folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Mutluyum! PKK"Yı Kurtardım -Şerefsiz İyi Halt Ettin-



Mutluyum! PKK"Yı Kurtardım -Şerefsiz İyi Halt Ettin-

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kahraman
    Kahraman's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    maganda bunu yazdı:
    -----------------------------
    %60 ı salak olan bi ülke için doğal senaryolar alınmayın arkadaşlar %60 Akp ye oy verdi ülkenin :@
    -----------------------------
    %60 ı salak olan bi ülke diyipte bu ülkede yasayan daha büyük bir salaklık yapıyor demektir..


    Bir tek gece vardır insanın hayatında. Ömür boyu sürer nöbeti... Bu da öyleydi. İyi ol... Sağ ol.. Uzak ol... Ama bir daha görme beni!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    Kahraman bunu yazdı:
    -----------------------------

    maganda bunu yazdı:
    -----------------------------
    %60 ı salak olan bi ülke için doğal senaryolar alınmayın arkadaşlar %60 Akp ye oy verdi ülkenin :@
    -----------------------------
    %60 ı salak olan bi ülke diyipte bu ülkede yasayan daha büyük bir salaklık yapıyor demektir..


    -----------------------------

    %60 salak diye kendini ahmak yerine koyanlar var. kınıyorum. seçim için parti için böyle şeylere değmez bile ..

    hepimiz bu milletin çocuklarıyız. % 100 


    Bu topraklar BAAS benzeri tek adamlı rejimlere geçit vermedi bugüne kadar
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YARGISIZ_INFAZ
    YARGISIZ_INFAZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2007
    Erkek
    senin ben  ananı s..eyim  o.ç...ne kadar pkk lı varsa annelerini araplar s.ksin a.q ...

    O BİR YARGISIZ INFAZ..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nautilus
    Nautilus's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek

    şeresiz köpek

    az önce baktım haberlere yine bi şehit daha verilmiş  

    o..ç...  


    şizofren olabilirsiniz yardım alın!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ferdix
    ferdix's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Haziran/2007
    Erkek
    analarını sikeyim it soylarının yakında bitecekler.En sonunda da meclisteki orospuçocuklarını sikip atacaklar.Bahçelinin o orospuçocuklarının elini sıkmamamsını tercih ederim.Keşke bunu yapmasaydı çok sinir oldum.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    ferdix bunu yazdı:
    -----------------------------
    analarını sikeyim it soylarının yakında bitecekler.En sonunda da meclisteki orospuçocuklarını sikip atacaklar.Bahçelinin o orospuçocuklarının elini sıkmamamsını tercih ederim.Keşke bunu yapmasaydı çok sinir oldum.
    -----------------------------

    Üstelik İstiklal Marşımızı Okumadı piçler. 


    Bu topraklar BAAS benzeri tek adamlı rejimlere geçit vermedi bugüne kadar
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nautilus
    Nautilus's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek
    mayrip bunu yazdı:
    -----------------------------

    ferdix bunu yazdı:
    -----------------------------
    analarını sikeyim it soylarının yakında bitecekler.En sonunda da meclisteki orospuçocuklarını sikip atacaklar.Bahçelinin o orospuçocuklarının elini sıkmamamsını tercih ederim.Keşke bunu yapmasaydı çok sinir oldum.
    -----------------------------

    Üstelik İstiklal Marşımızı Okumadı piçler.


    -----------------------------

    vay be duyduğum iyi oldu vay şerefzizler  


    şizofren olabilirsiniz yardım alın!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ferdix
    ferdix's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Haziran/2007
    Erkek
    evet beyler taktik önce alttanaalcaklar yani köprüyü geçene akdar ayıya dayı diyecekler sonra memeleketi n direniişini kırmak için ellerinden gelen pisliği yapacaklar.Oyuna gelmezler umarrım.Sakın 1 sn bile o piçlere sempati duymayın .Onları her gördüğünüzde verilen şehitleri ve doğudaki  vatandaşlarımızın katlediliş görüntülerini aklınıza getirin.Bu şerefsizler doğudaki insanımızı katletmişlerdir.En çok acıyı onlar çekmiştir.Onların cahilliğini ve savunmasızlığını kullanmak istyemiş ,vatanını namusunu asla satmayan kardeşlerimizi ,hunharca öldürmüş şehit etmişlerdir.Fakat 5 parmağın 5 i bir olmuyor.Kuındaktaki bebeğe kurşun sıkan piçlerin temsilcileri bu gün mecliste amma o meclis bi gün mezar oalcaktır.İtsoylarına
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    B0LDPiL0T
    B0LDPiL0T's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2007
    Erkek
    herzaman dediğim gibi pkk nın nekadar sempatizanı varsa nekadar destekçisi varsa hepsinin sülalesini sikeyim, mezarda yatanlarının amına koyayım doğmamış pçlerine attırayım.

    Kendine özgü fikir ve görüşü olmayıp, sadece başkalarının ağızlarının içine bakarak yorum yapabilmek nasıl bir duruştur, nasıl bir kişilik profilidir hiç anlayamamışımdır.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ferdix
    ferdix's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Haziran/2007
    Erkek
    B0LDPiL0T

                 yaf ağzından baldamlıyor.büşünsene o sempatizan piçleriinni karıısını kızını toplucan,kocalarıınıda başlarına dikicen  erkekelerinni gölgesinde türkiye turu attıracan . Bütün türkiyede ne kadar abaza varsa sittirecen :) oo amma olay olur bak bakem bidaha bölücülük terör oluyomu.Ama ölede yaparsak piçler hemen gidip av in hak mahkemesine şikayet ediyolar bide o mahkemede sikicen ozaman edemezler die düşünüyom.Fikrimi destekleyen arkadaşalr varmı?Yada daha ii bir parlak fikri.
Toplam Hit: 4700 Toplam Mesaj: 51