folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Modem Ayarlarından Anlayan Baksın Allah Aşkına



Modem Ayarlarından Anlayan Baksın Allah Aşkına

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Grafiker
    SaviorAngel
    SaviorAngel's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Nisan/2016
    Erkek

    annemin yakın arkadaşı alt katımıza taşındı lazım olur diye wifi şifresini verdik ama bunlar bildiğiniz sömürüyor interneti yemin ederim ne yapacağımı şaştım şifreyi değiştiricem annem babam yapma ayıp diyor interneti gizledim bi interneti bizden sakınıyor oğlun demiş anneme annemde ayıp olmasın diyor bildiğiniz annem yaprak dökümünde aman ağzımızın tadı bozulmasın ali rıza bey tavırlarında internetim normalde 16 mbit alıyorum ama bu insanlar yüzünden internet çekmiyor eve gelmek istemiyorum her hafta salla kazandan internet çıksın diye dua ediyorum 3 gb paketim var bunlar yüzünden yetmiyor telefonlarında bağlı 2 yaşında kızları var sabahtan akşama kadar video izliyor normalde 70 gb aşmayan kotam her ay olur 150 200 gb 7 günde 30 gb internet harcanmış + ben evde değildim interneti kullanan bi babam bi kardeşim vardı 

    bunların internetinin hızlarını düşürmek istiyorum alllahını seven bana bi yardım etsin team viewer yada alpemixten şunların internet hızlarını düşürelim 

    deliricem sabahtan beri bi videonun 45 dakika açılmasını bekliyorum 

    modemde internet hızı düşürme şeysi var ama anlamadım yapamadım bi yardımcı olun allah aşkına 


    No way out
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Grafiker
    SaviorAngel
    SaviorAngel's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Nisan/2016
    Erkek

    adam eve internet alayım demiş karısı yukarda var ne gerek var demiş yemin ederim tam enayi yerindeyiz şuan internete katkıları yok + evde tivibu var bunlar yüzünden tv çekmiyor bazen 

    parasını ver desen vermezler 

    birde internetin kapadığımda değiştir biz paketi yeniledik artık internetimiz daha çok diyip gecesine interneti tekrar sömürmeye başladılar tabi enayiyiz ya biz burda izle sonuçta sınırsız 

     


    No way out
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LynXMaSTeR
    LynXMaSTeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2003
    Erkek

    hocam Qos ayarı denilen olayı yapman lazım.

    hangi modem ise ona göre internette arat bulursun.


    goo.gl/qBNZmW
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Grafiker
    SaviorAngel
    SaviorAngel's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Nisan/2016
    Erkek
    LynXMaSTeR bunu yazdı

    hocam Qos ayarı denilen olayı yapman lazım.

    hangi modem ise ona göre internette arat bulursun.

    hocam biliyorum arattım ama çok karmaşık benim modem düzgün bi anlatım yok yemin ederim artık sinirden elim ayağım titriyor wifi kapatıyorum bir şey izlemek için arıyorlar interneti açın dizi izliyorum diye bu yüzsüzlüğün kaçıncı seviyesi 


    No way out
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    çok boktan durum modemde  sınırlama vb.. yoksa çözümün zor olacak 

    modeminin ayarı nedir hocam ??

     

    bizim bi komşu daha istemişti annem ver vb.. dedi   yok olmaz vb.. diyince tamam dediler vermem kimseye ama hackleyenede saygı duyarım :) 

    KaptaN tarafından 07/Nis/18 23:50 tarihinde düzenlenmiştir
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Grafiker
    SaviorAngel
    SaviorAngel's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Nisan/2016
    Erkek
    KaptaN bunu yazdı

    çok boktan durum modemde  sınırlama vb.. yoksa çözümün zor olacak 

    modemde sınırlama var hocam ama bana 

     

    bana bilmediğim şeyler soruyor qos yapmak için 

    SaviorAngel tarafından 07/Nis/18 23:59 tarihinde düzenlenmiştir

    No way out
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AnaMuhalefet
    AnaMuhalefet's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    Abi hadi hız ayarlarını ayarladın verdin diyelim.

    Bence hukuki boyutu çok daha sakat. O kadar bilinçsiz kullanan kişi yarın öteki gün başka bir b.k yese iş sizin başınıza kalır.

    Kibarca söyleyin bence, ayarlarla uğraşmaktan ziyade annenle babanı ikna et riski var de kökten çöz işi.

