folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Meyveli Soda Manyaklığı (Bağımlılık Yapar)



Meyveli Soda Manyaklığı (Bağımlılık Yapar)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TurkForces
    TurkForces's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Şubat/2010
    Erkek

    Arkadaşlar gün geçtikçe sodaya ilgi çığ gibi artıyor. Buna paralel olarak bende "Damla Minera Elmalı Soda" ya sarmış bulunmaktayım. Günde pc başında, yemekle beraber, cafelerde sigara ile beraber gidebilen nadir içeceklerden oldu hayatımda. Sizlerde durum nasıl ?

    Not: Sözlüklerde 15-20 içeni gördüm

     


    Digital Marketing Manager / Health Tourism
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kutikula
    Kutikula's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ocak/2010
    Erkek

    sırma limonlu sodanın bağımlısıyım bende. bu işte bi gariplik var ama hayırlısı etrafımdaki çoğu insanda hastası bu meyveli sodaların


    insanın en önemli ayırt edici özelliklerinden biri iletişime açık bireyler olmasıdır.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CEO
    CEO's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Şubat/2009
    Erkek

    Soda iyidir de meyvelisi zararlı diye biliyorum hacı abi.

    Sade soda'ya bende fena sardım ama günde 1 taneden fazla içmiyorum.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    zararlı bunlar hoca

    mideyi delebilir böbrek taşı fln yapabilir

    misket limonlu maden suyu iyi gider

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JiggSaw
    JiggSaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2012
    Erkek

    Ben herzaman Sade Soda içiyorum...
     
    Ortalama gunde 1 tane soda ıcerım bılemedın 2 gunde 1 tane ... Ama elımden geldıgınce SADE den yanayım. Sana da tavsıye ederım ...

    Oynama yapılmış hersey , mutlaka saglıga zararlıdır ve o sodayı amacı ıcın tuketeceksen Sade içeceksın yok zevk ıcın , şekil için , vss ıcın ıceceksen envayi çeşidini içebilirsin ama unutmamalısın kı ona o aromayı vermek ıcın katkı maddelerınden gecırıyorlar :)


    İmza YOK !!!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DadasAdam
    DadasAdam's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ocak/2013
    Erkek

    En son 2 ay önce içtiğimi farkettim. 

    Ben de çilekli seviyorum bir de kavunlu. İkisi dışında içmem. Ayda yılda bir içerim. Nasıl bağımlı oluyonuz buna yav :D


    Tanrıyla senli benli konuşurken; patronlarıyla sizli bizli konuşan yaratıklarız.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    telekom
    telekom's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek
    Etrafimda fazla iceni yokta ben sade sodaya limon sıkıp birazda tuz ekledikten sonra iciyorum...

    vatandaşa kafam girsin!..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    efsaneburak
    efsaneburak's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Nisan/2013
    Erkek

    Narlısı en güzeli :D


    wAreX!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArduouS
    ArduouS's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek
    telekom bunu yazdı
    Etrafimda fazla iceni yokta ben sade sodaya limon sıkıp birazda tuz ekledikten sonra iciyorum...

    churchill deniyo hocam ona

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Retro
    by_Tet
    by_Tet's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2012
    Erkek
    telekom bunu yazdı
    Etrafimda fazla iceni yokta ben sade sodaya limon sıkıp birazda tuz ekledikten sonra iciyorum...

    Biz onu yanardağ yapmak için yapıyoduk patlıyo köpürüyo böylr :D


    iyibu! yeniden..
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    Bende sade sodanın manyağıyım senelerdir. 

    Günde çok rahat 5 tane içiyorum. Meyveli de de favorim uludağın karpuz-çileklisi.


    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
Toplam Hit: 8754 Toplam Mesaj: 71