Microsoft XP CD Key Pro Lazim

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HyP-X
    HyP-X's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mayıs/2012
    Erkek

    .

    HyP-X tarafından 25/Oca/13 21:55 tarihinde düzenlenmiştir

    .. you only have you ..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek
    kaanstain bunu yazdı

    47yk2

    d8r6c

    bpqby

    f4r3r

    tvbth

     

    ben bunu ezbere biliyorum lan :D aynısını yazmaya girmiştim

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Real_Love
    Real_Love's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    hacilar banada serialsiz xp format cd si lazim acilinden.


    Üzülme can ! Terkederse canan terketsin ...Dua et Rabbin seni terketmesin! Çünkü O terkederse gerçekten B İ T E R S İ N !..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek
    Lubon777 bunu yazdı

    hacilar banada serialsiz xp format cd si lazim acilinden.

    http://www.tahribat.com/Forum-Microsoft-Xp-Cd-Key-Pro-Lazim-166036/1/#1971235

     


    http://www.leyladansonra.com/
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jawsap67
    jawsap67's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Eylül/2007
    Erkek

    şifre sorduğu yerde iptal de o aşamayı geçiyor, sonra 30 gün içinde aktifleştirin falan diyo.sen öyle yap sonra uğraşırsın aktifleştirmeye bence


    Düzen hayatından memnun, düzülen ne zaman değişecek
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek
    jawsap67 bunu yazdı

    şifre sorduğu yerde iptal de o aşamayı geçiyor, sonra 30 gün içinde aktifleştirin falan diyo.sen öyle yap sonra uğraşırsın aktifleştirmeye bence

    Microsoft XP hocam 


    http://www.leyladansonra.com/
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sniperscope
    sniperscope's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 14/Mart/2009
    Erkek

    antiWPA diye bir arac vardi onunla istedigin her XP yi kirabiliyordun.

    Eve gidince bakayim, yedeklerin icinde bir yerde olacakti.


    "Yer yuzunde hic bir pislik yoktur ki; altindan bir yahudi cikmasin" Adolf Hitler... "Turkiye de hicbir pislik yokturki altindan cemaat cikmasin" SniperScope "Nerede yavşak, hırsız varsa hepsi Allahçı" Fazil Say
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elif - Efe
    rakkoc
    rakkoc's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2003
    Homo
    BarisYigit bunu yazdı

    Hocam birde bilgi verseydin. Ingilizce - Turkce; Sp1 - Sp2 - Sp3 ?


    Bu aralar fazla yogunum. Unuttugum seyler oluyorsa affola. || Kişisel : Http://blog.rakkoc.com // Kurumsal : http://www.Yoroca.com
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek
    rakkoc bunu yazdı
    BarisYigit bunu yazdı

    Hocam birde bilgi verseydin. Ingilizce - Turkce; Sp1 - Sp2 - Sp3 ?

     

    sp3 turkce cd key istemeyeninden.. tbt ye hazırladıydım.. updateleri filan tam yapılı :)


    http://www.leyladansonra.com/
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek
    lalada bunu yazdı
    kaanstain bunu yazdı

    47yk2

    d8r6c

    bpqby

    f4r3r

    tvbth

     

    ben bunu ezbere biliyorum lan :D aynısını yazmaya girmiştim

    yıllardır teknikservislerin dilinde dolanan efsane key :)

    birde bunu dene: TV487 CTJ7B KY7BH CGXPR X7BG3

    zalimadam tarafından 05/Eki/12 10:55 tarihinde düzenlenmiştir

Toplam Hit: 2168 Toplam Mesaj: 23