folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Siteleri
linefolder Ne Kadar Sapık Millet Olduğumuzu Yandex'tede İspatladık



Ne Kadar Sapık Millet Olduğumuzu Yandex'tede İspatladık

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    Hayret lan 1 tane yobaz dışında kimse gelmemiş daha konuya ?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tolgaStain
    tolgaStain's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2011
    Erkek

    Ee porno izlemekle sapıklıgın ne alakası var porno izlemek ihtiyactır.Napalım porno izlemeyip milletin karısına kızınamı sarkalım ?

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    madrew
    madrew's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek

    şimdi 40 akıllı çıkaramayacak taşı :)


    der die das
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek

    Porno izlemek, sapıklık değil ki? Sadece farklı kesimler tarafından hoş karşılanmayan bir şey. 

    Aksine her erkek bunu izliyordur eminim. İzlemeyende yok denecek kadar azdır. 

    Erkeği bırak, bayanların %30'u bile izliyordur. Ha, bu hergün günde 5-10 kere izlenilecek hale gelmişse; o zaman kişide cinsel sorunlar vardır, sapıklık denilebilir o da bi ihtimal. 

    Çok izliyorsa, farklı bir nedeni vardır. 


    ne diyon?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cesnist
    Cesnist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2012
    Erkek
    MatrixNeo bunu yazdı

    Ee porno izlemekle sapıklıgın ne alakası var porno izlemek ihtiyactır.Napalım porno izlemeyip milletin karısına kızınamı sarkalım ?

    Edit:Ortalık karışmasın yine

    Cesnist tarafından 09/Oca/13 17:38 tarihinde düzenlenmiştir

    طדṮ
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scarletbeard
    scarletbeard's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2011
    Erkek
    madrew bunu yazdı

    şimdi 40 akıllı çıkaramayacak taşı :)

     

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fcuk
    Fcuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    Öncelikle dahi anlamındaki de ayrı yazılır. Yani Yandex'te de kanıtladık şeklinde olacak. Sonralıkla da ben bi sapıklık göremedim :)


    Hoop.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EnableTurk
    EnableTurk's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek
    xzxz bunu yazdı

    sapık olmadığımızı iddia etmiyorduk zaten 

    +1


    Samimiyetimizin, laubaliliğimizin sebebi maphus yatmamış olmamız değil. ᵉᶰᵃᵇˡᵉᵗᵘʳᵏ
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    coLin
    coLin's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    EnableTurk bunu yazdı
    xzxz bunu yazdı

    sapık olmadığımızı iddia etmiyorduk zaten 

    +1

    +1 değilde, katılıyorum diyeydin iyiydi.

    Şimdi bir admin alttaki kural gereği senin mesajını silmek yerine, en düşük olan 3 saatlik banı atsa. Sonra sen gelip sitede "vay anam millet orda burda küfür eder, vay babam bla bla bilmem ne" ama bunlar "ban yemez" ben haybeye ban yedim diye söylenirsin değil mi?

    Yeni konu açarak olmadığını farzeden bir örnek verirsek yönetim adına isyan eden bir konu altında da bunu mutlaka belirtirdin.

    Çokmu abarttım nedir? :D Ama gerçek...

    "+1", "haha", "+1000", "google‘a sor" gibi tek cümlelik ve gereksiz mesajlar, mesaj olarak kabul edilmez, attığınız mesajların bir görüş bildirmesi bizim için önemlidir. Aksi taktirde "Altıncı Sınıf Ceza" uygulanır.(Link)

     

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    daha bişey dememe gerek varmı?


    Hackerlar gece ölür bunu yalnız hacker bilir Botnet değmiş gibi, DDoS yemiş gibi Malware bitmiş gibi, hackerlar gece ölür...
Toplam Hit: 5086 Toplam Mesaj: 56