Menenjit Aşısı Aranıyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    misterio_junior
    misterio_junior's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    Merhaba arkadaşlar

    Menveo menenjit aşısını nerede bulabilirim.

    Yardımcı olabilecek arkadaşlar varsa sevinirim. 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    İlçe sağlık müdürlükleri yapmıyor mu hocam ?

    https://dosyaism.saglik.gov.tr/Eklenti/59937,2019-hac-umrepdf.pdf?0


    9. köyden kovuldum 10. köyü arıyorum.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    misterio_junior
    misterio_junior's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek
    mkyb bunu yazdı

    İlçe sağlık müdürlükleri yapmıyor mu hocam ?

    https://dosyaism.saglik.gov.tr/Eklenti/59937,2019-hac-umrepdf.pdf?0

    Hocam işin aslı şu şekilde çalıştığım şirkette büyükbaş hayvanlar için ilaç alıyorum. Bu abi de bana sordu bu ilaç hiç biyerde yok ecza depolarında beşeri ilaçta var mı diye sorabilir misin? Ben de bi iki yere sordum ama yoktu. Sen bu pdf atınca ona sordum birisi hacca mı gidecek diye, şimdi öğrendim bende bebek içinmiş. Burada eczacı müridler var, daha önceki konularda bulmuştular onun için buraya konu açtım. 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    @holycat bilirse bilir


    imkanınız varken sevdiklerinize sarılın , kimseyi kırmayın , kin nefret beslemeyin.. -------
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erdem358
    erdem358's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    Yarın bir arkadaşa sorar haber ederim


    Yav he he
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeyQirs
    HeyQirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2008
    Erkek

    yeni ozel bir asi var menenjit icin bu gun aldik daha 


    forumda yazmıyorum artık okuyorum yeter adam olana.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    misterio_junior
    misterio_junior's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek
    erdem358 bunu yazdı

    Yarın bir arkadaşa sorar haber ederim

    Teşekkürler hocam haber bekliyorum 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    misterio_junior
    misterio_junior's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek
    HeyQirs bunu yazdı

    yeni ozel bir asi var menenjit icin bu gun aldik daha 

    Bu aşının muadilinden mi hocam? 

    Sanırım doktor bu aşıyı yazdığı için bunu arıyor, bugün yoğun olduğum için pek ilgilenemedim ve hastalığıda duymuştum ama ne olduğunu bilmiyordun ama okudukça ciddi birşey olduğunu anladım. Yarın daha detaylı konuşacağım kendisiyle

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    izzmarit
    izzmarit's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2010
    Dişi

    Seyahat sagliklarda bulabilirsin ama gidip yaptirman lazim asilarda zaten sorun var insanlara bile yetmiyor git istedigin hayvana vur diye eline vermezler. 

    Edit. Hizlica bakinca yanlis anlamisim insana yapilacakmis seyahat sagliklarda yaptirabilirler.

    izzmarit tarafından 28/Haz/19 08:09 tarihinde düzenlenmiştir

    Bu sitede birçok özgürlük vardır, örneğin ceset fotoğrafı paylaşabilir, hack konusu açabilir, warez arayabilir, muhatapsız küfredebilir, türlü çeşitli işler kovalarken yardım isteyebilirsiniz. Ama istediğiniz avatarı kullanamazsınız. Çünkü insanlar ekranlarındaki 2x2 cm ölçülerinde bir heykel fotoğrafından ölümüne rahatsız olur, başka yerde yasakçı zihniyetin kötülüğünden dem vururken kendi hassasiyetleri sözkonusu olunca yasaklatmaya çalışır, birbirlerine küfrederler. Olay çıkar.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Freak
    Freak's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ekim/2005
    Erkek

    Bebekler için sürekli bir aşı çıkıyor. Benim oğlanı ne zaman kontrole gotursek hep bir 'suriyelilerden yayılıyor şu aşıyı isterseniz yaptırın' diyor doktorumuz. Menenjitte pis bir şey arkadaş. Komşu eczacıyı unutmazsam sorayım


    bağlı olduğum tek örgüt İNSANLIK
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    misterio_junior
    misterio_junior's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek
    Freak bunu yazdı

    Bebekler için sürekli bir aşı çıkıyor. Benim oğlanı ne zaman kontrole gotursek hep bir 'suriyelilerden yayılıyor şu aşıyı isterseniz yaptırın' diyor doktorumuz. Menenjitte pis bir şey arkadaş. Komşu eczacıyı unutmazsam sorayım

    Teşekkürler hocam 

Toplam Hit: 788 Toplam Mesaj: 13
i̇laç aranıyor ilaç