folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Mafya Oyununda Yeni Çete Kurdum Gelin



Mafya Oyununda Yeni Çete Kurdum Gelin

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Encoder
    Encoder's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2005
    Erkek
    çetenin adı en güçlüler ben koray45 bekliyom
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kith-Kanan
    Kith-Kanan's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2005
    Erkek

    100 ün üstünde saygınlık olan 2 adamım var geliyimmi bende :) bekledik tahribattan haber çıkmadı napalım artık


    *667* Neighbour Of Satan Born To Lose, Live To Win...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Encoder
    Encoder's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2005
    Erkek
    gel gel bende ondan yeni çete açtım
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kith-Kanan
    Kith-Kanan's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2005
    Erkek

    gerçi şuan 2side yatıyo biri ottan biride türkten dayaktan hastanede:D


    *667* Neighbour Of Satan Born To Lose, Live To Win...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Encoder
    Encoder's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2005
    Erkek
    senin nicin ne
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kith-Kanan
    Kith-Kanan's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2005
    Erkek

    kithkanan biri biride ashenshugar


    *667* Neighbour Of Satan Born To Lose, Live To Win...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Encoder
    Encoder's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2005
    Erkek
    yeni üye davet et diyom karşıma seçim bide onun altında kaptullah diye birisi var başkasını seçemiyomseni nasıl davet edecem
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bokee
    Bokee's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Aralık/2005
    Erkek
    Valla Saygınlığım 30 Oldu 50 60 olsun gelirim benim de oradaki nickim bokee
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kith-Kanan
    Kith-Kanan's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2005
    Erkek

    ben şuan ölüyüm diriliim sana kanka yapıcas sora davet edicen beni. saygınlıklarda 100 ve 139 idare etces artık


     


    *667* Neighbour Of Satan Born To Lose, Live To Win...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    be_cool
    be_cool's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek
    benim nick asilkan 2 ci ydek adam HasanDede bekliyorumm ; )

    adam bana çay verdi çay. bana çay verdi. çay veren adam kötü olur mu hiç?
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Encoder
    Encoder's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2005
    Erkek
    ilk önce kanka yapacaz sonra çee kuracaz tamam anlaşıldı
Toplam Hit: 6296 Toplam Mesaj: 85