folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Müridler Ücretsiz Goodnet Bileklik Geldi



Müridler Ücretsiz Goodnet Bileklik Geldi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Selanikli
    Selanikli's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2009
    Erkek
    HannibALgan bunu yazdı
    joe_black bunu yazdı

    ben istedigimi bile unuttum. gelmedi mk. gerçi parfümlü bez bile yollamıyolar bana mk :/

    Cenabet pezevenk. Evde kuku yapan gencin sabunla imtihanı...

    Yani abi bana bile geldi parfümlü bez istersen yollayım la joe_black :D

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    Werterg bunu yazdı
    HannibALgan bunu yazdı
    joe_black bunu yazdı

    ben istedigimi bile unuttum. gelmedi mk. gerçi parfümlü bez bile yollamıyolar bana mk :/

    Cenabet pezevenk. Evde kuku yapan gencin sabunla imtihanı...

    Yani abi bana bile geldi parfümlü bez istersen yollayım la joe_black :D

    olm bu hafta da gelmezse biri bana yollasın lan. ecnebiler sklemiyo beni :(

    hindi yemek kitabı 2 günde geldi mk :S

    yurtdışından bişey gelmiyo bana :(((

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ONEMINUTE
    ONEMINUTE's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2009
    Erkek

    simdi amerikadakiler ev adresine kadar biliyolar, Degermiydi? o_0


    ;ATATÜRK"ÜN FEDAİ ORDUSU {AFO}; # ATATÜRK Öldümüki? Atatürkçüler Ölsün... #
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    gezegeni kurtarmak için plastik bileklik mi dağıtıyorlar :)

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mycity
    Mycity's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek
    mataramasuko bunu yazdı

    gezegeni kurtarmak için plastik bileklik mi dağıtıyorlar :)

    hayır hocam sitelerine girersen anlarsın zaten :D


    Bazıları sadece konuşur bazıları ise hayalleri ile dünya'ya yön verir.. Mycity
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HowL
    HowL's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 21/Kasım/2010
    Erkek

    Dünyaya plastik yapmak için mi geldik amk :D


    Mutluluk çatık kaşlıdır ve ciddidir. Bizim gibilerin sonu en fazla sürpriz olur :)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    srsr_mnyk
    srsr_mnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Şubat/2010
    Erkek
    YasamaK bunu yazdı
    HolyZat bunu yazdı
    YasamaK bunu yazdı
    c0nverse bunu yazdı

    nedir bu bilekliğin olayı ?

    Alıyosun penise doluyosun iktidar tavan yapıyor senin haberin yok mu :S

    :D hakketen işe yarıyor ha çük inmiyor hiç şişiyo :D

    he ya bir gün de 11 posta yaptım 24 saat

    oha nasıl bir libido varmış sende hocam :D ben en fazla bir günde  7 posta yaptım

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asi27
    asi27's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2012
    Erkek
    Mycity bunu yazdı

    Bi mürid paylaşmıştı

    zarfın içinde geldi posta ile göndermişler :D

    goodnet.org

      kaç günde geldi...ben de baş vurdum.


    BİZDE BİLİRİZ BİR KALBİN EN DERİN YERLERİNE İZ BIRAKMASINI,ŞAYET FARKINDA OLMASAYDIK YÜREĞİMİZDEKİ TAHRİBAT'IN...!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LethaLImpacT
    LethaLImpacT's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2012
    Erkek

    kargo ücreti filan var mıdır ?


    Metalurjist.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mfatihbodur
    mfatihbodur's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek

    Abi hojucuk paylastiysa almam :)


    Yeryüzünün öğretmeni olmak için, gökyüzünün öğrencisi olmak gerekir. - Aliya İzzetbegoviç / mfatihbodur@tahribat.com
Toplam Hit: 3622 Toplam Mesaj: 41