folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Lütfen Okuyunuz, Paylaşınız (Yeni Yasa Düzenlemesi)



Lütfen Okuyunuz, Paylaşınız (Yeni Yasa Düzenlemesi)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sanalcaptan
    Sanalcaptan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2010
    Erkek

    gokcan bunu yazdı:
    -----------------------------

    JackDaniels bunu yazdı:
    -----------------------------

    gokcan bunu yazdı:
    -----------------------------

    JackDaniels bunu yazdı:
    -----------------------------

    irwa bunu yazdı:
    -----------------------------

    JackDaniels bunu yazdı:
    -----------------------------
    Veterinere giderkenki benzinimi kim karşılıcak litresi 4.1 Tl ?
    -----------------------------

    çaprtığın bi insan olsa aynı cümleyi kurabilicekmisin hayır..peki o haywanın ne suçu war tek suçu dile gelip bana bu adam çarptı diememesimi ya da haywan olmasımı "insan haywan"olmaktan iidir diesim gelio hocam unutmaki onunda canı war 


    -----------------------------

     

    Hayvandan kasıtları kedi köpekse ben onlara çarptığım zaman zaten ölür .

    Eğer önüme at , eşşek , inek tarzı hayvanlar çıkarsa zaten onları taşıyamam .

    Memleket önce kendi insanını düşünsün tafigini bi düzene soksun . Benzin fiyatlarnı aşşagıya çeksin söz veriyorum sineğe dahi çarparsam veteriner isterse fizanda olsun götüreyim. Memlekette hergün onlarca kaza oluyor günde 150 - 200 kişi ölüyor kimse neden bu kadar kaza oluyor be arkadaş şuna bi çözüm getirelim demiyor. Tamam hoş bi yasa bişi dedigimiz yok ama önce kabasını hallet sonra incigi boncugu ara.


    -----------------------------

     

    hocam ne kadar iyi mimar olursan ol okuldan mezun olur olmaz yada stajer iken kimse sana al hadi gökdeleni inşaa et bize demez.ilk gecekondu kadar basit bir iş ile başlayacaksın ki bilgi kültür sahibi olacaksın..Gecekondu yaparken oluşan aksaklıklar güzellikler sana daha iyi binalar yapabilmen için tecrübe olacak..


    -----------------------------

     

    Doğru sölüyorsun gökdeleni inşaa etmek için 500 yıl daha geçmesi lazım . Normal çocuk 2 yaşına kadar emekler 3 oldumu koşmaya başlar . Çocuk biraz sünepe oldumu 10 yaşında emekler 50 yaşında koşturmaya başlar . Anlıcagın gökdeleni inşaa etmek için vakit geldide geçiyor . Bizim cocuk biraz sünepe heralde.


    -----------------------------

    çocuğun adım atmasıda bir gelişmedir..50 yaşına kadar süt emmesinden iyidir..


    -----------------------------

    Bu cocuk 2 adım ileri 5 adım geri atıyorsa , 50 yaşına kadar süt emen cocuk ondan iyidir .

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gokcan
    gokcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2008
    Erkek

    JackDaniels bunu yazdı:
    -----------------------------

     

    Bu cocuk 2 adım ileri 5 adım geri atıyorsa , 50 yaşına kadar süt emen cocuk ondan iyidir .

     


    -----------------------------

    hocam hemen geri vitese al bir daha ez boşver ölsün..

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sanalcaptan
    Sanalcaptan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2010
    Erkek

    gokcan bunu yazdı:
    -----------------------------

    JackDaniels bunu yazdı:
    -----------------------------

     

    Bu cocuk 2 adım ileri 5 adım geri atıyorsa , 50 yaşına kadar süt emen cocuk ondan iyidir .

     

     
    -----------------------------

     

    hocam hemen geri vitese al bir daha ez boşver ölsün..


    -----------------------------

    Çift şeritli yollarda hız limiti 110 a çıktı ben o hızda giderken önüme ne çıkarsa çıksın zaten duramam ki direksiyonuda kırmam zaten vurur geçerim .

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nikoteen
    Nikoteen's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek

    eywallah dostum forwardlanmaya değer ender bilgilerden tümlisteme yollucam (küfredeni **im)fakat resmi bir kaynakta olursa maile ekleyebileceğim herkes okur düşüncesindeyim forward mailler pek iplenmiyo biliyorsunuz.War mı resmi kaynak verebilecek konuya dair ??


    Canlının canlıya üstünlüğü yoktur ! Vegan olmak bir fedakarlık değil adalet ahlakı gerekliliğidir.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kivanc
    kivanc's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2010
    Erkek

    abi çevre yolunda tut ki bi ata vurdun.arabanın tavanına bağlayıp veterinere mi götürecez? (arabada hajı murad desek?)


    dolmuşta para uzatmamak için ölü taklidi yaptım.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gokcan
    gokcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2008
    Erkek

    Nikoteen bunu yazdı:
    -----------------------------

    eywallah dostum forwardlanmaya değer ender bilgilerden tümlisteme yollucam (küfredeni **im)fakat resmi bir kaynakta olursa maile ekleyebileceğim herkes okur düşüncesindeyim forward mailler pek iplenmiyo biliyorsunuz.War mı resmi kaynak verebilecek konuya dair ??


