Malezya Uçağına Ne Oldu?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    g2k
    g2k's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2007
    Erkek
    XanTos bunu yazdı
     

    Sakin ol mürid, tamam yok öyle bir şey :) Niye celallendin, sanki ben kaybettim uçağı :)

    araştırmadan etmeden her söylenene inanılmasına sinir oluyorum, biri bi olta atıyor millet de aslını astarını öğrenmeden inanıveriyor. gören de beni rotschild ailesi için çalışıyorum sanacak.


    g2k[et]tahribat[dat]com
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XanTos
    XanTos's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Nisan/2007
    Erkek
    g2k bunu yazdı
    XanTos bunu yazdı
     

    Sakin ol mürid, tamam yok öyle bir şey :) Niye celallendin, sanki ben kaybettim uçağı :)

    araştırmadan etmeden her söylenene inanılmasına sinir oluyorum, biri bi olta atıyor millet de aslını astarını öğrenmeden inanıveriyor. gören de beni rotschild ailesi için çalışıyorum sanacak.

     

    Yolcu listesinin 6, 66 ve 166'ıncı koltuklarının isimlerine bakılınca G, ve k harfleri çıkıyor. Karakterleri toplayıp toplam yolcu adedine bölüp 666 ile çarpınca basamaklar toplamı da 2 oluyor.


    Onu geç, patent belgesine bakınca, 666. satırda bazı yazım hataları var, bunlar yine g,2,k harflerinden oluşuyor...

    Foyanız ortaya çıkınca sinirlendiniz değil mi G2K, yoksa Rotschild III. mü demeliyim ?!?

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    g2k
    g2k's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2007
    Erkek
    XanTos bunu yazdı
    g2k bunu yazdı
    XanTos bunu yazdı
     

    Sakin ol mürid, tamam yok öyle bir şey :) Niye celallendin, sanki ben kaybettim uçağı :)

    araştırmadan etmeden her söylenene inanılmasına sinir oluyorum, biri bi olta atıyor millet de aslını astarını öğrenmeden inanıveriyor. gören de beni rotschild ailesi için çalışıyorum sanacak.

     

    Yolcu listesinin 6, 66 ve 166'ıncı koltuklarının isimlerine bakılınca G, ve k harfleri çıkıyor. Karakterleri toplayıp toplam yolcu adedine bölüp 666 ile çarpınca basamaklar toplamı da 2 oluyor.


    Onu geç, patent belgesine bakınca, 666. satırda bazı yazım hataları var, bunlar yine g,2,k harflerinden oluşuyor...

    Foyanız ortaya çıkınca sinirlendiniz değil mi G2K, yoksa Rotschild III. mü demeliyim ?!?

    ifşa oldum. yakında başına gizemli şeyler gelebilir.


    g2k[et]tahribat[dat]com
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XanTos
    XanTos's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Nisan/2007
    Erkek

    Uçaktaki 20 kişinin askeri savunma üzerine çalıştığı ile ilgili bir iddia :

     

    http://mildsoul.com/tr/ucak-elektronik-silahlarla-mi-gizleniyor/

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    umit
    umit's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    salusa abi kaçırmış olmasın


    le le le sakine
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    umit
    umit's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek
    XanTos bunu yazdı
    g2k bunu yazdı
    XanTos bunu yazdı
     

    Sakin ol mürid, tamam yok öyle bir şey :) Niye celallendin, sanki ben kaybettim uçağı :)

    araştırmadan etmeden her söylenene inanılmasına sinir oluyorum, biri bi olta atıyor millet de aslını astarını öğrenmeden inanıveriyor. gören de beni rotschild ailesi için çalışıyorum sanacak.

     

    Yolcu listesinin 6, 66 ve 166'ıncı koltuklarının isimlerine bakılınca G, ve k harfleri çıkıyor. Karakterleri toplayıp toplam yolcu adedine bölüp 666 ile çarpınca basamaklar toplamı da 2 oluyor.


    Onu geç, patent belgesine bakınca, 666. satırda bazı yazım hataları var, bunlar yine g,2,k harflerinden oluşuyor...

    Foyanız ortaya çıkınca sinirlendiniz değil mi G2K, yoksa Rotschild III. mü demeliyim ?!?

    bi an 40 yapar demeni bekledim :D


    le le le sakine
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    geniuss
    geniuss's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Nisan/2007
    Erkek

    benim teorim ucak baska insanlarin da yasadigi gizli manyetik alani yukses ve yer degistirebilen bir adaya dustu, ki bu adada zaman yolculugu gereceklesmesi  mumkun hata ve hata paralel universlere de kapi acilabiliyor allah allah 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    futurist
    futurist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ocak/2014
    Dişi

    bu kadar önemli iş yapacağım sonrada toplanıp aynı uçakla gideceğim.

    bizim burdaki teyze bile akılları yokmu.

