MSN HACK DE UZMAN OLAN VAR MI ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YasaKLI
    YasaKLI's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek
    MAİL GONDERME YONTEMLERI ESKIDI ARTIK DAHA IYI BIR YONTEMI OLAN VARSA BELIRTSIN YOKSA SUSSUN !
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozkanozkan
    ozkanozkan's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    ben 2 şekilde msn hack yapıorum birisi Microsoft messenger maıl onaylama fake maili dieri ise proagent 2.1 fazla antivürüs yakalamıo en saglamı bu bence bruteforce lardan bi werim alamadım
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sansar
    sansar's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    dostum bunun nasıl kullanıldığınıda anlatabilirmisin


     

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    truva_79
    truva_79's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2005
    Erkek
    kardeş istiyorsanız size meil yoluyla.. en guzel ve rahat bi şekilde msn nasıl heck lenir..programını yolluyayim....

    truva_79
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pc_reis
    pc_reis's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek

    slm arkadaşlar ozkanozkan 'ın yaptığı gibi en iyi 2 yöntem bunlar birisi microsuoft un mail fack öteki ise ProAgent_2[1].1.0_ bu proğram sayesinde


    Selametle


     


    Allahın Rahmeti Üstümüze Olsun!!!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    omer228
    omer228's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek
    usta bana msn fake yi öğretirmisiniz
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek

    abi prorat la pro agent ayni sey diil mi??


     


    prorat drek trojandir kendisi die baslik var forumda..

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Desert-Tiger
    Desert-Tiger's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    Decanın bir sözünü dile getirmek istiyorum . prorat asla ve asla kullanmayın .Ama proagent kullanabilirsin


    Selametle

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozkanozkan
    ozkanozkan's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    ewet kesınlıkle prorat kullanma sakınnnnn hacklıycen adamın butun hesaplarını ucurursun ama bılgısayarında prorat oldugu için senin bilgisayarını komple ucurabılırler bu kucuk bı ıhtımal deıl tanıdıgım cok kısının basına geldııı


    en saglam programlar proagent we watus biraz inandırıcı olman yeterli


    sana bi kaç yöntemden bahsediyim mirce girersin sex kanalına merhaba burda konusmak zor oluoo butun abazalar atlıo sana msnmi weriyim ordan konusalım zaten muhabbete baslamadan sana resımlerımı gonderırım beyenırsen konusuruz de we proagent trojenını bı kadın resmıyle bırlestırıp zıp halınde karsı tarafa gonder we bı kısıyı hackledın dıyelım sakın direk hesabına girme ilk önce avatarını çalkı hesabına gırdıgınde yaptıgın dosyayı arkadaslarına daha rahat yollıyabilesin we adamın yazı karakterıne we rengıne cook dıkkat et hackde ınandırıcılık we rol bayaa onemlı haydii basarılar

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozkanozkan
    ozkanozkan's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    mıcrossoft messenger hesap onaylama maılınıde ancak arkadaslarıma yutturabiliorum oda şöyle oluyorr örn:olum ozan herkeze maıl gelmıs msn paralı hala gecıor eger onaylamazsan 2gun ıcınde kapanıcak falan dıorum karsı tarafta dırek fake ı yıyyo
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozkanozkan
    ozkanozkan's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    asıl msn hacklemenın asıl kolay yolu heryerde bulabılcegınız ıcecold programı ıle hedef maılı yazıossunn we adamın hesabını donduruosun ben senı hackledım dıossun ınanmazsan gır cık dıossun bıdaha gıremyceksın benım maılım bu benle baglantı kur falan dıosun adam hacklendıgını sanıo we senle baglantı kuruoo sende dırek kolpalamaya başlıoosun senın hesabını açmanın tek yolu war eskı sıfrenı gırmem gerekıo eskı sıfrenı wer 2dakkıkada duzeltıyım falan dıosun we karsındakı kek sana şifresini werioo ben böylee bayaa maıl hackledıımm bu işlem bu sitedekii baska bı uyenın mantıyla ortaya cıktıı we onu tesekkur ederz
Toplam Hit: 2825 Toplam Mesaj: 18