    -----------------------------

    hocam uygulama yeni çıktığı için internet üzerinde güncellenen bilgi yok..Ben bunu sigortacı arkadaşımdan öğrendim kendisi Anadolu sigortada 4440350 numaralı telefonu aradığınızda ürünler hakkında bilgi almaya basın sorulan soruya alınacak cevap tatminkar olacaktır :D

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kukunku
    kukunku's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2009
    Erkek

    Trafik kazasi sonucu yaralanan ve hastaneye kaldirilarak tedavi altina alinan kazazedelerin, kanuna göre tedavi için ücret ödememesi gerektigi....

     

    diye biraz araştırırsanız aslında insanlar içinde aynısı var.

     

    ama böyle bişey olduğunu nerdeyse kimse bilmez. Yanlış hatırlamıyosam trafik kanununda da geçiyor

     

    edit:

     

    "Trafik kazasi sonucu yaralanan ve hastaneye kaldirilarak tedavi altina alinan kazazedelerin, kanuna göre tedavi için ücret ödememesi gerektigi belirtildi.
    Tüketiciler Birligi, kazazedelerin haklariyla ilgili bir rapor hazirladı.
    Kaza sonucu yaralanan ve herhangi bir hastanede tedavi gören kazazedelerden, bu tedavileri sonucu hastane tarafindan ücret talep edilemeyeceginin belirtildigi raporda; 2918 Sayili Trafik Kanunu'nun, herhangi bir trafik kazasi sonucu yaralanan kisinin en kisa sürede hastaneye yetistirilmesi ve gereken tedavinin yapilmasi hükümlerini içerdigi belirtiliyor.
    Yönetmelige göre, hastane acil servisi, kendisine gelen kazazedenin maddi durumuna, sosyal güvencesinin olup olmadigina ve hastanin özelligine bakmadan gereken tedaviyi ve müdahaleyi herhangi bir ücret talep etmeden yapmak zorunda.
    Bu tedavi sonucu olusan masrafin ise Saglik Bakanligi Karayollari Trafik Döner Sermaye Isletmesi tarafindan karsilanacaginin belirtildigi rapora göre, vatandaslar haklarini bilmedikleri için sorunlar yasaniyor. Hastanelerin de bu kanundan bihabermis gibi gözüküp vatandastan para talep etmelerinin suç oldugu belirtiliyor."

    http://www.motokolik.com/faydali-bilgiler/76-kaza-aninda-masraflari-kim-oder.html

    BENCE BUNUDA PAYLAŞIN

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gokcan
    gokcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2008
    Erkek

    kukunku bunu yazdı:
    -----------------------------

    Trafik kazasi sonucu yaralanan ve hastaneye kaldirilarak tedavi altina alinan kazazedelerin, kanuna göre tedavi için ücret ödememesi gerektigi....

     

    diye biraz araştırırsanız aslında insanlar içinde aynısı var.

     

    ama böyle bişey olduğunu nerdeyse kimse bilmez. Yanlış hatırlamıyosam trafik kanununda da geçiyor

     

    -----------------------------

    hocam konun sahip olduğu haber güncel bir haber..Hayvan öldürdüğünde resmi ceza 500 tl ye yakın bir ücret o kadar(Ki oda olursa)..İnsan'a zarar verdiğinde olay değişiyor insanlar onu bilmediklerinden değil sonucunu göremediklerinden uygulamıyor..

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    imlegend
    imlegend's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2010
    Erkek

    Hocalar konu hayvan insan muhabbetine dalmış gitmiş.

    Bilen birisi varsa benim bir sorum var?

    Hocalar bizde bir motorsiklet var tam 6 senedir bu aletin vergisini yatırmamışız. Oda en son 560 lira olmuş herhalde bir vergi daha geldi üstüne artık onuda hesaba katarsak bayağı bir yekün teşkil ediyor. Anlayacağın bir orta halli bir motorsiklet parası.

    Sadede Gelirsek bu plaka vergisi midir nedir? tam bilemeyeceğim.

    Bununla ilgili de bir düzenleme de var mı?

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tarzan
    tarzan's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mart/2007
    Erkek

    @imlegend 

    hoca o değilde vergi borçları gibi şeylerin faizleri kalktı demediler mi bi araştır komşunun motoru var diye sor ama, yakana yapışmasınlar :D


    Çalışmadan, yorulmadan, öğrenmeden rahat yaşama yollarını itiyat haline getiren milletler; önce haysiyetlerini, sonra istikballerini daha sonra da hürriyetlerini kaybetmeye mahkumdurlar. M. Kemal Atatürk
Toplam Hit: 4779 Toplam Mesaj: 54