Nasıl Olmuş Bi Bakın

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JOE
    JOE's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2003
    Erkek
    Şu da var. Herkes kendine göre anlam çıkrabilir veya çıkaramaz diymi.Neyse uzatmaya gerek yok. Zevkler ve renkler tartışılmaz
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Designer
    Designer's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek
    unutmaki sen yorum istedin ve burdaki insanlarda yorum yapıyo...!

    Sen Yenisin Galiba...... ۩ шшш.ŢдћяỉБהּŢ. םכм ۩
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yigiter
    yigiter's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2003
    Erkek

    Joe olm o dökümanlarına bittim looo...
    Banner kaldırma hakkında bilgi vermişin ama onlar tarih öncesi kodlar...Hemde senin sitede 2 tane banner açılıyo...Önce bunu bi düzenle istiyosan...(Kolayweb ve yonlendir)...
    Siteye bayaa bi uğraştın herhalde...Helal ama biraz daha duyarlı ol...Bak burdaki öneriler senin siteyi iyi bi düzeye getirecektir...Şimdiden kolay gelsin...

    Googledan beni arayıpta buraya kadar gelen insanoğlu sözüm sana; her hakkı saklıdır :P
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Antikky
    Antikky's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2003
    Erkek
    eveet bakın en kralını holyoen yapmış..
    istediğin rengi koyuyon bende böle bir şey üzerine çalışıyorum siteye girerken renk kodunu ayarlıyon ve o renkte oluyo her bir şey.

    Umursamaz Tavrımın Hastası Olunuz.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sirnight_
    sirnight_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Temmuz/2003
    Erkek
    http://xxtitanyumxx.kolayweb.com/web2/dokuman/banner/2.htm

    Buna baktımda tarihten kalmiş bişe.... Bundan sonra kaçtım zaten bence sen kendi sayfan için bile alttaki dökümanı okumalısın..

    http://members.lycos.co.uk/sirnight/doc/Bedava%20Web%20Serverlerde%20Popup%20Penceresiz%20HTML%20Yay%fdnlama

    Kolay gelsin
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rbtx
    rbtx's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Haziran/2002
    Erkek
    bende fikrimi sölimmi bencede tek kelimeyle iğrenç benim ilk yağtığım site bile bundan daha iyidir dahası çoğu çalıntı kodlardan oluşma veya çalınıp üzerinde oynanmış ve birazda özenti olmuş "bu sitede gördükleriniz bu makinada yapılıyo" holynin biyografiyi okumuşsun heralde bende okudum evet ama kendin ol şeyhi heryer anmak iyidir güzeldir ama taklit asla yukarda banner benzeri bişi yapmaya çalışmışsın bence sahaflardan aldığın 800 sayfalık yeşil kaplı kitap gibi bide photoshop kitabı al en akıllıcası olur eleştiri istedin eleştriyorum istersen arkamdanda küfredebilirsin mürid acı söler(isteyen kusabilir)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JOE
    JOE's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2003
    Erkek
    Neyse kendimi geliştirmeye çalışacağım. Bunlar başlangıçtır. Tabi her başlangış ta mükemmel değildir.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Designer
    Designer's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek
    he bak yeni başladıysan lafımız yok... yanlış anlama ok?

    bencede pshop çalış... ben 98 yılında pshop kitabına 12 milyon bayılmıştım çok acıdım o paraya.. ama belkide "bu kadar para verdim ben bu kitabı 3 kere bitirip tekrar okurum" dediğim için buradayım :)

    Sen Yenisin Galiba...... ۩ шшш.ŢдћяỉБהּŢ. םכм ۩
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    decameron
    decameron's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Bilgi/Destek Madalyası Savaş Madalyası
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2003
    Erkek
    :PP biraz smoot iii gider...bana sinir oluyorsanız kısmındaki e-mail yerine e-mail olaak cok daha tatli asi şeyler koyabilirsin..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JOE
    JOE's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2003
    Erkek
    Designer bunu yazdı:
    -----------------------------
    he bak yeni başladıysan lafımız yok... yanlış anlama ok?

    bencede pshop çalış... ben 98 yılında pshop kitabına 12 milyon bayılmıştım çok acıdım o paraya.. ama belkide "bu kadar para verdim ben bu kitabı 3 kere bitirip tekrar okurum" dediğim için buradayım :)
    -----------------------------
    Bencede haklısın ama şuan zaten photoshop öğrenememç vaktimyok yani. öss falan filan. Anlarsınız işte. ders ayakları. Herkese teşekkür ederim

Toplam Hit: 2093 Toplam Mesaj: 24