Matematik 2 Soruları Çözülür

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mescarine
    mescarine's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    Ya bendede 100 soruluk bi ödev var integralden. Hep aynı teraneyi döndürüp duruyorsun let u=falan filan. Çok eriniyorum yaa... Çözene bi 20lik kontör yada nakit patlatsammıki acaba? :)


    YGS: Yeni Gelin Sınavı.. Bir heyecan, bir arzu, bir istek.. Biraz hüzün, biraz acı, biraz gözyaşı..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    (x -4 ) un karesı+ y kare= 25 çemberi içinde a ( 6, 2) noktasından geçen ve a noktası tarafından ortalanan kirişin denklemı nedir ? cozum: merkezden kirise cizilen dogru kirise diktir ve 2ye boler. M(4,0) a(6,2) egimi bulacaz 2 noktasi bilinen dogrunun egimi; m=2-0/6-4=1 merkezden cizdigimiz dogru kirise dik oldugundan egimler carpimi -1 dir m.1=-1 m= -1 cikar. simdi kiris dogrusunu bulalim egimi ve bir noktasi bilinen dogru denkleminden: -1=y-2/x-6 y+x-8=0 olur.

    matematik24.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    kukunku bunu yazdı:
    -----------------------------

    HeYeT bunu yazdı:
    -----------------------------
    kukunku bunu yazdı:
    -----------------------------

    ve

     

     

    direk sonucu değilde çözüm basamakları lazım


    -----------------------------
    yarin halledeyim.

    -----------------------------

    eyvallah hocam. 2 soruyu çözdüm ama 1 hala duruyor. kutupsal gösterimle filan diyorlar ama onuda ben beceremedim


    -----------------------------
    simdi cozdum ama nasil cozdum tam toparlayamadim uyuyacam yarin bakarim kutupsala gectigimiz zaman sinirlarda dolayi birim cember olduguni goruyoruz zatenn 1. int 0 dan 2pi ye 2.int 0 dan 1e simdi jakobiyenimiz zaten x=r.cos¤ y=r.sin¤ burdan r gelecek degerleri yerlerine yazdigimizda gicik bi integralle karsilasioruz isleri o ortadaki a bozuyor cozumun resim cekip atarim yarin. biraz karisik gibi tam icinden cikamadim nerden buldun bunu?

    matematik24.com
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rebellisch
    rebellisch's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek

    HeYeT bunu yazdı:
    -----------------------------
    (x -4 ) un karesı+ y kare= 25 çemberi içinde a ( 6, 2) noktasından geçen ve a noktası tarafından ortalanan kirişin denklemı nedir ? cozum: merkezden kirise cizilen dogru kirise diktir ve 2ye boler. M(4,0) a(6,2) egimi bulacaz 2 noktasi bilinen dogrunun egimi; m=2-0/6-4=1 merkezden cizdigimiz dogru kirise dik oldugundan egimler carpimi -1 dir m.1=-1 m= -1 cikar. simdi kiris dogrusunu bulalim egimi ve bir noktasi bilinen dogru denkleminden: -1=y-2/x-6 y+x-8=0 olur.
    -----------------------------

    çok teşekkür ederim :)

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    rc ederm

    matematik24.com
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    HeYeT bunu yazdı:
    -----------------------------
    kukunku bunu yazdı:
    -----------------------------

    HeYeT bunu yazdı:
    -----------------------------
    kukunku bunu yazdı:
    -----------------------------

    ve

     

     

    direk sonucu değilde çözüm basamakları lazım


    -----------------------------
    yarin halledeyim.

    -----------------------------

     

    eyvallah hocam. 2 soruyu çözdüm ama 1 hala duruyor. kutupsal gösterimle filan diyorlar ama onuda ben beceremedim


    -----------------------------
    simdi cozdum ama nasil cozdum tam toparlayamadim uyuyacam yarin bakarim kutupsala gectigimiz zaman sinirlarda dolayi birim cember olduguni goruyoruz zatenn 1. int 0 dan 2pi ye 2.int 0 dan 1e simdi jakobiyenimiz zaten x=r.cos¤ y=r.sin¤ burdan r gelecek degerleri yerlerine yazdigimizda gicik bi integralle karsilasioruz isleri o ortadaki a bozuyor cozumun resim cekip atarim yarin. biraz karisik gibi tam icinden cikamadim nerden buldun bunu?
    -----------------------------
    hocam soruda bi problem var kaynak verirmisn nerden buldun bu soruyu

     

     


    matematik24.com
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

     

    bu burda kaldı dahada gidemedim gidilemeyecek gibide.


    matematik24.com
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pikacu
    Pikacu's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2009
    Erkek

    Matematik sorum olursa ilk senin kapını çalcam...


    Kendimi eğitime ilme bilime adadım... Diyelim ki, sen benimsin,hasretin benim... Çalarsa kapımızı ayrılık gider misin Sevgilim ?
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    Pikacu bunu yazdı:
    -----------------------------

    Matematik sorum olursa ilk senin kapını çalcam...


    -----------------------------
    beklerim

    matematik24.com
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    ExpirE bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam benim sorum yok ancak eğer LYS Trigonometri Türev İntegral Limit konuları için tavsiyeler kısa yolların varsa büyük zevkle dinleyebilirim.


    -----------------------------

    lnx in integrali xlnx-x aklında bulunsun


    [36073-anarsistherif]*20.07.15
Toplam Hit: 6689 Toplam Mesaj: 69