folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Matematikçilere Bir Soru Da Benden....



Matematikçilere Bir Soru Da Benden....

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    hoca o bilgili bir insan soruyu çözer,soruya saçma diyen bir insanın ne bilgisi olabilir,seviye meselesi ki bu seviye farkı açıkça görülüyor.Haa tahribattan çıkar mı,elbette çıkar ama bir elin parmaklarını geçeceğini düşünmüyorum
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kelv1n
    Kelv1n's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    soru saçma fln diğenlerde yanılıyor soru zor saçma olan sizlersiniz ak
    :)))
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek
    Cok yaklasmistim : (
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Khaine
    Khaine's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    hocam yanlış anladınız beni, ben matematiği çok severim fakat böyle karman çorman soru sormanında bi gereği olduğunu düşünmüyorum, ayrıca yapaıyoda değilim özel sınav soruları testi geçmişti bi ara elime bir iki denesi hariç hepsini yapmıştım, üşengeç olduğumda dorudur, BENCE uğraşılmaya değmez bir soru
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    Burda sencelere bencelere bakılmaz.Uğraşmak isteyen uğraşır,yapmak zorunluluğu yok elbette,ben yapmadığınız için seviyeniz düşük demedim,saçma dediğiniz için söylemiştim

    Ben olaylara bakarım,saçma olsa bile çözerim,bu hayatımdaki her konu da böyledir.saçma veya değil,eğer herkes doğrularla ilgilenseydi,bu saçma dediğiniz soruları kim çözecekti...

    Musket hoca senin yapacağını düşünmüştüm valla,bir de clk-j35,o sanırım yok bugün
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AnTiSoZeL
    AnTiSoZeL's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    her nekadr burda bu tartışılıyo olmasada

    Matematik Pozitif bir bilimdir. <--- noktaya dikkat koydum bitti o kadar.

    Matematik bilmeyene benim notlarımı okutmayın
    leonardı da vinci



    Matematik bilmeyen giremez

    Platon <--- eğitim verdiği yerin kapısına asmıştır
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kelv1n
    Kelv1n's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    ertan ne yani biz çözemicezmi boşuna mı okuduk aaa ayıp ama :P
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek
    Cok az kaldi, 2 - 3 sadelestirmeden sonra cevap elimde de, asil cevabi gorunce tum hevesim kacti. Son 1.5 sayfadir unuttugum formulleri fln hatirladim : )
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    arkadaşlar uğraşmak bile çok büyük bir erdemdir,en azından kendinizi yeterli gördüğümüz konulardaki eksikliğimiz anlarız

    Kolay gelsin :)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RockZs
    RockZs's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2002
    Erkek
    Kök içinde 2 + Küpkök içinde 5 = 0.022
Toplam Hit: 2437 Toplam Mesaj: 39