Lg G3 Alınır Mı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ari41
    ari41's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2014
    Homo

    Selamin aleyküm hocalar.

     

    Bu s3 bana elveda demek uzere. 3 senedir nefes aldirmadan kullandim bu cihazi. Eger donme sorunu olmasa bi on sene daha kullanirdim da..

     

    Simdi bunu emekliye ayirip lg g3 almayi düşünüyorum.  Su anda oncelikle uzun sure kullanmayi amacliyorum. Surekli telefon değiştiren veya telefon delisi biri degilim ama aldimmi beni baya gotursun ihtiyacimi gorsun.

    Su g3 baya iyi duruyor ama bide kullananlardan duymak lazım sarji nasil donma soruni yanma sorunu varmı?  Yok adam almis bi hafta sonra ekrani sararmis yok catlamis bunlar efsanemidir gercekmidir?

    şu s3 ume ilk aldığım gun bi jelatin taktim hala daha ekranina parmağımi degdirmedim hava bile degmedi ekranina ya

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RhiFaT
    RhiFaT's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mart/2004
    Erkek

    ekranı ve işlemcisi çok iyi bir cihaz ama şarj ve malzeme kalitesi konusunda çok iyi olduğunu söyleyemem.

    bence sony xperia z2 veya z3 compact alabilirsin sony gerçekten malzeme kalitesi konusunda lg g3'ten çok çok iyi.


    işte öyle
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    aygı segmentteki bir kaç telefona bakarsak  xiaomi mi4 veya asus zenfone 2 yi de düşün derim.

    lg g3 ün u ekranı o işlemciye fazla geliyor ve kasıyor gerek arayüz gerek malzeme kalitesi olarak oyum xiaomi den yana

    lg g 3 

    TESTS Performance Basemark OS II: 1126 / Basemark OS II 2.0: 1327 Basemark X: 11552

    xiaomi mi 4 

    TESTS Performance Basemark OS II: 1324

    zenfone 2 

    TESTS Performance Basemark OS II: 1094 / Basemark OS II 2.0: 1090 Basemark X: 12565


    Alldebrid Türkiye / IDM Türkiye yetkili bayi. ulaşmak isteyen mail atsın tyfn.panxer@gmail.com yada telegram https://t.me/PanxeR
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Ben yakmadım ama erittim. Garantinden sıfırını verdiler. Cep sobası gibi bir cihaz. O ekrana işlemci kaldırmıyor. 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NewwarrioR
    NewwarrioR's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ekim/2015
    Erkek

    Hocam arkadaşda var inanılmaz ısınıyor ama malum önümüz kış ceplerini sıcacık yapar :) 

    G4 alsana hocam ne debeleniyosun :) kliksada 1650 tl

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hallederi_55
    hallederi_55's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mart/2008
    Erkek

    mkyb 'nin yorumuna şaşırdım zaten garantiden değişime girmiş büyük ihtimal fabrika hatasıdır.

    Bende bir yıldır kullanıyorum gayet memnunum,şarjı hala iki gün gidiyor bana. Oyun oynamıyorum baştan söyleyeyim,3g kullanmam 7x24 wifi açık başkada video izlerim müzik dinlerim bide mesajlaşma ve arama.Çok yoğun kullanmıyorum yani. Yeni çıkan telefonlarda da G3'ün pek geri bi özelliği yok,kaldırmama programı ve ya takılma gibi birşey görmedim programlarda. Sürekli güncelleme geliyor zaten hala. Asus düşünme benim kuzenimde var zenfone 5 aldığından beri bi kere güncelleme geldi galiba sattı simdi zaten. Neyse güncelleme desteği ve servis yaygınlığıda önemli. Ama G3 civarı param var diyorsan ben yine olsa yine G3 alırdım özellikle ekranı harika. Enaz 3,4 yıl daha götürür yavaşlamadan. Arkadaşların dediği gibi işlemci ekrana az geliyor ama emin ol kolay kolay farkedemezsin sen bunu bende kıyaslamalardan vardım bu karara yoksa hiç sıkıntı çekmedim. He senin yazdığın sorunlar şansa bazı insanlara denk gelmiş olabilir ben hiç duymadım ama kesin olarak eksiksiz bütün G3'lerin mikrofon deliğinin orası çatlar,farkedilir bi sıkıntı yaşamadım ama.

    Umarım yardımcı olabilmişimdir, sorun varsa cevaplamaya çalışırım.


    _ICEMAN_
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cache
    cache's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2014
    Erkek
    mkyb bunu yazdı

    Ben yakmadım ama erittim. Garantinden sıfırını verdiler. Cep sobası gibi bir cihaz. O ekrana işlemci kaldırmıyor. 

    Benim g2'de de ekran sorunu var hocam aldığımdan beri, garantiye göndereyim diyorum İstanbul'a, senin cihaz kaç günde geldi acaba ?


    En iyisi olmadan önce, her zaman en kötüsü olmaz mı ?
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alicem
    alicem's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    Lg g3 Sarj nasil iyi gidebiliyor hocam? Bir gun dayanmiyorum benimkisi


    avukat
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek
    cache bunu yazdı
    mkyb bunu yazdı

    Ben yakmadım ama erittim. Garantinden sıfırını verdiler. Cep sobası gibi bir cihaz. O ekrana işlemci kaldırmıyor. 

    Benim g2'de de ekran sorunu var hocam aldığımdan beri, garantiye göndereyim diyorum İstanbul'a, senin cihaz kaç günde geldi acaba ?

    10 gün. Zaten direk değişim dendi sonrasında yedek cihaz bekledim. 

    Alacaklar 32 gb alsın. Böyle Saçma sapan sorunlar genelde 16 gb modelde oluyor. 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cache
    cache's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2014
    Erkek
    mkyb bunu yazdı
    cache bunu yazdı
    mkyb bunu yazdı

    Ben yakmadım ama erittim. Garantinden sıfırını verdiler. Cep sobası gibi bir cihaz. O ekrana işlemci kaldırmıyor. 

    Benim g2'de de ekran sorunu var hocam aldığımdan beri, garantiye göndereyim diyorum İstanbul'a, senin cihaz kaç günde geldi acaba ?

    10 gün. Zaten direk değişim dendi sonrasında yedek cihaz bekledim. 

    Alacaklar 32 gb alsın. Böyle Saçma sapan sorunlar genelde 16 gb modelde oluyor. 

    Ben göndersem bu cenabetlikle 1 ayda gelmez o telefon :/  bi tanıdık falan bulsak servisten çok iyi olacak


    En iyisi olmadan önce, her zaman en kötüsü olmaz mı ?
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mali
    Mali's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek

    LG G2 Tavsiye ederim

    Batarya ömrü, dayanıklılığı ve anakartı bakımından tartışılmaz teknik servis olarak kesinlikle G2 yi tavsiye ederim


    Akilli olanlar sebepler konusunda tartışırlar. Ama nihai kararı sonuçta sürekli aptallar verir...!
Toplam Hit: 1711 Toplam Mesaj: 22
lg g3