    Modemin marka modeli nedir takıldığın yer neresi detay ver istersen konuyla ilgili arkadaşlar ona göre yönlendirsin yine de.

     


    Bir işi: " BİLMEYEN " ELEŞTİRİR, " AZ BİLEN " AKIL VERİR, " YAPAMAYAN " ÇAMUR ATAR, " BİLEN " YAPAR.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Grafiker
    SaviorAngel
    SaviorAngel's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Nisan/2016
    Erkek
    AnaMuhalefet bunu yazdı

    Abi hadi hız ayarlarını ayarladın verdin diyelim.

    Bence hukuki boyutu çok daha sakat. O kadar bilinçsiz kullanan kişi yarın öteki gün başka bir b.k yese iş sizin başınıza kalır.

    Kibarca söyleyin bence, ayarlarla uğraşmaktan ziyade annenle babanı ikna et riski var de kökten çöz işi.

    Modemin marka modeli nedir takıldığın yer neresi detay ver istersen konuyla ilgili arkadaşlar ona göre yönlendirsin yine de.

     

    hocam bi ton laf ettim ama annemler 2 gün kanıyor 3.gün ayıp diyor afedersin ama başlicam ayıbına 

    bana kaynak ip

    hedef ip

    kaynak portu

    protokol

    kaynak maskesi

    hedef maskesi

    hedef portu

    fiziksel port

    falan soruyor anlamıyorum pek bunlardan 


    No way out
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    samaccc
    samaccc's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    Neyin kafasını yaşıyorsun abi. Değiş şifreyi . olsun bitsin . 

    bende o mallığı 1 kere yaptım 3 mbit netin neyini paylaşacaksın . 

    mq komşusu 40 yemin sadece ben kocamla görüntülü görüşecem 15 gün yurt dışında demişti . 

    wifi şifremi ben ve kardşim dışında kimseye VERMEM  ( büyük lokma ye ama laf söyleme derlerde VERMEM AGA . ) 


    Dost Bildiklerimin Sessizliğini Unutmayacağım
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Liquid
    Liquid's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek

    kardes dicen ki turk telekomdan sms geldi hattinizda olagan disi baglantilar saptadik,  internetin badka biriyle paylasilmasi yasaktir. devam ederseniz suc duyuruaunda buluncaz diye kendine de fake sms at turk telekom baslikli sonra in asagi goster durum boyle k.bakmayin bylock olaylarindan sonra boyle tedbir almaya basladilar dersin.

    k.bakma da ne uyuz insanlarmis aq bu ne lan

    edit: qos yanlis bilmiyorsa ip yada mac e gore yapilir. sen onun hangi mac ile baglandigini bilicen ona sabit ip vercen yada mace limit koycan. baska telefon yada pc alsalar eve yine sinirsiz kullanirlar.

    olmadi fake ap olustur senin wifi ismini ver kendi wifi ismini degistir. fake ap yi de hep ayni siteye yonlendir kotaniz cok kullanimdan doldu yaz yada furayi odeyin internetinzi kapali yaz belki utanirlar aqlarim

     

    Liquid tarafından 08/Nis/18 00:05 tarihinde düzenlenmiştir

    İmzalamazsam ne olcak?
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Qos ayarıyla dediğin oluyor onu yapınca modemin götü başı ayrı oynuyor. Gelen giden paketleri işleyeceğim diye sapıtıyor. Hayatta şunu benimsedim sizede öneririm aşırı yakınım olmadıkça kimseye iltimas geçmiyorum. Bir şey istenirse direk hayır diyorum. Zira bizim millete bir kere kıyak geçince şımarıp kendini bi bok sanıyor seni dibine kadar sömürüyor.

    Senin sorununa gelecek olursak hocam modeme evdeki sizin cihazların MAC adreslerini tek tek yaz. Sadece onlara izin ver. Yabancı cihazlar giremesin. Ertesi günü komşu kapıya dayanacak. Gözünün önünde kendi telefonundan gir bizim cihazlar bağlanıyor şifrede doğru sizin cihazlarda problem var sanırım de geç. 


    Keyfinize bakın. Dünya kime kalmış ? Aslana mı kaplana mı ? Çakal olmayın yeter. Sadece ölüler görür babayiğit.
Toplam Hit: 7728 Toplam Mesaj: 41
internet wifi