksızdır. Ekranın sönük olması ise iç ekran ile alakalı.  Cam ile alakalısı yok. 

    http://youtu.be/WpbOoQpwAFs

     

    mkyb tarafından 04/Kas/15 17:06 tarihinde düzenlenmiştir
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Ekran kalitesi orjinal kadar olmasada 1. sınıf çakma ekranlar var hocam. Tavsiyem yakınındaki bir yerde taktır görüntü kalitesini beğenmezsen ağzına rahatça sıçabilirsin.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek
    mkyb bunu yazdı

    Ekran kalitesi orjinal kadar olmasada 1. sınıf çakma ekranlar var hocam. Tavsiyem yakınındaki bir yerde taktır görüntü kalitesini beğenmezsen ağzına rahatça sıçabilirsin.

    hacı şimdi verdiğim sitede 200 diyor. memlekette 220'ye buldum tanıdık vasıtası ile onu da 200e kapatırım gibi.

    bu fiyat için zaten çakma mı diyorsun yoksa daha düşüğe bile halledersin mi diyorsun ?


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Site hakkında bir şey diyemem. Ama 100 lira civarına sadece cam değişimi yapılıyor. LCD ekran ile camın arasına çelik tel sokarak ayırıyorlar sonra tekrardan yapıştırıyorlar.

    Örnek :

    https://www.youtube.com/watch?v=nP09y07BBkk

    Ama zamanla açılma yapabilir cam. En temizi komple LCD ekranla birlikte değiştirmek.

     

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DeepInside
    DeepInside's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mart/2014
    Erkek

    Aynı şeyi bende yaşadım yaklaşık 1 senedir telefon rafta öylece duruyor... Yaptırmaya bir çok kez yeltendim ama duyduklarım her defasında beni caydırdı. Piyasada dolaşan 200 liralık g2 ekranlarını 'da tanıdığım hiç bir telefon tamircisi önermiyor... Ya paraya kıyıp orjinal ekran takacaksın yada telefonu pert fiyatına okutacaksın yada koyacaksın bir kenara ekran fiyatlarının düşmesini bekleyeceksin benim gibi.


    ---- " https://www.youtube.com/watch?v=B9KqM9dG6LU " ----
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozgunlu
    ozgunlu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2011
    Erkek

    Hocam sadece dış cam kırıldıysa dışardan birine yaptır ama içindeki ekran gittiyse garantiye verip 400 lira bayıl ya da telefonu sat.

    Dışardan onu yaptırsan da tam verim alamazsın, 2-3 gün sonra sıkıntı çıkarır. 

    Ben 3 yıl önce telefonu ilk aldığım gün 30 cm den düştü, dış camına hiçbişey olmadı içindeki gitti. Gittim 400 lira daha verdim garantiye, küfrederekten ama benimki samsung' du.


    Hello, i am nothing. I come from Neverland.
Toplam Hit: 1677 Toplam Mesaj: 22
lg g2 ekran