    2 oğlu amerkaya gidecekmiş. 2sinede farklı uçakla bilet almış.

    oğulları neden anne 2 farklı uçağa bilet aldın deyince: uçak düşerse en azından biriniz canlı kalırsınız demiş :)))))

    ah yurdum insanı akıllıda değerini bilen olmadı.


    Sanmasınlar yıkıldık, sanmasınlar çöktük. Bir başka bahar için sadece yaprak döktük. (Mevlana)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Florenzi
    Florenzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Şubat/2006
    Erkek

    Alinti

    6. gün arama kurtarma çalışmaları da sonuçsuz kaldı. bizim medyamız 24 saat geriden bilgilendiriyor maalesef.

    ben 6. gün gelişmelerini aktarayım : 

    - dün çin uydusunun basına verdiği , enkaz parçasına benzeyen görüntüler çok speküle edildi. hem vietnam hem de malezya kuvvetleri bugünün erken saatlerinde bahsi geçen bölgede hiçbir ize rastlayamadıklarını açıkladı. 

    -nbc'nin raporladığına göre, uçak radardan kaybolduktan sonra abd uydularından birisi sinyal yakalamış. tabi bu bilgiyi doğrulatmak için abd hükümetiyle iletişime geçildi hemen. hükümet de, bu şekilde bir sinyal alınmadığını açıkladı. abd uyduları uçak havada infilak ederse bunu parlama şeklinde görüntüleyebiliyor. soğuk savaş döneminde sovyetlerin saldırılarını öngörebilmek amacıyla kurmuş oldukları bir sistemmiş. 1996'da havada infilak eden twa airlines uçağınınn patlamasını uydu üzerinden parlama olarak görüntülemişler. 1997'de kendilerine ait bir jet afrika semalarında paramparça olmuş , onu da görüntülemişler. bununla birlikte yanardağ patlamaları, atmosferik patlamalar vs ne varsa iz olarak beliriyormuş sistemlerinde. yine bugünlerde çok alıntı yapılan 2009 air france kazasında da abd'ye başvurulmuş. uçak radardan kaybolduktan sonra havada infilak etmiş olabilir mi düşüncesiyle bölgeyi kontrol eden abd hükümeti herhangi bir anormal duruma rastlamamış. ( zaten uçak havada infiılak etmemişti, okyanusa çakılmıştı ) bu bilgi, uçağın havada infilak etmediğini anlatıyor.

    - günün ilk saatlerinde wall street journal çok ilginç bir makale yayınladı, detaylarını bu sabah yazdım isteyen okuyabilir. ( (bkz: #41103908) ) uçağın motorları yarım saatlik süreçle güncel raporlarını merkeze iletebiliyormuş. bu raporda, hız, yükseklik vs gibi bilgiler de yer alıyormuş. rapora göre uçak radardan kaybolduktan sonra 4 saat daha uçmuş. ancak bu raporun basına servis edilmesi yasak olduğu için rolls royce açıklama yapmayı reddetmiş. bu haberin kaynağı ise , amerika'daki güvenlik şirketleri ve kaza araştırmacıları. günün ilerleyen saatlerinde malezya sivil havacılık dairesi, uçağın radardan kaybolduktan sonra4 saat daha uçtuğunu yalanladı ama net bir dille değil : uçağın 4 saat daha havada kaldığını düşünmüyoruz'' gibi bir yalanlama yaptılar. haliyle bu konu da, malezya'nın şeffaflık konusundaki sıçışları yüzünden muallakta kaldı yine. 

    bu madde icin edit: motorlarin yarim saatte bir merkeze bilgi aktarmasi dogru degilmis. bilgi rolls royce'a gitmemis. ucak belli araliklarla uyduya "ping" yapmis. uyduya giden sinyaller de ucagin 4 saat daha uctugunu gosteriyormus. bu giden bilginin iceriginde "konum, hiz , yukseklik var" diyen de var , yok diyen de. ama bilgiye gore ucak 4 saat daha havada kalmis ve su uzerindeyken uyduya ping yapmis.

