folder Tahribat.com Forumları
linefolder Download / Dosya Paylaşım
linefolder New York’Ta Beş Minare | Cam Rip



New York’Ta Beş Minare | Cam Rip

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    heza
    heza's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek

    New York’ta Beş Minare - DECCAL CaMRip

    Film sinema çekimi olduğundan 3 ayrı parça olarak sunulmuştur.

    Kırmızı bültenle aranan ve ismi fenomene dönüşen radikal dinci bir örgütün lideri Deccal kod adlı suçlunun Amerika’da yakalandığı bilgisi gelir. Teşkilatın en başarılı iki polisi Amerika’ya suçluyu teslim almaya giderler. Bundan sonrası kolay gibi görünür ama hiçbir şey göründüğü gibi değildir. İstanbul, New York, Bitlis üçgeninde geçen hikaye, yakın dönemin Türkiye’sini sorgularken, 11 Eylül sonrası Amerika ve dünyanın İslam ile olan paranoyasının altını çizecektir.

    Görüntü görüldüğü üzere berbat ama maksat paylaşım işte.

     

    Linkler Uyumludur


    http://www.enterupload.com/qvsbzuim713j/www.cshtr.com.Nette.Tek.NY5M.CaMRip.XviD.BeBeGiM.part3.rar.html
    http://www.enterupload.com/mfturlzuzutz/www.cshtr.com.Nette.Tek.NY5M.CaMRip.XviD.BeBeGiM.part1.rar.html
    http://www.enterupload.com/3pxlkwlehxw0/www.cshtr.com.Nette.Tek.NY5M.CaMRip.XviD.BeBeGiM.part2.rar.html
    http://www.enterupload.com/nphpxnl7c0a4/www.cshtr.com.Nette.Tek.NY5M.CaMRip.XviD.BeBeGiM.part4.rar.html

    http://hotfile.com/dl/84182257/14e489b/www.cshtr.com.Nette.Tek.NY5M.CaMRip.XviD.BeBeGiM.part1.rar.html
    http://hotfile.com/dl/84182724/270d30e/www.cshtr.com.Nette.Tek.NY5M.CaMRip.XviD.BeBeGiM.part2.rar.html
    http://hotfile.com/dl/84184622/f71751e/www.cshtr.com.Nette.Tek.NY5M.CaMRip.XviD.BeBeGiM.part3.rar.html
    http://hotfile.com/dl/84184624/c978e55/www.cshtr.com.Nette.Tek.NY5M.CaMRip.XviD.BeBeGiM.part4.rar.html

    http://netload.in/dateiTBBj3Vi6Oq/www.cshtr.com.Nette.Tek.NY5M.CaMRip.XviD.BeBeGiM.part1.rar.htm
    http://netload.in/dateiXaNvSUd8Ak/www.cshtr.com.Nette.Tek.NY5M.CaMRip.XviD.BeBeGiM.part3.rar.htm
    http://netload.in/dateiez1tsTBA3P/www.cshtr.com.Nette.Tek.NY5M.CaMRip.XviD.BeBeGiM.part4.rar.htm
    http://netload.in/dateihD1VZIV5VY/www.cshtr.com.Nette.Tek.NY5M.CaMRip.XviD.BeBeGiM.part2.rar.htm

    http://www.fileserve.com/file/VC7y9dG/www.cshtr.com.Nette.Tek.NY5M.CaMRip.XviD.BeBeGiM.part1.rar
    http://www.fileserve.com/file/QGWJRm4/www.cshtr.com.Nette.Tek.NY5M.CaMRip.XviD.BeBeGiM.part2.rar
    http://www.fileserve.com/file/6hzntWG/www.cshtr.com.Nette.Tek.NY5M.CaMRip.XviD.BeBeGiM.part3.rar
    http://www.fileserve.com/file/JQUgqrC/www.cshtr.com.Nette.Tek.NY5M.CaMRip.XviD.BeBeGiM.part4.rar

    Rar password: www.cshtr.com

    "We think too much and feel too little." By Charlie Chaplin from The Great Dictator.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    o görüntü ne la öyle :)

    tvdenmi çekmişler a.q


    Youtube Kanalıma Abone olan herkese Mesir macunu göndereceğim :) >>> http://bit.ly/2FH1kln . her hakkım saklıdır®™ Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar facebook sayfasında >>> facebook.com/cilginsigortaci █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    heza
    heza's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek

