folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Müritler Bir İşe Yarayın



Müritler Bir İşe Yarayın

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TugrulBaba
    TugrulBaba's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 19/Nisan/2003
    Erkek

    Tahribat müritlerinden hiç bi boka yaramıyorum diye düşünen arkadaşlar olabilir veya çok yararlı bir insanım ama daha fazla yararlı olmak göz çıkarmaz diyenler gelsinler lösemili çocuklar için faydalı olsunlar.

    Onların bizim çozuklarımız, kardeşlerimiz olduğunu unutmayın bir tık ile eliniz kırılmaz. 

    O değerli vaktinizden knight online, ogame, ultima, nfs, doom vs. oynamak harcadığınız süreden sadece 1 dk. ayırarak aşağıdaki adresi okuyun ve tıklayın.

     

    http://www.losev.org.tr/dergi/kent.htm 

     

    not: ara sıra güncelleyerek bu konunun yukarılarda kalmasını sağlayacağım. Hassasiyetimizi gösterelim. 


    tahribat.com/murid/tugrulbaba
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmotioN
    EmotioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2005
    Erkek

    gösterelim abi ya çok güzel bişe bu.tıklayın amk ölmezsiniz..

    [ edit ]


    bazıları için karanlık , korkunun kaynağıdır.bazılarınında tek bildiği şey..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sharp
    Sharp's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    okudum gerçekten çok acınası bi durum. 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    andidit
    andidit's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Tugrul kardes sağolasın. Gecenlerde herseysanal kardes acmıstı bu konuyu sanırım.  5 mılyon tık kampanyası arkadaslara falan soyledık bannerlerı sıtelere koydular. 45  gunde bulduk 5 mılyonu. Allah kımseyı o derde dusurmesın  cok kotu helede cocuk olunca ınsanın yuregı dayanmıyor. Insallah yapılır su yer de kurtulur yavrucaklar.


    Boynumuz yiğit boynu, bükerse sevda büker.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Homo

    bi işe yaradığım için mutluyum şu an.

     

    Her fırsatta tıklıcam. 


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SpyBreaK
    SpyBreaK's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    tıklanmayanın a.q.!! tıklayın lan.. baba büyüksünn (:

     edit: beyler denyo ile girin.. :) bi anda 400 kere giriyor.. 

    http://www.losev.org.tr/kent/olm_sayackayit.asp

    bu linke giriş yapın.. en büyük destekçileri olalım :) 


    REMEMBER! RESPECT IS EVERYTHING
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    herseysanal
    herseysanal's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Şubat/2006
    Erkek
    Eyvallah Tuğrul elllerine yüreğine sağlık...Gün olur devran döner hayat herkes için kötü şeyleri kimse istemez ancak oluyor olacak varsayalım ki bizim bizden biri sadece bir dakika ve bir tık...O kadar ...

    "Söylesem Tesiri Yok ; Sussam Gönül Razı Değil."
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    garga
    garga's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2002
    Erkek

    simdi tikliyoruz tabi durmadan ok de tiklayinca bisey olacak mi cidden?

    oyleyse, bi el atalim birak 45 gunde 5 milyonu 50 gun olmadan onu 25 milyon falan yapar tahribat ahalisi...


    anca gidersin...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TugrulBaba
    TugrulBaba's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 19/Nisan/2003
    Erkek
    Biz gösterilen mecraya suyumuzu akıtalım da su aka aka yolunu bulur medet Allahtan..

    tahribat.com/murid/tugrulbaba
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek

    Şu üç günlük tıkındırık dünyada da bi işe yaradım ya ölürüm o çocukların yerine. ^^

     


    Şu koca dünyada hiç bişeye değer vermeyen bi adam!!
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hMhM
    hMhM's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    abi biz buna flood mlood bişi çeksek işe yarar mı ki acep? şeyh'in bi programı vardı google clicker mı ne, onun gibi bişeyle dalmak lazım aslında.

    kenarda köşede takılırım ben
Toplam Hit: 4163 Toplam Mesaj: 47