Manyaklar...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kokainman
    kokainman's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek
    Athzai_Khaine bunu yazdı:


    oo çok iyi lan bu ayinlere katılmak isterdim


    al işte bi arızalı daha...ne insanlarla aynı ortamdayız aq yaaa=))))

    ... sorcerer & musket ...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    decameron
    decameron's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Bilgi/Destek Madalyası Savaş Madalyası
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2003
    Erkek
    Bu hindular garip ciddi ciddi :S bunlar gene iyi , sırtlarına kanca takıp tavanda sallananı mı dersin , 1 vagonda 1 milyon kişi üst üste gitmeleri mi...

    Etinden korkanın kemiğini sikeyim!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    coyote
    coyote's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Aralık/2005
    Erkek
    ama dikkat ettiyseniz hiç  kan yok

    azimle sıçan duvarı delermiş.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bokee
    Bokee's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Aralık/2005
    Erkek
    Harbiden manyak bunlar
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bloodless
    bloodless's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek
    bunlar napmış yaaaa bu açtıkları delikler kalmıyomu adamda ne karizma kalır nede bi bok bunlar türkiyeye gelseler o tiple bi tane kız ayarlamaz a.q her yeri delik deşik allah korsun hayatta yapmam a.q düşününce bile canım acıyo

    etikete gerek yok tanıyan bilir
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PacoRabanne
    PacoRabanne's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek
    rezalet

    Fuck this world if they cant understand me!!!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PacoRabanne
    PacoRabanne's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    bloodless bunu yazdı:



    bunlar napmış yaaaa bu açtıkları delikler kalmıyomu adamda ne karizma kalır nede bi bok bunlar türkiyeye gelseler o tiple bi tane kız ayarlamaz a.q her yeri delik deşik allah korsun hayatta yapmam a.q düşününce bile canım acıyo


    Ulan adam o halde karıyı kızı mı düşüncek a.k. :)))


    neyse kanka sende PlayBoy değilmisin sende bizim kafadansın :)))


    PLAYBOY'LULAR CEMİYETİ


    Fuck this world if they cant understand me!!!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cessum
    cessum's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    bunlar bu işlere küçükten başlıolar yılda bi defa yapıyolar ayini her yıl yaptıkları için delik kalıyo onun için bıcak,bisiklet vs. sokunja kan çıkmıo

    Ne Mutlu Türk' üm Diyene!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sui
    Sui's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Kasım/2005
    Erkek

    hocam iğrenç bunlar yaaaaaa nerden buldun bu mide bulandırıcı resimleri çok mu aradın


     

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakankaya
    Hakankaya's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    Sui bunu yazdı:



    hocam iğrenç bunlar yaaaaaa nerden buldun bu mide bulandırıcı resimleri çok mu aradın


     




    Yok  hocam aramadım o resimler beni buldu
Toplam Hit: 4704 Toplam Mesaj: 25