Mayın Tarayıcı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DOMIX
    DOMIX's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Nisan/2003
    Erkek
    Beyler bir mayın tarayıcı yapmak istiyorum ama elde taşınan portatiflerden değil postalların içine veya dışına monte edilebilecek birşeyler olmalı nettden birkaç gov a msg. çektim ama cevap gelmedi bu tür konulara yakın olan varmı?

    Gönül dediğin, FETHEDİLMESİ ZOR FATİHİ İSE TEK OLMALI
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek
    Ewet...
    Toprak altındaki mayınların yıllarca cikarilamamasinin sebebi o aleti tasisanda sana cok sınırlı bi yürüme alanı kalıyo, buda mayın temizlemeyi çok tehlikeli kılıyor. postallara bunu yerlestiremezsin çünkü kaliteli ve güvenilir bir mayın tarama aleti çok ağır.

    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kimyager
    Kimyager's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2002
    Erkek
    iyide bu postalları çok ağırlaştırır ve yürüyen adamın 2-3 metrede hışı çıkar dolayısıyla pek kullanışlı olamaz.

    Bu Ülkenin Ekmeğini Yiyip İhanet Edenler, Birgün Bu Ülkenin Kurşununu da Yiyeceklerdir!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DOMIX
    DOMIX's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Nisan/2003
    Erkek
    amacımda zaten portatif birşey olması bacağında da taşıyabilir belindede olay sadece basacacı yere dikkat etmesini sağlamak.

    Kaba bir cep telefonu yada radyo büyüklüğünde böyle bir şey yapılabilirmi, piyasadaki elde taşınan en küçük modeller ortalama ne büyüklükde ve ağırlıkda acaba.

    Gönül dediğin, FETHEDİLMESİ ZOR FATİHİ İSE TEK OLMALI
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek
    abi bu konuyla ilgisi daha dorusu altın dedektörleri ile ilgili bir kitabı ankara konya sokaktaki elektronikcilerden birinde görmüştüm. en kısa zamanda sana yayın evinide gönderirim...

    Sanıyorum kendi atasözümü yaptım, kaynak belirterek kullanabilirsiniz. 10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Not : Söyleyeni belli olduğu için(Ben) atasözü değil, özlüsöz oluyormuş, dolayısı ile kendi özlüsözümü yapmış oldum :)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    badass
    badass's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Aralık/2002
    Erkek
    bu olayi bacagina veya ayakkabina baglamak cok zor cunku bok gibi paran yoksa hazirliyacagin mayin dedektoru normal birsey olucak buda kucuk bir alan demek oluyor bacagina baglarsan ya bir adim onceden yada bastiktan sonra uyarmaya baslar seni buda olum demek.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek
    bi alıcı anten boyutuna, ve yolladığı sinyal frekansına göre iş görür, eger ufak bişe yaparsan, ufak performans alırsın...

    ve emin ol ayakkabinin altina yerleştireceğin mayın tarayıcı ufak performans almayı istemeyeceğin yegane şey olacaktır.

    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hojucuk
    hojucuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2003
    Erkek
    Neden mayin tarayici yapmak istiyorsunki, mayin yap direkt.

    C* ya hepsin ya hic..ya TÜRK"sün ya pic!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    csilitis
    csilitis's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2003
    Erkek
    s.a.adam öldürmek istemediği için mayın dedektörü yapıyo heralde http://www.ihd.org.tr/basin/bas20021108.html bak bu linkteki yazıyı okuyun olayın can alıcı boyutunu anlıycaksınız.bu arada uzun bi aradan sonra yazıyorum umarım herkez iyidir benim dönemimden bikaçkişi kalmış ama neyse
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mad_scientist
    Mad_scientist's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2003
    Erkek
    bu mayın tarayıcıların prensibi nedir?Bir çok çeşit mayın var?bir de mayınlar hakkında bilgi fotograf çizim bulabileceğim bir yer var mı?

    Ya göründüğün gibi ol ya da yok ol!!!
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TrKomando89
    TrKomando89's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2003
    Erkek

    Yaw ayağına taksan ne işe yarar ki. Mayının üzerine bastıktan sonra mayın olduğunu öğrensen noolur. :D


    Mayın nasıl yapılır bölümüne gelince bi kasenin içine patlayıcıyı dolduruyoz. Yere bi çukur açıp kaseyi yerleştiriyoz içine. Sonra üstüne bitane av fişeği koyuyoz. Tüfeğin iğnesinin vurduğu yer yukarı kurşunun fırladığı kısım patlayıcıya bakacak şekilde. Sonra fişekteki ateşleyiciye (iğnenin vurduğu yer) bi tane çivi koyuyoz. Sivri kısım ateşleyiciye bakacak şekilde. Ve üzerini kapatıyoz. Biri oraya gelim bastığında çivi ateşleyiviyi yamultacak içindeki çarpmaya duyarlı patlayıcı ateşlenecek ve patlayıcıya ateşleyip patlamasına neden olacak. Yada elektronik devre kurabilirsiniz. Bi anahta koycan hemen altın patlayıcı koycan. Adam anahtara bastığında tel ısınıp patlayıcıyı ateşleyecek.

Toplam Hit: 1628 Toplam Mesaj: 12