folder Tahribat.com Forumları
linefolder Hukuk & Muhasebe & Sigorta Soru - Cevap
linefolder Markalı Ürün İçin Hak Aranacak Merci ?



Markalı Ürün İçin Hak Aranacak Merci ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kral.
    C-force
    C-force's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2007
    Erkek

    Merhabalar mürid ve mürideler,

    Flo ayakkabı mağazacılıkdan ürün almıştık ürün sözde garantideydi bir kaç soğuk kış günleride giyilince su almaya başladı ve akabinde deride kırılmalar meydana geldi ürünü mağazaya bıraktıık ürün fabrikaya giderek tekrar mağazaya geldi ve üründe üretimde kaynaklı bir sorun olmadığı yazıyordu ve akabinde şikayetvar.com yazdım yine klasik bir cevap geldi dönüş olmadı az önce çağrı merkezini aradım 

    onlarda klişe kelime oyunlar yaptılar sonuc ilgilenmediler hatta bizi bize şikayet edemezsin demeye getirdiler.

    bunları şikayet edilebilicek bir merci makam v.s yokmu ?

    https://www.sikayetvar.com/flo-magazacilik


    Bazen Varsın , Bazen Yoksun...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yunusdogan
    yunusdogan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    hakem heyeti.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kral.
    C-force
    C-force's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2007
    Erkek
    yunusdogan bunu yazdı

    hakem heyeti.

    hocam onlar mağazadan alındığı için pek bişe yapıcaklarını sanmıyorum neticede mağazada görüp beğenip alıyorsun 


    Bazen Varsın , Bazen Yoksun...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    koray
    koray's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    ben de korayspor'dan ayakkabı siparişi verdim 6 gün oldu hala hazırlanıyor yazıyor mesaj-mail gönderiyorum cevap yazmıyorlar.Sikayetvar yazdım.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Hakem heyeti bakıyor bu tip sorunlara. Zaten Türkiye'de aslında garanti diye bir kavram yok. Ürünün üstüne atom bombası atsanda, kendi kendinede bozulsada adamların tek bir cevabı var :

    KULLANICI HATASI.

    mkyb tarafından 30/May/17 19:10 tarihinde düzenlenmiştir

    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı amk.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    flo ve deichmann bu konuda çok boktan yada bana öyle denk geldi. aldığım botun topuk kısmı dıştan düşme noktasına geldi adamlar kullanıcı hatası dediler sanki tornavida alıp oymuşum gibi -_-

    bu konuda boynergrup ile sorun yaşamadım hiç adamlar hemen para iadesi veya değişim seçeneği sunuyor.

    edit: ayrıca hocam senin konu için hakem heyetine git. muhattap flo burada senin aldığın marka seni bağlamaz sen mağazadan ürün alıyorsun. her ürünü görüp beğenip alıyoruz bu sorun çıktığında sorumluluk bizde demek değil -_-

    Kreyzi tarafından 30/May/17 19:23 tarihinde düzenlenmiştir

    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erick
    erick's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2009
    Erkek

    hakem heyetiyle buna benzer bir perakende mağazadan parasını almışlığım var. ama 2-3 ay hakem heyetini bekledim. karar çabuk çıksaydı daha hızlı olabilirdi. bence hiç zaman kaybetme ayakkabılarını temizle koy kenara heyete git başvurunu yap. büyük ihtimalle alırsın diye düşünüyorum.


    Bir var,Bir yok..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kral.
    C-force
    C-force's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2007
    Erkek

    Müridler ürünü ocakda alınmıştı fabrikaya gönderilmek üzere 1 mayısda verildi zaman aşım süresi olmaz mı?


    Bazen Varsın , Bazen Yoksun...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Liquid
    Liquid's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek

    2 sene garantisi var. İstersen sens sonunda gönder. İade almazlar ama değişim yaparlar. Hakem heyetine başvurman lazım. Dilekçene şikayetvar a yazdıklarının çıktısını da koy. Hangi tarihlerde aradığını da. Flonun sana fabrika cevabını verdiği kağıdı, onlara teslim ederken aldığın kağıt. Hakem heyeti onu bilirkişiye verir. Oradan hep tüketici haklı çıkıyor zaten. Daha sonra Flo isterse bu işi tüketici mahkemesine taşır. Mahkeme tekrar bilirkişiye gönderebilir. Sonunda kaybedersen mahkeme masraflarını ödersin :D


    İmzalamazsam ne olcak?
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    flo cidden sıkıntılı


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar facebook sayfasında >>> facebook.com/cilginsigortaci █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    piradomim
    piradomim's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2009
    Erkek
    C-force bunu yazdı

    Müridler ürünü ocakda alınmıştı fabrikaya gönderilmek üzere 1 mayısda verildi zaman aşım süresi olmaz mı?

    Hocam merhaba, 20iş günü kavramı firmadan-garantiden garantiye değişiyor. Alo175 i arayarak ayakkabı konusundaki bilgileri almanı öneririm .

    Ardından hakem heyetine ürünü teslim etme formun , faturan ve kimliğin ile gidip bi dilekce yaz gerisine karışma

     

    Bende adidastan aldığım ayakkıbıyı garantiye yolladım klişe kullanıcı hatası mektubu geldi . hakem heyeti ile aldım parasını iade

     

Toplam Hit: 2438 Toplam Mesaj: 15
flo şikayet