Mavi Ekranım.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    arkdaşlar arada bir mavi ekran sorunu alıyordum ve bunu online film vidyo izlediğim sıralarda alıyordum genelde. mavi ekran görüp sonra restart atıyordu pc.

    geçen restart artmayınca bende fotosunu aldım.

     

    nedir ilacı?

    http://imageshack.us/photo/my-images/217/97923987.jpg/

     

    @mod: hocam şu konularını doğru başlıklar altına açmayı denesen fena olmayacak...


    merhaba arkadaşlar kanalıma hoşgeldiniz. https://www.youtube.com/user/lidersezer
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BRK35
    BRK35's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2007
    Erkek

    makine yüke bindiğinde yapıosa %90 ram kaynaklı. ramleri programla bi kontrol et hata var mı.


    Folklorik olarak sana saygım var ama sana tapamam totem!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaRaKuLe
    KaRaKuLe's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2003
    Erkek

    watchdog.sys neyin programı


    Aklın nuru fen kalbin nuru dindir. İkisinin izdivacıyla hakikat tecelli eder.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Renard
    Renard's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2009
    Erkek

    yeni bilgisayar al

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaRaKuLe
    KaRaKuLe's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2003
    Erkek

    Go to http://www.adobe.com/software/flash/about/ and right-klick the flash animation in the middle,
    click on settings and deactivate hardware acceleration.
    It's a problem with the new flash player, some graphics cards

    don't support the hardware acceleration.

     

    siteye gir ortadaki flash animasyonda sağ tıkla seçeneklere gir donanım hızlandırıyıcı deaktif et. Flash playerla gelen bir sorun bu bazı ekran kartları donanım hızlandırıyıcı desteklemiyor


    Aklın nuru fen kalbin nuru dindir. İkisinin izdivacıyla hakikat tecelli eder.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    programla ram leri nasıl test ediyoruz biraz açarmısınız yeni aldım rami 4gb ram var pc de


    merhaba arkadaşlar kanalıma hoşgeldiniz. https://www.youtube.com/user/lidersezer
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaRaKuLe
    KaRaKuLe's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2003
    Erkek

    hoca ne ramı ya sana çözümü yazdım ya işte millet de aynı sorunu yaşamış al bak bu da başka birinden gelmiş

     

    Yapmanız Gereken 2 Tıklık Bir Şey 

    YouTube Girin Herhangi Bir Video Acınız..

    Video Sağ Tıklayın AYARLAR

    Ekrana Gelen Adobe Flash Player Ayarları Başılıgındaki Pencerede

    Ekran (Monütor Simgesi Var) Tıklayın 

    Donanım Hızlandırma Özelliğini Etkinleştir Yazıcak Ve Kutucuğu Tıklayıp Boş Bırakın. 
    Artık Video İzlerken Sorunuz Çözülmüştür.


    Aklın nuru fen kalbin nuru dindir. İkisinin izdivacıyla hakikat tecelli eder.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    onu yaptım zaten :) 

    garanti olsun diye araştırma yapıyorum.

    çünkü ekran akrtı değişmedi öncedende aynı ekran kartıydı ama böyle bir sorun almıyordum.

    sorun yeni ramler de yeni olunca ben ramden şüphe ettim


    merhaba arkadaşlar kanalıma hoşgeldiniz. https://www.youtube.com/user/lidersezer
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NighT_JudGe
    NighT_JudGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Aralık/2008
    Erkek

    Güvenli Mod'da  aç driverleri  kaldırıp  dene   watchdog.sys  ekran ve  video gibi bişey olması lazımdı


    Cahildim Dünyanın Rengine Kandım
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1-618-GR
    1-618-GR's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2011
    Erkek

    patates bunu yazdı:
    -----------------------------

    onu yaptım zaten :) 

    garanti olsun diye araştırma yapıyorum.

    çünkü ekran akrtı değişmedi öncedende aynı ekran kartıydı ama böyle bir sorun almıyordum.

    sorun yeni ramler de yeni olunca ben ramden şüphe ettim


    -----------------------------


    :))

    Güvenli mod'da açtıktan sonra yine bu hatayı verirse, o zaman anlarsın sorun harbiden var  mavi ekran çok büyütülecek bir sorun değil .


    Bir domino taşıyım yıktığına sevinme....
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    güvenli modda internete girmiyorki pc


    merhaba arkadaşlar kanalıma hoşgeldiniz. https://www.youtube.com/user/lidersezer
Toplam Hit: 2433 Toplam Mesaj: 26