Msn Çalma

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bilgisayardelisi
    bilgisayardelisi's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2005
    Erkek
    ben bitürlü bu msn şifresini çalamıyorum acaba bana yardım edecek biri varmı

    erdf
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erdem358
    erdem358's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    la işiniz gücünüz yokmu sizin, sifre çalacanda ne olucak başın göğemi erecek

    Yav he he
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aZaPp
    aZaPp's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    Arkadasım bı sıttır gıth a.q senın gıbı dallaaların yuzunden forumun amına koyuluyo onun ıcın admınlere seslenıyorum buradan su adamın a.q un yada bana verın ben koyım hemde seveseve .)
    Bide nıckı bilgisayardelisi delı oldugu kesınde bilgisayarlan ne alakası var ben onu anlamadım oral sex falan mı yapıo acaba pc ilen .) Neyse senın ve senın gıbılerın cumlesının a.q

    Hayat bir oyun olmuş sokaklar sahne,herşey sahte...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kokainman
    kokainman's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek
    =)))) zuhahaha azapp manyaksın aq

    ... sorcerer & musket ...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tuncaxxz
    tuncaxxz's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    olm açtığın yere bak konuyu
    burdan azap a +999999999999999999 katılıyom
    bize verin biz seveseve ve sikesike hallederiz :)

    punto cero
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    M,icrosoft şu msn yi icat ettiğine pişman oldu a.q :) Yaw bunlar burdan öğreniyo yok blck hacker felan yazıyolar artis artis efeleniyolar yar.. kafalı asker :D

    Youtube Kanalıma Abone olan herkese Mesir macunu göndereceğim :) >>> http://bit.ly/2FH1kln . her hakkım saklıdır®™ Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar facebook sayfasında >>> facebook.com/cilginsigortaci █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ByOzaN
    ByOzaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2006
    Erkek
    Azapın lafı yeter ona
    Lafı gendine komuşun helel olsun

    Yok imzam falan
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kalibre
    kalibre's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2006
    Erkek
    beyler ben çıldırmak üzereyim a.q biri geliyo msn çalcam diyo diğeri geliyo site hacklicem diyo ben yakında mal olurm :)

    Eğer bi yerde masum insanlar ölüyorsa gidin bakın, orada ya kapitalizm vardır yada ırkçı faşizan düşünce
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fenerist07
    fenerist07's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2005
    Erkek
    şeyhimizin dahsaq geçilesi botlarından biriyle daha karsı karsıyayız...

    Amphetamine Logic.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alacakaranlik
    alacakaranlik's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek
    zu hahah aGülmekten öldüm amına koyimm ...

    eskilerden kim kaldı..
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    student
    student's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    bence bu kendisine Nisan 1 sakasi yapip kufrettiriyo :) gulsun eglensin garibim
Toplam Hit: 1679 Toplam Mesaj: 12