Ne Önerirsiniz??

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yabaan
    yabaan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    saol bozcan kardes
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    önce kendini geliştireceğin bi yol belirle
    mesela heykır da olmak istiyosan asp php sql öğren
    sonra c öğrenebilirsin

    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yabaan
    yabaan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    hocam komik gelcek ama dediklerinden bişey anlamadım :)
    bilgisayarı 2 yıl önce aldım ve iki yılda hatrı sayılır bi donanım ögrendim yani anlıcan hızlı ögrenirim ama nasıl başlıcamı hala anlamadım
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bokee
    Bokee's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Aralık/2005
    Erkek
    googleya gir yaz asp falan e-kitap bulursun yada gir kitpaçıya al kitaplarından bu işler 10 dakkada göstermekle öğrenilmiyor..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bokee
    Bokee's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Aralık/2005
    Erkek
    bu arada başlığını değiştir böle beyinsiz beyinsiz başlıklar açma...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yabaan
    yabaan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    hoja siz hep bile saldırganmısınızdır bilmedimiz için soruyoz geri zekalı meri zekalı ne oluyor yanibiliyosan anlat yok tınmıyosan hakaret etme ...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BozcaN
    BozcaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ağustos/2005
    Erkek
    başLğın tamamını büük hrflerle yasmak yasak ! bi kuralları oku sora defam et.. başlığıda düzelt

    √ βǾź¢ẵŋ ® //\\ ~ Türkiye"de yaşayan Türk"e biat edecek !!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karem
    karem's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Yabaan kardeş (NE ETSEK ACE??????) yasak büyük harfle başlık, hac kelimesinden de sanki haca gitmek gibi bir niyetin var, eğer bilmiyorsan hacı olmak için yapman gerekenleri diyanet sitesine gir bari (www.diyanet.gov.tr). Eğer ki hacker olacaksanda, tahribatta yüzlerce döküman var okursan birşeyler örgenirsin. Saygılar...

    NE-NEDEN-NİÇİN
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yabaan
    yabaan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    yaa bune böle linç girişimi var bilmiyoz kardesim beyinli adamlarıda göruyoz hakaret ederek beyinlerini kanıtlıyolar.
    tamam yanlıs goğrusdu su dediniz nasıl edilincenide deyinde yapalım duzeltelim linç etmeyin biliyosan paylas
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yabaan
    yabaan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    hek diyemi yazım yanii anlıyosun deilmi orda hac ne oldunu daha ne linç etmek favorimi burada
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BozcaN
    BozcaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ağustos/2005
    Erkek
    nese pm'ini oku düzelt..

    √ βǾź¢ẵŋ ® //\\ ~ Türkiye"de yaşayan Türk"e biat edecek !!
Toplam Hit: 2257 Toplam Mesaj: 13