    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    o görüntü ne la öyle :)

    tvdenmi çekmişler a.q


    -----------------------------

    ya bizim bu korsan sektörü aynı polat gibi yıllar geçmesine rağmen kendini geliştiremedi gitti.İnsan TS çeker şunu.Bildiğim kadarıyla doğuda çok rahat yapılıyor bu işler,koltukta oturup çekene kadar git yukarıya koy kamerayı adam gibi olsun.....


    "We think too much and feel too little." By Charlie Chaplin from The Great Dictator.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    heza bunu yazdı:
    -----------------------------

    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    o görüntü ne la öyle :)

    tvdenmi çekmişler a.q


    -----------------------------

    ya bizim bu korsan sektörü aynı polat gibi yıllar geçmesine rağmen kendini geliştiremedi gitti.İnsan TS çeker şunu.Bildiğim kadarıyla doğuda çok rahat yapılıyor bu işler,koltukta oturup çekene kadar git yukarıya koy kamerayı adam gibi olsun.....


    -----------------------------

    al bi dijital kemara koy yukarı  zaten giren çıkan yok birak çeksin :)

     


    Youtube Kanalıma Abone olan herkese Mesir macunu göndereceğim :) >>> http://bit.ly/2FH1kln . her hakkım saklıdır®™ Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar facebook sayfasında >>> facebook.com/cilginsigortaci █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKeworks
    DrKeworks's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    izlediğim en siktiripoktan fimlerden biriydi


    Tâmaaaam halledicez.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rushOut
    rushOut's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2009
    Erkek

    hacı bunun nette olanını varsa versene bı ızleyesım geldı cam mam ızlıcem aq


    Biz bizimle bizdeydik Biz bizimle bize geldik Biz bizimle bizdeyken Bizi bizden mi sorarlar
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    rushOut bunu yazdı:
    -----------------------------

    hacı bunun nette olanını varsa versene bı ızleyesım geldı cam mam ızlıcem aq


    -----------------------------

    len bekle daha iyisi çıkar


    Youtube Kanalıma Abone olan herkese Mesir macunu göndereceğim :) >>> http://bit.ly/2FH1kln . her hakkım saklıdır®™ Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar facebook sayfasında >>> facebook.com/cilginsigortaci █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    heza
    heza's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek

    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    heza bunu yazdı:
    -----------------------------

    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    o görüntü ne la öyle :)

    tvdenmi çekmişler a.q


    -----------------------------

     

    ya bizim bu korsan sektörü aynı polat gibi yıllar geçmesine rağmen kendini geliştiremedi gitti.İnsan TS çeker şunu.Bildiğim kadarıyla doğuda çok rahat yapılıyor bu işler,koltukta oturup çekene kadar git yukarıya koy kamerayı adam gibi olsun.....


    -----------------------------

     

    al bi dijital kemara koy yukarı  zaten giren çıkan yok birak çeksin :)

    -----------------------------

    giren çıkan önemli bile değil arkadaşlardan duyuyorum kurtlar vadisi ırak ilk çıktığında yanlış hatırlamıyorsam bitliste bi sinemada adam en ortaya oturmuş çıkarmış kamerayı bi güzel çekmiş kimse gıkını çıkararamış.Madem elinde böle imkan var adam gibi çek şunu.


    "We think too much and feel too little." By Charlie Chaplin from The Great Dictator.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adamgibi
    adamgibi's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek

    bu fılm bızım basımızı agırtabılır


    kontra bisiklet
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meliksah
    Meliksah's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2009
    Erkek

    konuyu gizleyin bari.


    aa iyi olmuş lan. güncelleme yapayım imzaya bi ara :W
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Robinson_Crusoe
    Robinson_Crusoe's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Afişin orijinali,

     


    Gençliğimden bu yana et yenilmesine karşıyım. Bir gün insanların hayvanları öldürmeyi tıpkı insan öldürmek gibi cinayet kabul edeceğine inanıyorum,
Toplam Hit: 3308 Toplam Mesaj: 23