folder Tahribat.com Forumları
linefolder Tahribat.Com - Açık Kapılar Önünde
linefolder Magnum Çubuklarıyla TBT - Aston Martin Başkasına Yar Oldu



Magnum Çubuklarıyla TBT - Aston Martin Başkasına Yar Oldu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    otocu
    otocu's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2007
    Erkek

    Merak etme, o araba su yakmıyor :D


    Load time: 100101001110101010010000100100 Miliseconds.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    flybatwin
    flybatwin's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2008
    Erkek

    baya dondurma  yemişssin


    www.websiteler.net
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saybirs
    saybirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Temmuz/2009
    Erkek
    otocu bunu yazdı

    Merak etme, o araba su yakmıyor :D

     baktı çok yakıyo  satar hocam 

    kâr kârdır..

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    Hacı o arabayı almak için zaten %15 mi ne ( arbanın fiyatı üzerinden ) vergi verecektin. boşver. 

    ( Yukarıdaki ücmle tamamı ile destek olmak amacı ileydi yoksa kız gibi arabayı tutturamamışın o kadar dondurmaya rağmen otur derdine yan :D:D )

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    Bloom bunu yazdı

    En az 250 tl lik magnum yemşiniz la :D

    100 tane var.

    Yarasın. :)

    hahahaha çubukları mı saydın :)

    lan böyle şeylere inanan ne salaklar var ya...

    ama adamlar akıllı kazanana 100 metrelik gulet veriyoruz deseler kim bilir ne olacak :)

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nolanded
    nolanded's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek
    c0der bunu yazdı
    Bloom bunu yazdı

    En az 250 tl lik magnum yemşiniz la :D

    100 tane var.

    Yarasın. :)

    hahahaha çubukları mı saydın :)

    lan böyle şeylere inanan ne salaklar var ya...

    ama adamlar akıllı kazanana 100 metrelik gulet veriyoruz deseler kim bilir ne olacak :)

    ben inanmadan yolladım belki de o yüzden kazanamadım, magnumları da zevkine yedim :d

    biz yine bişi değil de bu işi meslek haline getirmiş olanlar bile var mesela kola kampanyalarında falan millet koliyle kola alıp kampanyaya katılıyor çıkınca da gg gibi yerlerde okutuyolar

     

    bu kampanyanın dezavantajı tek ödül vermesiydi

    50 iphone 50 laptop falan deselerdi kesin bize de çıkardı :D

    nolanded tarafından 13/Eyl/12 20:39 tarihinde düzenlenmiştir

    Ey kul, etme dünya nazı, kıl namazını, sonra kılarız diyenin dün kıldık namazını. - msne beklerim: nolanded[at]tahribat.com - Ttnet internet problemleriniz halledilir: http://tinyurl.com/5u657py
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asa42
    asa42's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2009
    Erkek

    Oğlun olunca adını aston martin koyarsın artık :)


    İmkansizla imkan dahilinde olanin arasindaki tek fark, insanin kararlilik derecesidir. Tommy L.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Peroksit
    Peroksit's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Eylül/2003
    Erkek

    bu arkadaş marangoz çubuklar fake arkadaşlar


    http://www.youtube.com/watch?v=OH4eOQ6ZI0Q - - - - - http://www.youtube.com/watch?v=TqErNP20gpI - - - - - https://www.youtube.com/watch?v=fhr5UBZh1rY
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nolanded
    nolanded's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek
    Peroksit bunu yazdı

    bu arkadaş marangoz çubuklar fake arkadaşlar

    haha iyiydi bu, çubukların arkası pis biraz dondurmalı falan o yüzden pürüzssüz yüzeylerini çektim, ciddiysen eğer ters çevirebilirim çubukları da ama bi önemi yok hahaha


    Ey kul, etme dünya nazı, kıl namazını, sonra kılarız diyenin dün kıldık namazını. - msne beklerim: nolanded[at]tahribat.com - Ttnet internet problemleriniz halledilir: http://tinyurl.com/5u657py
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HanDSomE
    HanDSomE's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    magnuma para harcarsın gönderdiğin sms'e para harcarsın. Çekilişte g.tten sallama kendi akrabalarına çıkar veya hayali kişilere. 3 tane takım elbiselinin önüne noter yazar sonra bakın noter huzurunda der. O arabanın vergi kasko sigorta ötv atv kgs ogs bir ton şeyini toplasan ev alırsın. Aldığın gibi satacan hacı

Toplam Hit: 4402 Toplam Mesaj: 40