    - washington post, wall street journal'da yayınlanan makale hakkında eski ntsb ( dünyadaki uçak kazalarını araştıran ekip bu ) başkan yardımcısı bob francis'in görüşlerini yayınlamış: andy pasztor'un wall street journal'da yayınladığı makale hakkında fikirlerimi soruyorsunuz, kesinlikle dikkate değer bir makale. andy pasztor'u çok uzun zamandan beri tanırım, havacılık konusunda herkesten çok bilgi sahibidir. eğer uçağın motorları bilgileri otomatik olarak rolls royce'a aktarıyor demişse , bu doğrudur. andy pasztor'un malezyalılar gibi politik kaygıları da yoktur. bu yüzden ben de onun söylediklerinin arkasındayım. uçak radardan kaybolduktan sonra 4 saat daha uçtu.

    - terör saldırısına dair çeşitli iddialar ortaya atıldı. ''ayakkabı bombası'' gibi. ayakkabı bombasının mucidi diyeyim, saajid muhammad badat daily stara konuşmuş, ayakkabı bombasıyla malezya'ya yönelik saldırının olabileceğinden bahsetmiş. ( herif hala tutuklu bu arada ) 

    -yine uçuş kazası uzmanlarından brisi şmyle bir iddia ortaya atmış: eğer terör saldırısı için kokpite girildiyse ve pilot uyarı veremeden terörist tüm iletişimi kesmeyi başardıysa, uçağı hong kong merkezinde bir binaya çakmayı da düşünmüşse, daha sonrasında pilotun eğitildiği kurallar üzere yapabileceği tek şey var : uçağı okyanusa çakmak. pilotlar çaresiz kalmışsa, süreç bu şekilde gerçekleşmiş olabilir.

    - polisin uçaktaki yolcuların ve kabin ekibinin evini araştırdığı iddiası yalanlandı. şimdilik böyle bir adım atılmayacakmış ancak yolcuların geçmişi ve bağlantıları araştırılmaktaymış.

    - malezya airlines, mh370 ve mh371 uçuş kodlarını, uçaktakilere olan saygısından dolayı emekliye ayırdığını açıkladı.

    - malezya sivil havacılk dairesi aramaların yavaşladığı şeklinde çıkan haberleri yalanladı, bilakis daha da genişletildiğini açıkladı.

    - malezya sivil havacılık dairesi, uçakta bulunan yolcular arasında uçağı kullanabilecek yeterlikte kimse olmadığını açıkladı. 

    - abd, uçağın hint okyanusuna iniş yapmayı deneyebildiğine, ya da çakıldığına dair belirtilerin olduğunu açıkladı. bu yüzden malezya'dan hint okyanusu üzerinde arama yapılması için izin istediğini açıkladı. ancak malezya bu konuda çekimser kalmış. uçağın hint okyanusu ya da başka bir yerde değil, radardan kaybolduğu yer olan güney çin denizinde aramaya odaklandığını söylemiş. bununla birlikte askeriyenin radarını da dikkate alarak ters yönde de bir arama kurtarma yapıldığını açıklamış.

    - yolcuların yakınları malezya havayollarını değil, malezya devletini dava edeceklerini açıklamışlar. bu süreçte birçok çelişkili bilgi verilmesi ve net konuşulmaması yüzünden dayanma sınırını geçtiklerini söylemişler. ayrıca yolcularının yakınları çin devlet başkanıyla görüşmek için çaba sarfediyormuş. '' şu anki durumdan daha önemli ne işi olabilir ? sayın başkan, siz kendi eşinizin o uçakta olduğjunu düşünün, nasıl hissederdiniz ? ''

    tüm bu gelişmelerin ışığında gerçek olan tek bir şey var; uçak hala kayıp ve hiçbir iz yok.


    Tek Yol Atatürk 1881 - ∞
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Shaban Interactive
    Dj_DooM3
    Dj_DooM3's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek
    futurist bunu yazdı

    bu kadar önemli iş yapacağım sonrada toplanıp aynı uçakla gideceğim.

    bizim burdaki teyze bile akılları yokmu.

    2 oğlu amerkaya gidecekmiş. 2sinede farklı uçakla bilet almış.

    oğulları neden anne 2 farklı uçağa bilet aldın deyince: uçak düşerse en azından biriniz canlı kalırsınız demiş :)))))

    ah yurdum insanı akıllıda değerini bilen olmadı.

    :D bu guzeldi :D


    Shaban Interactive Pro.
Toplam Hit: 9737 Toplam Mesaj: 99